7

4K 151 10
                                    

"Gaan we eerst naar de Starbucks?' vraagt Ellie. "Graag! Ik verhonger bijna!" antwoord ik blij. We brengen nog even de rest van de tassen naar de auto en steken ze in de koffer. De hele koffer zit al stampvol met shoppingstassen. We wandelen met zijn drieën naar de Starbucks en gaan aan een tafeltje bij het raam zitten.

"Wat willen jullie bestellen?' vraagt mijn tante vriendelijk. "Een muffin met warme chocolademelk," zegt Ellie. "Voor mij hetzelfde als El," antwoord ik. "Oke, dan ga ik alvast bestellen," antwoordt mijn tante. Ze loopt naar de toonbank en bestelt. Net wanneer ze terug komt met een plateau met onze bestelling, gaat mijn telefoon af.

Mijn beltoon weerklinkt door de hele Starbucks. Iedereen kijkt me aan. Met rode wangen neem ik mijn telefoon uit mijn broekzak en neem snel op.

"Hallo?" vraag ik. "Aaah! Juul, Liam hier!" roept Liam vrolijk door de telefoon. "Ooh hoi Liam," antwoord ik. "Willen jullie misschien komen eten bij de jongens en mij?" vraagt hij. "Graag, maar Ellie, mijn tante en ik zijn net in de Starbucks om te eten," vertel ik. "Ooooh," mompelt Liam teleurgesteld. "Maar jullie kunnen toch ook hierheen komen? Dan eten we gewoon samen?" stel ik voor. "Oké, doen we!" zegt Liam weer vrolijker.

"Oh ja, zou je nog iets voor mij willen doen?" vraag ik. "Tuurlijk, zeg maar!" antwoordt Liam. "Laat Harry alsjeblieft thuis! Die jongen is zo vervelend," vertel ik. "Euh, dat zal moeilijk worden, want hij is vastberaden je vandaag opnieuw te zien. Sorry Juul, maar ik zal hem wel in de gaten houden. Dat beloof ik!" vertelt Liam. "Oké dan, tot straks!" antwoord ik. "Tot zo!" zegt Liam.

Ik steek mijn telefoon terug in mijn broekzak. "Wie was het?" vraagt Ellie nieuwsgierig. "Liam, de jongens komen naar hier om ook wat te eten samen met ons," vertel ik. "Ooh! Leuk!" zegt Ellie enthousiast. Ik glimlach en zet mijn tanden in de overheerlijke muffin.

____________________________

Zoals beloofd een foto van Ruben

Ik ga verder bij 8 votes en 2 comments :)

Comment?

Vote?

Xxx

My real brother | A Liam Payne and Harry Styles FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu