•6•

398 24 7
                                    

Odkašlal si.Čekala jsem co přijde.,,Host,kterého jistě všichni známe je přímo tady":pohledem zamířil přímo na mě.Prudce jsem uhla pohledem a v rychlosti si přetáhla kapuci od své černé mikiny přes hlavu a vyběhla jsem z hlavní místnosti.Běžela jsem dlouhou chodbou a všude byli lidé s nechápavými pohledy.Na tohle nejsem připravená.Ne teď.Neohlížím se,riskovala bych,že zahlédnou mou tvář.Cítím se tak bezbranná,sama proti tisícům lídí.Užívám si volný běh.Doslova vyletím z dveří kongresového centra.Teprve teď si to uvědomuju,jaký byl tohle riskantní tah,jak bylo tohle všechno riskantní a především to,že celý můj život byl a je jeden velký risk.

Přibíhám k autobusové zastávce a k mému štěstí nejsem vůbec udýchaná.Koktavým hlasem nadiktuji svou stanici,zaplatím,rychle čapnu lístek a sednu si na sedadlo úplně vzadu.V autobusu nikdo není.Zapínám mobil a sluchátka dávám do uší.Kapuci si přetáhnu ještě víc přes hlavu a potichu vzlykám.Moje emoce jsou prostě venku.Nedokázala jsem si to dřív přiznat,ale teď to přiznávám,jsem slabá.Nezvládám to.Tohle všechno,je toho na mě moc.Autobus zastaví a mé uši zaslechnou název mé zastávky.Do vaku hodím sluchátka a mobil.Popadnu vak a vystoupím z autobusu na staré zastávce.Když jsem odsud jezdila autobusem s Lily připadala mi hezčí a barevnější,teď mi připadá starší než kterákoliv budova v mém okolí.Znovu vzlyknu a dám se na odchod směrem k mému domu.Začíná pršet,ale já si to užívám.Domů přicházím jako zmoklá slepice,ale kašlu na to.Emoce chtějí ven.

Doslova odkopnu své promočené conversky a procházím přes obývák a kuchyň rovnou do mého pokoje.Jsem ráda že jsem tu teď sama,protože bych se nechtěla před rodiči zrovna psychicky zhroutit.Dojdu rovnou do koupelny a vak hodím na vanu.Je mi jedno,že mám na sobě oblečení,stejně už je mokré.Oblečená vlezu do sprchy kde se zkroutím do rohu a začnu naplno brečet.Cítím,jak ledové kapky čisté vody dopadají na mé tělo.Když se pořádně vybrečím,začnu se pomalu svlékat a normálně se osprchuju a umyju sprchovým gelem.

Do pokoje vcházím jen v ručníku a převlékám se do mých obvyklých legín a dlouhého bílého trička,i když je teď má nálada spíše na černou.Rozvalím se na postel a z vaku,který jsem si donesla s sebou z koupelny vysypu celý jeho obsah.Natáhnu se pro mobil a napíšu textovku mamce že jsem v pohodě dorazila domů,ale o mé náladě se raději nezmiňuji,nechci aby o mě měla starost,i když to se stává opravdu málokdy.Pak ještě narazím na textovky od Lily:
L-Kde si?
L-Kam si zmizela?
L-Mám o tebe strach!
J-Jsem v pohodě,teda fyzicky,psychicky jsem totálně na dně,byla si tam ne?
L-Tohle už mi nedělej,bohužel byla...
J-Viděli mě???
L-Mám dojem,že jen pár lidí,celkem rychle sis přetáhla tu kapuci.
J-Uff,aspoň že tak...
L-Dobře nechám tě uspořádat si myšlenky,pá.:)
J-Pá.:)

Tak přece jen už je jiná.Měla o mě starost a nemyslela na sebe.To by ještě před dvěma roky neudělala.Mám ji ráda a tohle mě aspoň v takovéhle situaci potěšilo.Cinkl mi mobil.Textovka od neznámého čísla(NČ):

NČ-Ahoj,hledal jsem tě kam si zmizela?
J-Ahoj,kdo si???
NČ-Přece Sam :DDDD
J-Jo,aha promiň já zapomněla...Odkud máš moje číslo??:O
S-Lily...
J-Aha,no já jdu spát tak dobrou.
S-Ještě se uvidíme,dobrou.

Ještě jsem chvíli přemýšlela co tím myslí,ale později jsem pomalu začala usínat.

-

Probudilo mě malé stvoření které po mě lezlo a začalo mi oblizovat obličej.,,Bello":Zašeptala jsem a usmála jsem se.Vstala jsem a pustila jsem na notebooku spotify.Bella šla dolů a já zatím do koupelny.,,ÁÁÁ":Vykřikla jsem a málem jsem spadla při pohledu na mě v zrcadle.Vypadala jsem ehm.....nooo....to se nedá popsat.....třeba...jako....
oživlá mrtvola????Jo,to by tak sedělo.Včera jsem se zapomněla únavou odlíčit,takže podle toho to taky vypadá.
Vyčistila jsem si zuby a odlíčila jsem se.Pak jsem si udělala neutrální makeup a převlékla se do mého klasického domácího oděvu,a to do tepláků a volného trička.S notebookem a mobilem v rukou jsem šla ze schodů a dopotácela se do kuchyně přes obývák.K snídani jsem si jako vždy vzala jogurt akorát čaj jsem si udělala černý.
Ještě dávám Belle čistou vodu a granule,pak se jdu posadit k velkému stolu.

U své snídaně jsem kontrolovala mobil a upozornění s různými novinkami a zprávami.Mamka mi napsala na včerejší textovku jen,,To je dobře".Nic víc,nic míň.Ale co vůbec od ní chci,mávnu si jen tak rukou.Píšu sms Lil:

J-Jdeš ven?
L-Jasně,kdy?

Je 10:42,to by šlo ve 11:00.Hned odepisuji:

J-V 11:00 u mě před barákem?
L-Platí...:)
J-:)

Hned jak dopíšu poslední textovku jdu uklidit nádobí po snídani do myčky a tu následně zapínám,protože je plná.
Vyjdu po schodech a do vaku beru mobil,klíče a peněženku.Zase seběhnu po schodech a z věšáku beru Bellino vodítko.Obuju si své teď už uschlé konversky a zavolám na Bellu.Ta hned přiběhne z obýváku a na rohu se trochu zapotácí,až málem upadne.Tomu se uchechtnu a už odemykám vchodové dveře a vycházíme před barák,který ještě zamykám.Před brankou už čeká Lily.,,Ahoooooooj":pozdravíme se objetím.Jdeme rovnou do parku a tam si sedáme na lavičku a povídáme si.

,,A co ty a Martin":zeptám se dost vlezle.,,Ehm,co by":uchechtne se.,,Docela dost jste se bavili a pak jste se vytratili".,,Nic zvláštního,jen mě políbil".,,Nic zvláštního?!?děláš si srandu??",,Noták,nechme toho":ukončí Lil debatu o ní a Martinovi.Pak vyřkne otázku na kterou bych nikdy nechtěla odpovídat.,,A co ty a Sam".Obě zvážníme.,,Náš,vztah je víc než jen komplikovaný,teda jestli se tomu tak dá říkat.Nevím co k němu cítím,musím si urovnat své city".

Ani nečekám na odpověď a obě se zvedáme a i s Bellou jdeme domů.Když už stojíme u mého baráku ,,promiň za tu otázku,jestli se tě to nějak dotklo nebo něco"chce ještě něco přidat ale já jí zarazím ,,Ne,to je v pohodě,stějně bych se na to v nejbližší době ptala já sama sebe". ,,Tak,ahoj".Rozloučíme se a ona jde na opačnou stranu.
K obědu jsem si objednala pizzu,protože opravdu nemám náladu na to,si tady vyvařovat.Pořád jsem se z toho ještě moc nevzpamatovala,ale je pravda,že už mi je líp.

Večer ještě zveřejňuji krátké MC video z Get down na youtube a následně to sdílím i na facebook.Protože jsem to točila a stříhala celé odpoledne,jsem opravdu unavená.Dávám si krátkou sprchu a upadám do říše snů.

The Youtube Crush FF/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat