Šta je ljubav? Ljubav je osjećaj povezanosti i zavisnosti. Kada si povezan sa nekim, mnogo ga voliš i ne možeš zamisliti svoj život bez njega. Postaješ polako zavisan o osobi, ništa ti nema smisla ako nje nema.
O ljubavi bih mogla pričati do sutra, uvjek ti nekako nešto izostane.
Kada neko spomene ljubav prva asocijacija nam je sretno zaljubljen par ili on/ona.
Ko on/ona? Zaljubljeni će sigurno znati o kome pričam.
Pored tipične ljubavi između dva suprotna ili ista spola tu su još i prijateljska ljubav, ljubav prema nekom hobiju/interesu, ljubav prema bratu/sestri iliti porodična ljubav i tako dalje.
Sve se to može svrstati u jedan pojam, ne postoji nikakva razlika samo se postavlja pitanje da li su neke ljubavi zaista iskrene i koliko su ustvari jake.Da li mislite da vas vaša/vaš najbolja/i drugarica/drug iskreno voli i kako znate da vas voli? Da li je nekad pokazala/pokazao koliko ste joj/mu vrijedni u životu ili je samo rekla/rekao nekoliko sladkih riječi da bi vas uvjerila/uvjerio?
Riječi mogu biti laži, ali djela baš i ne. Mislim da ne postoji glumac koji bi mogao odlično odglumiti da nekoga voli a uz to da to ne govori samo rječima.
Budite oprezni što se ljubavi tiče, ne dozvolite da vas iko povrijedi i vrti vas oko malog prsta a pogotovo ne dozvolite to prijateljima.Ljubav bi mogli podijeliti na jednostranu i višestranu/dvostranu.
Koja je najbolnija? Ona jednostrana. Ona je najbolnija i najteža za zaboraviti. Kada nekoga voliš više od svoga života a u tog nekog su osjećanja obična, nije ti svjedno.
Pazite dobro na druge, ne dozvolite da budu povrijeđeni zbog vas. Ako je vaš/vaša drug/drugarica zaljubljen/a u vas a vi prema njemu/njoj osjećate samo prijateljsku ljubav dobro paziti na njih, ne dozvolite da ih povrjedite, dajte im doznanja da ste tu i da vam nije svejedno. Ako ih budete povrjeđivali svjesno ili nesvjesno promjenit ćete ih, bit će mnogo povrijeđeni i velika je mogućnost da upadnu u depresiju. A to ne želite, vjerovatno.Ljubav je osjećaj koji svi imamo, ljubav pokreće svijet i veseli ljude. Nažalost, ljubav najčešće rastužuje osobe zbog pojednih ljudi koji ne mare za osjećajnja drugih.
Njegujte tuđa srca kao što ja njegujem svoju orhidejicu, lječite slomljene duše i potrudite se da vaša ljubav usreći vaše bližnje i dajte im doznanja da uvjek mogu računati na vas.
Ljubav je jako važna.Došao je u moj život sasvim slučajno, nisam ga očekivala kao ni topli pustinjski pjesak kapi kiše. U njemu sam pronašla svoju drugu polovicu a on u meni samo dobru drugaricu. Bila sam sretna, zaista jesam sve dok se nisam počela gušiti u velikim plavim dubinama. Ugušila sam se u njegovim očima i tu je bio moj kraj. Pala sam i teško ustala ali sam uspjela.
No, bilo je to jako davno. Mnogo teško ali i lijepo iskustvo, rado ga se sjećam jer je on velik dio mog života.
KAMU SEDANG MEMBACA
Svijet Misaki
AcakPrimjetila sam da pisci ovdje mnogo pišu knjige žanra random, željela sam i ja biti dio te grupe.