9. BÖLÜM

11.1K 350 25
                                    


Yiğit den devam..

Elvin böyle deyince bişey diyemedim haklıydı. Ben onun sevgisine ihanet etmiştim. Benim en çok önem verdiğim şey güvendi ve ben ondaki güvenimi yerle bir etmiştim. Bişey demedim sessizce bekledim. Oda gökyüzünü izliyordu.
Yıldızları. Ne zaman ruhu sıkılsa hep gökyüzüne bakardı. Ben Elvine hak etmediği gibi davranmistim hep. Ama bundan sonra herkes yerini biliecekti.
Begüm den

Onlar öylece gidince bir an gözlerim doldu. Hiç bişey olmamış gibi yemeğimi yedim zorla. Sonra da Zeynep Hanım ne kadar ısrar ederse etsin izin isteyip dışarı attım kendimi. Arabayı çalıştırdım hemen .
Doğruca eve gidip uyumak istiyordum. Yolda kendi kendime sürekli düşünüp durdum. Ve bir karar aldım. Bundan sonra Yiğit le pek sık konuşmama kararı almıştım. Böylesi hem benim hemde onlar için daha iyiydi. Eve gelir gelmez annem soru yağmuruna tuttu tabi. Hiç birini cevaplamadan odama çıktım.
Kendimi yatağa attım. Uyumam gerekiyordu . Ve bende öyle yaptım.

-------

Sabah uyandığımda saat 7:00 dı. Kalktım hemen hazırlamaya başladım. Üzerimi giyinip çıktım hemen odadan. Kahvaltı hazırdı.

"Günaydın kızım "

"Günaydın baba"

"Araban güzelmiş hayırlı olsun"

"Saol baba "

"Bu soğuk cevapların ne böyle" dedi annem direk.

"Bişey yok anne " hemen kahvaltımı yapıp çıktım evden . Yaklaşık 15 dakika sonra okulun ordaydım. Arabayı park edip indim. Hemen öğretmenler odasına çıktım. Dolabımı açıp ceketimi astım. Çantamı koydum. Telefonumu aldım. Kendime bir çay alıp masaya geçip oturdum.

"Günaydın Begüm"

"Günaydın Selda Hanım "

"Ne o yüzünden düşen bin parça "

"Bişey yok gayet iyiyim."

"Hmm neyse dur bak yeni bi matematik hocası geldi erkek. "

"Hoşgelmiş "

"Bence kendin de hoşgeldiniz diye"

"Tanımadığım erkeğe gidip niye hoşgeldiniz diyeyim anlamadım. O kendini tanıtır zaten o zaman deriz"

"Aa ama olmaz bak. Aynı branşın öğretmenlerisiniz . "

"Off Selda Hanım . Nerde hani "

"Bak şu karşıda ki oturuyo"

Ayağı kalktım ve şaşırmıştım.

"A Begüm "

"Enes ... ... naber "

"Iyidir senden"

"Bende iyi. Demek senle aynı yerlere düşmekte varmış "

"Evet. Sen ne zaman geldin "

"Çok değil iki üç gün oluyo"

Selda Hanım bize bakıp

"Bakıyorum da hemen kaynaştınız."

"Yok Selda Hanım . Enes benim üniversiteden arkadaşım. Aynı sınıftaydık."

"Aa öylemi tanıştığıma memnun oldum Enescim"

"Bende Selda Hanim " dedi ve el sıkıştılar. O sırada zil çaldı.

"Zilde çaldığına göre ben artık derse gidiyorum "

"Tabi "

Dolaptan kitaplarımı alıp 12 -E sınıfına gittim. Günaydın faslından sonra derse başladım . Bir kaç ders sonra Enesle öğle arasın da beraber yemek yeme kararı aldık. Ve sonunda öğle arası zili çalıştı. Dolaptan ceketimi alıp Enes e baktım.

KUMA (BİTTİ, DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin