Twelve.

211 21 1
                                    

Netrukus mane užplūdo vakarykštės emocijos, nes už mūsų stovėjo jis.

Ką jis čia po velnių veikia?

Sušiktas Harry.

-Lou, duok man,-jis paemė iš jo kamuolį ir pradėjo mėtyti į krepšį.

-Galime išeiti,-sušnibždėjo man į ausį Lou.

-Viskas gerai,-pasakiau ir stebėjau ką jis čia rezga.

Harry mėtė puikiai ir pardavėjas jam leido pasirinkti prizą.

Jis kaip tyčia pasirinko karūnėlę ir atsisukęs į mane, ją uždėjo man ant viršugalvio. Jis pirštu prabraukė pro mano skruostą ir šyptelėjęs Lou, nuėjo tolėliau.
Mačiau kaip jis apsikabino kažkokią panelę, kuri aišku nematė šio insidento.

-Tai viena iš jo "side chicks",-sumurmėjo Lou.

-Manęs tai nedomina,-buvau rami ir stengiausi smarkiai nereaguoti į jį.

Šis jo poelgis man nesukėlė jokių emocijų, buvau vis dar labai pikta ant jo.

...

-Mums būtinai reikia nueiti ant apžvalgos ratoooo,-sušuko Tiff, valgydama savo cukraus vatą.

-Bet tu pažiūrėk kokia eilė,-nusijuokiau.

-Jeigu ir toliau dvejosime eilė tik didės,-pasakė Lou ir pradėjo tempti mane apžvalgos rato link.

Atstovėję didžiausią eilę, pagaliau patekome ant šio atrakciono. Sėdėti teko tik po du, tad vėl susėdau su Lou.

Vaizdas buvo gražus. Nors naktį, žinoma, daug gražesnis. Parkas buvo pilnutėlis žmonių ir visi buvo tokie laimingi. Tik ne aš. Mano viduje buvo kažkoks chaosas.
Lėtai apsukus ratą, mes nusprendėme eiti pasistiprinti, nes buvome jau kelias valandas nevalgę.
Lou pareiškė, kad nusiveš mus į jo mėgstamą užkadinę.

...

-Šiandien vaišinu,-praleidęs pro užkandinės duris tarė Lou.

Užkandinė buvo labai jauki, nežinojau, kad čia tokia egzistuoja.

Norėjau gruzdintų bulvyčių su padažu.

-Juk aš vaišinu, nesikuklink,-nusijuokė Lou.

-Pritariu, tau reikia daugiau valgyti, pažiūrėk kokia kudutė,-susirūpino Tiff.

-Visai ne,-numojau ranka.

Atėjus padavėjai, ji apklausė mus ko norėsime. Man nespėjus išsižioti Lou pradėjo sakyti mano užsakymą.

-Bulvyčių ir mėsainį, o desertui karamelinį ledų kokteilį,-šyptelėjo ir padavėja, užsirašiusi išėjo.

-Lou, nereikėjo,-nusijuokiau.

-Reikėjo, reikėjo, beje, šiandien pas Zayn vyks vakarėlis, nenorėtumėt atvaryt?,-paklausė.

-Umm, galėtumėm,-pažvelgė į mane Kate.

-Bet ten turėtų būti Niall ir Harry, ar ne?,-paklausiau.

-Turėtų, visai pamiršau apie jūsų pykčius,-atsiduso.

Tikrai norėjau pasilinksminti, o dėl šitų tikrai progos nepraleisiu. Nežadu sedėti namie ir liūdėti.

-Nieko tokio, mes atvyksime,-šyptelėjau.-Man jokio skirtumo.

-That's my girl!,-sušuko Lou.

-Žinoma nėra ko rūpintis, jei ką mes tave apginsime nuo to Harry ar Niall-nusijuokė Tiff.

Summer job •h.s;n.h• ✔Where stories live. Discover now