Bir zamanlar ailenin çok beklelen anne ve babası merakla bekleyen annesi ve babasının en meraklı günü gelmiş ve çocuğu doğmuş adıda=fatma ama lakabı fotoşmuş ailesi çok sevmişler fotoş büyümüş büyümüş liseye başlamış bir gün fatoş dışarı çıkmış dışarı çok güzelmiş ağaçlar çiçekler mis gibi kokarmış dışarıda en büyük parka gitmiş orda içkiciler varmış.Fatoşa saldırmaya başlamışlar fatoş kormaya başlamış ama fatoş korkusunu yenmiş onları dövmüş fotoş yaptığına inanamamış hemen annesinin yanina gittmiş ama annesinin işi varmış akşama kadar sürmüş nihayet annesin söylemeye başlamış demişki anne anne ben bügün içkileri dövdüm demiş annesi aferim kızıma demiş işte böyle devam et demiş sonra gine en büyük parka gitmiş bu sefer hiç bişey çıkmamış eve gidince yüzü soluk gelmiş annesi niye üzgünsün demiş anne bugün hiç bişey dövemedim demiş annesi bunun için üzülülürmü fotoş koşarak odasına gitmiş anne benim içim önemli öğretmenim benimle gurur dumaz annesi bununla ilgili ödevin mi var demiş evet demiş annesi feci kızmış demişki ilaha en büyük parka mı gitmen lazım demiş fatoş çok alamışyemek bile yememiş babası annesine çok kızmış annesi alamış babası hemen fatoş'un yanına gitmiş fatoş alamayı bırakmış fotoş büyümüş büyümüş evlenmiş çocuklarının adı = fatma birisinin ad= mustafa imiş mustafa çok zekiymiş fatma ise herkesi döve bir çocuk muş çocuklarından birisi ölmüş fatoş almaya başlamış yarrında fatma ölmüş o günden bile fatoş alamayı bırakmamaış hikayenin sonunda kocası ve fatta ölmüş.