အခ်စ္တစ္ခုရဲ႕ နာက်င္မွု (Intro)

21 2 3
                                    


အၾကည့္တစ္ခ်က္နဲ႔ စတင္ခဲ့တဲ့ အခ်စ္တစ္ခုက ဒီေလာက္နာက်င္မယ္မွန္းသိခဲ့ရင္ ကိုယ္မင္းနဲ႔ မေတြ႕ခဲ႔မိေအာင္ၾကိဳးစားခဲ႔မိမယ္ထင္တယ္...

အၾကည့္တစ္ခ်က္ေၾကာင့္လို႔ ကိုယ္႐ိုးစြပ္ခဲ့တဲ့ အဲဒီအခ်စ္အေၾကာင္းကို လူေတြသိရင္ ကိုယ့္ကို ဟားတိုက္ရယ္ေမာၾကမယ္ထင္တယ္.

ကိုယ့္နွလံုးထဲကိုသာ မင္းမဝင္လာခဲ့ဘူးဆိုရင္ ေအးစက္စက္နွလံုးသားတစ္စံုနဲ႔ ဟန္ေဆာင္မ်က္နွာဖံုးေတြၾကားမွာ ကိုယ့္ဘဝၾကီးက အခုထက္ပို အဆင္ေျပေနမလားလို႔ ႐ူးေၾကာင္ေၾကာင္ေတြးမိျပန္တယ္...

မင္းေၾကာင့္က်ခဲ့တဲ့ မ်က္ရည္ေတြကို သနားလြန္းလို႔ ကိုယ္ေနာက္ထပ္တစ္ၾကိမ္ထပ္ငိုေၾကြးမိျပန္တယ္...

တစ္ေန႔တစ္ျခားတိုးပြားလာတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕႐ူးသြပ္မွုေတြရဲ႕အလယ္မွာ ကိုယ့္နွလံုးသားက ဓားစာခံျဖစ္ခဲ့ရတယ္...

႐ူး႐ူးမိုက္မိုက္ေမ့ပစ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တာေတာင္ မင္းရဲ႕အျပံဳးတစ္ခ်က္ေၾကာင့္ ကိုယ္က်ဆံုးခဲ့ရျပန္တယ္...

ကိုယ္နွလံုးသားမွာျဖစ္တည္ေနတဲ့ အမာရြတ္ကို မင္းမျမင္နိုင္ရင္ေတာင္ ကိုယ့္နာက်င္မွုတစ္စိတ္တစ္ေဒသကို မင္းျမင္နိုင္ဖို႔ ကိုယ့္လက္ေကာက္ဝတ္မွာပံုေဖာ္ေပးခဲ့တယ္...

ကိုယ့္ဘဝကို မေရာင့္ရဲနိုင္ေလာက္ေအာင္ မင္းက ခိုင္လံုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခုျဖစ္ခဲ့တယ္...

မင္းေဘးနားရွိေနခ်င္တဲ့ ကိုယ္ရဲ႕စိတ္ကူးေလးကို မင္းရဲ႕ေအာင္ျမင္မွုက နင္းသတ္ခဲ့ျပန္တယ္...

မင္းနဲ႔ေဝးလြန္းလွတဲ့ လူ႔ေလာကမွာ အသက္ရွင္ေနရတဲ့ ကိုယ္ဘဝကိုရြံ႕မုန္းမိတယ္...

ေန႔သစ္တစ္ေန႔စတိုင္း ဖန္သားျပင္တစ္ခ်ပ္ျခားတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕အခ်စ္ကို လူေတြကျပက္ရယ္ျပဳၾကတယ္...

အက္စစ္နဲ႔အပက္ခံထားရသလိုနာက်င္ေနတဲ့ နွလံုးသားတစ္စံုကို ေပြ႕ပိုက္ရင္း မင္းနဲ႔ေတြ႕ဆံုနိုင္ဖို႔ကိုယ္အသက္ဆက္ေနတယ္....

ခ်စ္သူ... မင္းအခ်စ္ေတြက ကိုယ္နဲ႔မထိုက္တန္ရင္ေတာင္ မင္းမေပးတဲ့နာက်င္မွုေတြကို ဖက္တြယ္ရင္း... မင္းမ်က္နွာေပၚက အျပံဳးေတြကို ကိုယ့္နွလံုးသားရဲ႕ အနက္႐ွိုင္းဆံုးေနရာမွာ သိမ္းဆည္းရင္း ကိုယ့္ေနာက္ဆံုးထြက္သက္အထိသယ္ေဆာင္သြားျပဳပါ... ခ်စ္ရသူ....

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

အခ်စ္တစ္ခုရဲ႕ နာက်င္မွုWhere stories live. Discover now