1-Hoşgeldin Bela

3.3K 53 4
                                    

Koşuyorduk sokakta arkamızda bizi takip eden oncca insan etrafta şaşkın gözlerle bize bakan onca kadın erkek çocuk yaşlı ama kimse umrumda değildi,arkama baktığım da elimi tutmuş ve bana gülümseyen tatlı bir kız vardı oda heyecanlıydı çünkü kaçıyorduk herşeyden,bizi ayrı tutmak için çabalayan herşeyden.Sonunda düğün salonunun önüne gelmiştik iki şahit ayarlayıp hemen salona geçtik birbirimize bakıp koca koca EVETTT  dedikten sonra herşey bitmişti.Artık o benim karındı o artık Zeynep Sayer'di.

1 YIL SONRA

Nee o çılgın karıyla birgün daha yapamam beni deli ediyor o o herşeyi boşvermiş yemek yapmıyor sadece yatıyor.Gözünü psikoloğa dikmiş bir şekilde bakıyordu Kerem.

Peki konuşmayı hiç denedim mi anlaşmayı falan.

Ayşş konuşmak mı sadece dediği iyi tamam evet.Ya ya ya artık dayanamıyorum.O kör cahil beni deli ediyor.

(aynı psikolokta zeynep ve kerem konuşmaları vardır.)

Artık dayanamıyorum.Sürekli beni aşalıyor.Onun yüzünden kafanım tepesinde bir yuvarlak oldu bakın.Zeynep kafasını eymiş ve tam ortasında saçının döküldüğü yeri gösteriyordu.

Gerçekten bir lira boyutunda

nee o kadar büyümüş mü.diye şaşkınlıkla baktı zeynep

evet büyük ihtimalle psikolojik peki kocanız ne diyor bu işe

heyy o patavatsızın haberi bile yok eve gelince sadece yemek arıyor.Eyşş başka zaman işe yaramadığımı söyleyip duruyor hele hele kör cahil demesi yok mu onu parçalamak istiyorum.

(keremin konuşması)

o aptalla aynı evde olmaktan rahatsız oluyorum artık.Boşanmaya karar verdim.

Peki emin misin.

Ya doktor sen hiç hastaya ilaç verirken tam emin oldun mu.Kısık sesle içinden aptal demişti.

Dışarda sel sağnak yağmur yağıyordu bense elimdeki ilaçlarla birlikte hastane hastane dolaşıp ilaç pazarlamaya çalışırdum.Elimdeki kutunun altı açılınca bütün ilaçlar yere döküldü tam da ihtiyacım olan şeymiş gibi Siktirr dedim yüksek sesle.

Bugün herzaman ki gibi yemek yapmaya kararlıydım tabi yakmazsam.Malzemeleri güzelce doğramaya başladım.Yağmur çok şiddetli yağıyordu nerde kaldı bu aptal kalbime giren sancı ile yere yapışmıştım dolaptan keremin pazarladığı ilaçları çıkardım avucuma döktüm daha sonra hepsini yok ettin.Koltuğa uzanıp keremi aradım ancak her zaman ki gibi cevap alamadım.

Köşede ki bara girmiş kafamı dağıtmakla meşguldüm.Neydim ben bi pislik mi hayır bir centilmen...

Dışarı çıkmıştım dökülen ilaçlar hala yerdeydi üzerinde tepinip olabilecek tüm küfürleri ettim eve geldiğimde gördüğüm manzara karşısında hiç saşırmamıştım.

Havlu getir.Hiç ses yoktu.Kafamı içeri uzattığımda zeynep yatıyordu.Yaa tabi hiç şaşırmadım.Hey hey kalksana.Zeynepi dürtüklüyorum kalkıp suratıma bakmıştı her zaman ki yüz ifadesi vardı yüzünde.Yaa hiç şaşırmadım bu ne bu masaya yönelmiştim.

Yemek kör müsün.

Elimdeki kaşıkla yanmış ve kötü görünümlü yemeği karıştırarak bok değil miydi bu diye söylenmiştim.

Ölüyordum niye telefona cevap vermedin.

Ölmemişsin dimi bak yine aynı kör cahillik maşallah.

Ya yaa yaaaaa diyip ona diklenmiştim.

Bana bakmadan hatta takmadan içeriye doğru ilerledi 1 2 3 evet beklediğim cırıltı buydu

Balıklarımmmm naptın onlara yemek vermedin mi günde 1 kere yem ver demiştim sana yapadın mı

Ölüyorum dedim dimi sana ben

Yoksa yoksa o ilaçları balıklara mı verdin lanet olası karı kör cahilllll

Bana kör cahilll deme seni öldürecemmmm elimdeki makasla ses sistemine doğru yürüdüm şimdi sen görürsün elimdeki makasla ses sisteminin hapörlerini delik deşik etmiştim.

Sen senn yaaaee onun değerini biliyo musun sen sen tam bir cadısın masanın üstünedi cantasını alıp bıçakla kesmeye başladım

Daha taksidini vermemiştim naptın sen tek üretimdi o yaaaaaaa kamerasını alıp yere fırlattım 

Birbir eşyalarımızı bırlatmaya devam ediyorduk ben onun cdlerini oda benim çinilerimi kırıyordu en son kumandayı ona doğru fırlattım ama o bir hamleyle kaçtı ancak akvaryuma vurmuştu ev kırık şeylerle birlikte suya gömülmüştü.

Cahil karııı diyerek elimdeki seramiği ona fırlatırken duvardaki düğün resmimize denk geldi çerçeve yere düştüğünde gözlerimiz birbirimzde buluşmuştu arttık bu çılgınlığa son vermenin vakti gelmişti...

BOŞANACAKTIK

Erkek ve KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin