Selena
"Pasiilgsiu tavęs" pasakiau, kai stovėjom prie mano buto durų.
"Aš labiau" atsiduso ir stipriau apkabino.
"Skambinsiu visada kai tik turėsiu laiko" pasakė.
"Gerai" liūdnai tariau ir pakštelėjau jam į lūpas.
"Turiu eiti jau" labai liūdnai tarė.
"Pasiilgsiu tavęs labai, bet žinau jog tau patinka dirbti tad važiuok" šyptelėjau ir karštai įsisiurbiau jam į lūpas, kai pritrūko oro atsitraukėme vienas nuo kito. Jis šyptelėjo ir išėjo. Aš sukikenau ir nubėgusi į savo kambarį.
Iš spintos išsitraukiau didelį lagaminą ir į jį susidėjau reikalingus drabužius, kosmetinę, kompiuterį ir higienos priemonių. Viską sutalpinau į vieną lagamina, keista.
Nutariau paskambinti keletai žmonių.
Surinkau Margot numerį ir paskambinau.
"Sveika, Sel" pasakė ir tikiu jog šypsosi.
"Sveika. Kaip sekasi?"
"Pagaliau viskas tobula" sukikeno. "Pasiilgau tavęs"
"Aš taip pat. Tiek daug turiu tau papasakoti"
"Būtinai susitiksime. Aš jau turiu bėgti, nes Leo kviečia. Paskambinsiu kai tik turėsiu laiko"
"Gerai iki" šyptelėjau ir padėjau ragelį. Džiaugiuosi jog jai viskas gerai ir ji laiminga.
Paskambinau Liamukuii.
"Hey, pyragėli"
"Ko vartojai?" nusijuokiau.
"Tavo draugės-" supratau ką norėjo pasakyti tad jį nutraukiau.
"Patylėk, man nereikia to žinoti" nusijuokiau. "Kur jūs? Pasiilgau jūsų, nes ilgai nemačiau"
"Mes pragare" sukikeno. "O jeigu rimtai tai pas Miley tėvus"
"Tai beveik pragaras"
"O taip" atsiduso. "Jie kalbėjo apie seksą! Mums!"
"O dieve..." pradėjau juoktis. Aš tiesiog įsivaizduoju tą vaizdą.
"Nesijuok, kale" suurzge.
"Įdomu buvo?"
"Labai. Vieną dieną pamokslauja kaip mažiems vaikams, o kitą dieną jau anūkų nori" ir vėl pradėjau juoktis.Bekalbant su Liam prie mūsų prisijungė ir Miley taigi kalbėjom tryse apie viską. Papasakojau jiems apie turą ir jie liepė man eiti miegoti ką aš ir padariau. Išsimaudžiau ir atsigulusi į lova netrukus užmigau.
Rytas
Pabudau nuo skambančio žadintuvo. Greit šokau iš lovos ir nubėgau į vonią. Išsišukavau plaukus, pasidažiau. Grįžusi atgal į kambarį užsidėjau juodus džinsus ir pilkus marškinius.Harry
Sėdėjau autobuse ir stebėjau pro langą lekiančius vaizdus. Buvau liūdnas.
Staiga Paul užtraukė roletus ant lango visame autobuse kuris bėje sustojo.
"Harry, mergina gyvens vienam kambaryje su tavimi" autobuso duris atsidarė, bet niekas nebėgo prie durų visi stebėjo Paul.
"Aš su ja viename kambaryje nebūsiu, turiu merginą kurią myliu labiau nei ką kitą pasauly ir nežadu prasidėti ar bendrauti su kitomis" pasakiau.
"Harry" suurzgė Paul.
"NE" pasakiau.Selena
Stovėjau prie autobuso kol Paul kalbėjo su vaikinais, duris buvo atidarytos tad puikiai girdėjau jų pokalbį.
"Harry, mergina gyvens vienam kambaryje su tavimi" tarė Paul.
"Aš su ja viename kambaryje nebūsiu, turiu merginą kurią myliu labiau nei ką kitą pasauly ir nežadu prasidėti ar bendrauti su kitomis" pasakė Harry ir jaučiau kaip mano akyse kaupiasi laimės ašaros.
"Harry" suurzgė Paul.
"NE" atsakė ir aš įlipau laipteliais į prabangų autobusą. Visi sėdėjo kas kur, bet Harry vienintelis buvo liūdnas ir sėdėjo nuleidęs galvą.
"Tikiuosi savo nuomonę pakeisi" tariau ir jis pakėlė galvą, aplink nieko daugiau nemačiau tik jį. Jo akys sužibo, o šypsena buvo tokia plati, net pagalvojau ar taip įmanoma šypsotis. Jis pribėgo ir aš šokau jam į glėbį stipriai jį apkabindama.
Netrukus išgirdau garsius riksmus ir netrukus mes buvom apkabinti Zayn, Liam, Louis ir žinoma Niall. Stovėjom visi apsikabinę iki tol kol Paul sušuko sėstis į vietas. Nusijuokiau ir visi atsitraukė na žinoma tik ne Styles.
ESTÁS LEYENDO
Tai Tik Pradžia
FanficDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥