8.

1K 72 4
                                    

 Můj táta a Peter. Vyrazili dveře a Peter mi chytl hlavu, zatímco táta volal záchranku. ,, Rebecco ne!! "   

Vzbudila jsem se v nemocnici na JIP a začala rozpoznávat postavy. Peter, sestřička a.. táta?! Měla jsem obvázanou ruku a jak jsem tak zpozorovala, tak i zašitou. Asi jsem to s tou žiletkou přehnala. Na sobě jsem měla ještě své oblečení a v kapse dopis od Chloe. Přeslékla jsem se a začala dlouhá scéna s Peterem a tátou. ,, Proboha Rebecco, co jsi to udělala? " ,, Kolik těch jizev máš? " ,, Jak dlouho to děláš? " ptali se jeden přes druhého. Ale opravdu se mi s nimi o tom teď nechtělo mluvit. ,, Prosím, nechte mě chvíli samotnou " řekla jsem. Peter a táta si prohodily pohledy a odešli na chodbu. Já jsem si vzala ten dopis od Chloe a začala číst.

Ahoj Rebecco, jestli tohle čteš, tak už tu nejsem. Musím ti všechno vysvětlit. Vím, že jsem měla už předtím, ale nešlo to. Sledovala jsem Dominika a slyšela, jak se baví s Mikem a Tomem o tom, co se stalo. Opravdu to byl on. Jenže k mému neštěstí mě Dominik viděl. A já byla tak hloupá, že jsem mu na začátku vztahu posílala odvážnější fotky. On mi začal vyhrožovat, že když se s ním rozejdu nebo to někomu řeknu, tak je zveřejní. Potom mě začal mlátit. Každý den víc. A já to nedokázala snést. Nemohla jsem to nikomu říct a zakázal mi s tebou mluvit. Bála jsem se ho. Moc mě to mrzí, Rebecco. Mám tě moc ráda a vím, že ty mě taky. Vím, že to byla hloupost ale ve chvíli, kdy to píšu to takhle chci. Musíš ho udat! Hodně štěstí, Rebecco. Odpusť mi, jednou se zase sejdeme. Chloe.

Začala jsem znovu brečet. Nemohla jsem tomu uvěřit. Nemohla jsem uvěřit tomu, že odešla i Chloe. Že ji Dominik tolik ubližoval a já s tím nic neudělala. Nenechám to tak! Vzala jsem si do ruky mobil ,, Haló, policie? "


Anděl smrti ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat