Hned takhle na začátek se omlouvám za moji slovenštinu,jako z půlky slovenka bych to měla umět lépe, ale zatím to ovládám jen ,,mluvnicky,, jestli víte co tím myslím.Takže to nebude žádná sláva.
Zdá se mi sen.Ležím na louce při západu slunce a přede mnou vidím siluetu postavy.Najednou mi hrudníkem proletí ostrá čepel nože.
-
Trhnutím se probouzím.Jsem celá zpocená a vystrašená.Prudce si sednu a rozdýchavávám to.
Vedle mě si spokojeně chrápe Bella.Je roztomilá.Opět si udělám ranní hygenu a pouštím si spotify.Tancuji si do rytmu hudby.Baví mě to.Jdu dolů a jako každý den a udělám si snídani.V tom uslyším zvuk zvonku.Nikoho nečekám...Otevřu dveře a spatřím Sama,usmívajícího se od ucha k uchu.,,Čauves, prepáč že ťa otravujem, len som chcel tu s pánom trdlo natáčať a jeho komp zdochol, tak som myslel ... ehh môžeš nám pomôcť?",,No když to tak moc potřebujete,Pojďte dál....",,Marek":Podal mi ve dveřích ruku a mírně ji stiskl.,,Jull":řeknu celkem přívětivě.,,Víš že mi tvůj hlas někoho připomíná?",,Vážně"?:uchechtnu se.,,To mi ještě nikdo neřekl a teď pojďte dál nebudu tu stát ve dveřích".Tak šli.Když jsme procházeli chodbou,vrhla se hned z kuchyně na Marka Bella.Ten se jen usmál a podrbal jí za ouškama.Teprve teď mi v palici bliklo,že jim vlastně půjčit svůj notebook nemůžu protože by mohli omylem kliknout na nějaký link a mohlo by mě to stát idntitu.,,Eh,kluci"?:nahodím nenápadně cestou po schodech do mého pokoje.,,Hmm?":ozvou se Sam i Marek zárověň.,,Doufám že tu má marek ten počítač,protože vám můžu půjčit jen klávesnici.",,No mám,ale proč"?,,Nevím,můj notebook se dneska od rána aktualizuje a já fakt netuším,co s ním je."Tohle lhaní mi už dlouho nevydřží,je mi to nepříjemné.Přeskočím dva schody naráz a tím předběhnu Marka a Sama.Otevřu dveře do pokoje a ještě než stihnou vklouznout dovnitř,zapnu na notebooku aktualizaci AVG.,,Tak jo tak si nachystejte věci na točení a já tu zatím trochu poklidím.Začali si chystat různé kamerky a mikrofony,já mám míň věcí.Začali točit nějaké video,ale tomu jsem moc nevěnovala pozornost.
,,Hele,a proč vlastně nemáš nikoho doma"?:Optal se Marek.,,Jo,já zapomněla,oni jeli někam na pracovní cestu."
Úplně jsem na mamku zapomněla,a tak jsem vyndala mobil z kapsy a pokoušela se jí napsat krátkou textovku.
Po pár pokusech jsem se rozhodla napsat pouhé,,Ahoj,jsem v poho,jak se máte?"a odeslat.Nic moc,ale v tu chvíli mě nic nenapadlo.-
Po točení
Marek ještě hraje na svém počítači nějakou hru a na mě mávl Sam ať za ním jdu do koupelny,tak jdu.Netuším co může chtít,ale Marek nás vůbec neposlouchá,má na hlavě nasazené obří sluchátka.Než se naděju,jsem v koupelně.Sam zavřel dveře a začal mluvit.,,Jully, vadilo by kebyže tú zostanem pres noc? Vieš, Klára mi teraz povedala že je s ockom aj s maminou u babky.",, Okej, jasne že neva, aspoň koukneme na nějakej pořádnej biják.",,Tak ideme"...
Mark už jde domů,tak tu zůstávám se Samem sama.,,Tak co si pustíme za film"?:zeptám se.,,Čo napríklad Labyrint?,,Oky":odpovím.Pustila jsem film na notebooku a Sam se něho doslova zažral.Vnímá jen obrazovku.Cinkne mi mobil.Píše mi po dlouhé době Lila.Ahoj odpoví a já jí na souhlas toho že vnímám posílám fotku Sammyho který přímo slintá nad filmem.Lil mi ale pošle smutný smajlík.
-fotka-
L-:(
J-Co se děje bitch?
L-Martin....on.....líbal se s jinou...:(
J-To je mi líto....Uřčitě se to vyřeší...Pusť si film a dej si čokošku,věř mi bude líp.:)
L-Dík,jasně,pá :)
J-Papa:)Odložila jsem mobil a zjistila že Sam už spí.Vzala jsem si na klín notebook a prohlížela si nová videa a oznámení spolu se zprávami.Po pár minutách mě to omrzelo a tak jsem šla na facebook.Opět zpráva od Edmunda:
E-Já tě donutím se odhalit,vím o tobě všechno,drž se.
Zprávu jsem ignorovala tak,jako všechny ostatní.Šla jsem se osprchovat a pak jsem ještě vzbudila Sama ať jde taky do koupelny.Pak už jsme jen dokoukali konec filmu a šli spát.Teda,Sam šel spát,já přemýšlela.Bojím se o Lilu,vím že jí to opravdu uškodilo,měla ho hodně ráda.I po tom co se stalo mu věřím.Doufám že to byl jen jeden veliký omyl.Myšlenkami přecházím ke mně a k mému životu.Co já a Sam....Nevím co k němu cítím a potřebuji to zjistit.Je to blbost,ani nevím jestli mu věřím.Sice ho znám jen krátce,ale pořád mám pocit že ho znám snad celý můj život.Vím,že je to ten,kdo mě dokáže mít rád a ten,kdo mě dokáže ochránit v jakékoliv situaci.Ale já?Já ani nevím co k němu cítím.Proč to musí být tak primitivní a zárověň těžké?Nechápu to...
Co se týče mé Youtube kariéry....Nevím jak to udělám,ale už teď vím že je můj osud odhalení,je jen otázkou času,zda mě k tomu někdo donutí,nebo se odhalím sama.Nechci žít ve lžích a už vůbec ne ve lžích které musím vykládat Samovi a mým blízkým.Snažím se moc nevydávat videa,protože čím víc videí vydám,tím víc lidí dá odběr na můj kanál a já potřebuju získat co nejvíce času na to,abych si rozmyslela co vlastně udělám.Subscribes už mi pomalu táhnou na 99 000 a já se bojím víc a víc.Doufám že speciál za 100 000 subscribes nebude moje odhalení.Protože je nějak kolem půlnoci,ještě zchecknu nějaké ty mé oblíbené youtubery na Youtubu.Nejradši mám samozřejmě Moona,ale sleduju taky Attacka a všechny ostatní z jejich party StudioMoonTV.Pak sjedu ještě Olysfuna a Kongiho.Když kliknu u Youtubu na ,,červený křížek" je něco po první hodině.Přemýšlím,a protože nejsem vůbec unavená,jdu ještě točit UHC run a pak to ještě stříhám.Jsou čtyři a já mám video připravené na to,ho vydat.Ale nevydám ho.Přece jen,je dost hodin a co si o mě ti fanoušci pomyslí.Ale i tak je mi jedno co si o mě kdo myslí.
Sesedám ze židle a už se mi pomalu klíží oční víčka.Vypínám notebook a zalehnu do postele.Sam spí vedle na mém červeném gauči.Naposledy kontroluji čas a ponořím se do hloubky snů.
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
FanfictionOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler