•5•

447 23 7
                                    

Jen tak na začátek chci říct že tato kapitola je delší,ale i přesto jsem ji musela rozdělit.

Budím se,ale jinak než vždycky,teď doslova vystřelím z postele zvědavostí.V koupelně si vyčistím zuby,rozčešu důkladně vlasy a udělám trochu výraznější makeup s linkami.Zapínám na notebooku spotify a zjišťuji,že je už 6:45.Seběhnu ze schodů a k snídani si dávám ovocný čaj a jogurt s musli.Vždy mě to na celý den pozitivně naladí.U toho si pustím na mobilu Olyho farmářské video (:D),strašně mě to rozesměje.Cinkne mi mobil a zobrazí se mi zpráva od Lily:

L-Kámo,co teď děláš ?:D
J-Jím,ty?:D
L-Taky,nehorázně se těším.
J-Nwm,co když potkám em....jeho?
L-Jžs neboj,jaká je pravděpodobnost že tam bude?
J-No...malá ale...
L-No tak žádný ale,uvidíme se před barákem,jdu si sbalit :D
J-Oky,jdu taky :D
L-:)

Tím Lila ukončila naší konverzaci pro ni nejspíše o ničem.Ale já si prostě nemůžu dovolit ho potkat ,co když se stane to samé co předtím?Nemůžu.Dost,nesmím na to myslet.Vyjdu schody a obléknu se do černých uplých džínů které zvýrazňují mé křivky možná až trochu moc,ale to teď neřeším.K tomu si vezmu taktéž uplé černé tričko a neutrální zlatý řetízek který vynikne na mém dekoltu.Do mého vaku balím rtěnku,powerbanku a kabel k ní,klíče,mobil a peněženku.Opět seběhnu schody dolů a kontroluji čas.7:50,odemykám dveře,následně vycházím a pro změnu zamykám,protože nikdo kromě mě není doma.Tedy pokud se nepočítá Bella.V klidu přecházím ulici která nás odděluje s Lil a ocitnu se před Lil domkem.Na minutu přesně v 8:00 vyskočí ze dveří a přivítá mě objetím.,,Chyběla si mi".,,Ty mě taky zlato":opětuji jí objetí.Společně vyrážíme na autobusovou zastávku a vyrážíme do centra Prahy.

-

Když vystoupíme z autobusu,trapné ticho prolomí Lila.,,Nezajdem si ještě pro něco k pití"?:zeptá se vlídně.
Když nic nenamítám,vyrážíme do nejbližšího obchodu s potravinami a bereme si každá jednu perlivou vodu.
Nikdy jsem nebyla na takové ty kofoly,hamburgery a podobně.Vím že by mě to zrovna nezabilo,ale i přes to si hlídám postavu,nechci přece vypadat špatně.Z obchodu vyrážíme rovnou do kongresového centra,kde má celá událost započít.Čím blíž tomu všemu jsme,tím víc mě přemáhá zvědavost co si vymyslel pořadatel se záhadnou jully_et.Před námi vidím ještě zavřené dveře a zástupy lidí docela mladého věku.,,Budiš":řeknu si.
Vytáhnu si mobil a jen tak brouzdám po sociálních sítích a občas dokonce zaslechnu jak někdo mluví do kamery nebo do mobilu.Achjo,jaký by to bylo točit vlogy s mojí pravou tváří.Do reality mě přivede Lily máváním rukou před mým obličejem,ale já jen s údivem sleduji ty zástupy lidí jak se valí dovnitř budovy.Lily už mě tahá za ruku...

Když mě dotáhne do rohu přes ty davy lidí,především dětí,začneme se smát snad jako nikdy.Vsadím se,že kdyby kolem nás nechodili lidi už by jsme se válely na zemi a chechtaly se jako dva lachtani.Pak zaslehnu ten hlas.Ten hlas který mě už před dvěma lety dostával do rozpaků.Ten hlas,který se mě vždycky ptal jestli je všechno v pohodě.Ihned poznám komu ten hlas patří.Lily si to uvědomuje taky.Obě úplně zkameníme.V kamarádky očích vidím že by mě nejradši čapla za ruku a táhla někam daleko,ale je pozdě,je moc blízko.Objeví se před námi,ON a jeho parta.
Koukáme se do očí tomu druhému.,,Jull"Vydechne.Martinx a Lil s ostatními jsou ticho.Snažím se znít drze a zle aby nepoznali můj hlas z videí,ale už teď mi dochází že to nezvládnu.,,Same":zlomí se mi hlas a než se naděju ucitnu se v jeho objetí.Naštěstí se už ostatní okolo nás začali bavit.Odtrhli jsme se od sebe,ale bylo vidět že mě chtěl objímat ještě déle.,,Co tady děláš":vyřkne.Tak jo.Seberu se a budu normálně mluvit.,,Jsem tu kvůli kamarádce".Ohlédnu se a zjistím že Lily už se baví s ostatními a hlavně s Martinem.Jen já vím co k němu cítí.
,,Jdeš se projít?":zeptá se opatrně.Já jen přikývnu,nemám jinou možnost.Jsem v pasti.Topím se v jeho očích.

Jdeme po délce celé chodby.Cestou se u nás staví pár lidí na fotku nebo podpis se Samem.Zadrhnu se až u nějaké holčičky,,Podepíšeš se mi prosím".,,Ale,já-já ehm nejsem youtuberka".,,To nevadí"mile se usmála a já se jí tedy podepsala do malého žlutého sešítku.Pak se za námi začal hnát houf opravdu hodně Samových fanoušků.
,,Poběž":křikl a než jsem se nadála objevila jsem se v backstage.Prudce jsem vydechla.,,No tyvole":povzdechl si Sam.,,Hele,musím se jít připravit na program,tady je na mě číslo,věřím že se nevidíme naposled":usmál se a bez jediného ahoj mi zmizel před očima.Stála jsem na tom samém místě ještě asi minutu a pak jsem prudce zakroutila hlavou.Vytáhla jsem mobil a zjistila jsem,že je 11:50 a hlavní program začíná až v 13:00.Ještě napíšu Lily rychlou sms:

J-Kde si ?:D

A pak zandám mobil a brouzdám v přeplněných chodbách budovy craftconu.Občas zaslechnu známý hlas někoho,koho jsem dříve sledovala a byl jako můj vzor,ale s nikým se bavit nesmím,úplně jsem zapomněla podstatu toho,proč tu jsem.Musím zjistit co mají za lubem.Z myšlenek mě opět vytrhne telefon.Dojdu k nějakému stánku a přijmu mamce hovor.Zakryju si jednou ucho dlaní ,,mami,halo"?.,,Jull,chtěla jsem ti jen říct že jsme se před chvílí dozvěděli,že musíme na tři dny odjet na pracovní cestu s tátou.Všechno máš doma stačí se jen starat o Bellu,veřím ti,že to zvládneš je ti přece už šestnáct a hlavně nic nevyváděj,pá zlato".Než jsem něco stačila říct,zavěsila to.Mobil jsem zandala do kapsy a napila se své vody.Z toho všeho mi pěkně vyschlo v krku.Teď to proč jsem přišla.

Zaznamenala jsem že se blíží docela slušnej zástup lidí do hlavní místnosti a samozřejmě moje zvědavost už po několikáté zvítězila.Prodrala jsem se mezi zástupy lidí až do hlavní místnosti a koukla na hodiny 13:00?Co?To jsem tady pochodovala tak dlouho?No nic...Sedla jsem si na jednu z volných židlí a pokukovala na podium.
Zrazu vystoupil vendali a začal tam něco žvatlat,čemuž jsem nevěnovala svou pozornost protože jsem opět byla myšlenkami jinde.Když dotočili nějakou trapnou challenge,nějaký týpek přišel za nimi a docela mile je vyhnal.
Z několika koutů místnosti se ozvalo celkem hlasité ,,BŮ" a tomu jsem se uchechtla.Vůbec jsem nefotila nebo netočila na instagram,protože jsem na to neměla vůbec náladu.Chápete,na každém kroku vám hrozí že vás odhalí a poznají vaši pravou tvář a ještě ke všemu jste tady sám a vaše nejlepší kamarádka je nevím kde.Nebylo mi moc dobře.Teď budu věnovat pozornost tomu chlápkovi na podiu.Třeba se něco zajímavého dozvím,když už jsem tu.


The Youtube Crush FF/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat