-9

587 66 0
                                    

"Tuannnn ~" panggil Haneul .

"Apa dia ?" balas Jungkook yang sedang khusyuk menonton movienya .

"Tuan stalk saya yeeeeee ~" kata Haneul sambil smirk .

"Eh , fyi saya takde masa nak stalk awak eh ."

"Elehhh dah tu gambar saya berbulan bulan lepas pun tuan like . Ni mesti kes ter tekan ni kan kan !" ejek Haneul .

"Hek eleh . Ha yelah saya stalk . Tu pun sebab gambar awak buruk sangat ."

"Ceh , tuan ni kejamlahhh ."

"Siapa kejam ?-" jeling Jungkook kearah Haneul .

"Ahh takde sape . Hehe ." Haneul gelak kecil lalu mengambil tempat di sebelah Jungkook .

"Sebok je ." kata Jungkook .

"Hm , cerita apa ni tuan ?" Haneul tukar topik .

"Iron Man ."

"Ohhhh best ni !!"

Tiba tiba , Jungkook meletakkan tangannya di bahu Haneul .

"Tumpang bahu ye ."

-

Jungkook's

"Awak buat apa tu ." sergah aku kepada Haneul .

"OPOCOT MAK HANG KEPALA BANA KAU APPLE HIJO !!! TUAN !" HAHAGAHAHA SUMPAH LAWAK DIA MELATAH HAHAHAHAHA

"HAHAHAHAHAHA AWAK NI MELATAH PANJANG BETUL !!!" gelakku .

"Ish tuan ni , malu saya ." kata Haneul sambil menutup mukanya . Comel .

"Hahahaha ha awak tak jawab lagi soalan saya ."

"Oh . Saya tengah trim pokok pokok bunga ni . Tuan , ingat tak pokok bunga ros yang dah nak mati tu ? Saya berjaya selamatkan pokok tu !!!" kata Haneul teruja .

"Yeke ?"

"Yelahhh jom saya tunjuk !" kata Haneul dengan begitu teruja sampai dia tak perasan yang dia ,




Pegang tangan aku hm .

"Ha tengok niiii !"

Wow . Okay ni aku serious amazed . Laman aku yang selama ni kering kontang dah bertukar . Kini satu sudut dipenuhi dengan bunga ros berwarna merah dan putih .

"Tuan ? Tuan okay tak ?" tanya Haneul yang masih menggenggam tanganku .

Aku pun pandang tangan aku . Dengan segera Haneul menarik tangannya .

Aku menghadap bunga ros yang banyak dan cantik tadi .

"Kalau nak pegang lama lagi pun boleh ." bisik aku kepada Haneul .

"Eeee tuan byuntaeeee !"

"Hahahaha ni saya nak cakap , lepas ni omma saya datang . Ada hal penting nak di bagitau katanya . Jadinya nanti awak tunggu dalam bilik ataupun awak buat lah apa apa kat luar ni ye ." terang aku .

"Ohh . Kalau macam tu biar saya stay luar ni lah . Boleh saya fikir macam mana nak settlekan garden tuan ni ."

+

Yowwww so ff ni dah nak tamat dah . Maybe lagi satu or dua chapter in sha allah .

Sorry kalau ending bosan hehe

Sorry jugak kalau cerita ni boshan hm .

Apa apa pun author sayang readers author ♡

vote and comment okayyy

-author sky

[c] gardener + jjk (end)Where stories live. Discover now