Perspectiva lui Thranduil...
- Ce?!tip la una dintre garzi.
- Ne pare rau, majestate, dar e prea puternica! Nu am putut riposta! Este indestructibila!
- Nimic nu este indestructibil! Nici Mordorul! Nici raul! Nici Marylon!
- Dar de ce doriti atat de mult sa o distrugeti?
- Mi-a sfasiat inima! Acum pleaca!
Se pleaca in fata mea si iese din castel. Doamne, ce am facut sa merit asta? Care e problema ei? Ce naiba vede la nenorocitul ala. Gandurile imi sunt intrerupte de o servitoare.
- Am venit sa va anunt ca a sosit Galadriel.
- Sa intre.
Galdriel paseste mandra in fata mea, un zambet cald pe fata.
- Buna ziua, Thranduil.
- Nu cred ca este o zi chiar atat de buna.
- Am auzit ce s-a intamplat. Vreau sa te ajut sa o iei inapoi.
- Eu vreau sa o distrug, Galadriel! Sa o distrug asa cum ea mi-a distrus inima.
- Off, Thranduil! Tu chiar nu vezi? Esti orbit de furie! Crezi ca ti-ar fi purtat copiii daca nu te iubea? Crezi ca ar fi spus da cand ai cerut-o de nevasta daca nu te iubea? Esti prea orb ca sa vezi aceste lucruri.
Oftez zgomots.
- Nu mai stiu ce se cred. Intai Falanwel, apoi gemenii, iar acum asta. Simt ca ma ia greata!
- Thranduil, trebuie sa te calmezi. Inima ei inca iti apartine. Azi ma duc la ea sa ii ghicesc in oglinda. Vii si tu? O sa te afli sub o pelerina care te face invizibil. Nu o sa te vada.
Ma uit la ea si oftez.
- Bine. Dar trebuie sa iau si armata cu mine. O sa facem rost de mai multe pelerine.
- Prea bine. Sa pornim.
Dupa o calatorie de 5 zile ajungem la portile Mordorului. Acum e acum.Perspectiva Marylon...
- Maiestate, a sosit Galadriel. Va asteapta in salon. Tot este pregatit, vine o slujnica sa ma anunte.
- Foarte bine. A venit singura?
- Doar cativa arcasi.
- Bine. Te poti retrage.
Se inclina si pleaca. Eu merg in salon si o gasesc pe Galadriel in fata oglinzii, asteptandu-ma. Imi zambeste si vine sa ma imbratiseze. Ma conformez, desi nu imi place sa imbratisez pe cineva.
- Ce mai faci, Mary?
- Foarte bine, Gala. Gemenii cresc pe zi ce trece se pare, spun punand o mana pe burta.
- Ai pofte?
- Nici nu stii!zic zambind pentru prima data dupa o saptamana.
- Prea bine. Vin-o. Sa vedem ce avem.
Ma pozitionez in fata oglinzii. Ma uit la Galadriel, care zambea.
- O sa fii o mama foarte ocupata.
- De ce zici asta?
- Sunt baieti, zice punand o mana pe umarul meu drept.
Nu imi vine sa cred! Baieti! Este... Wow.
- Am ramas fara cuvinte, Gala. Mi-as dori ca ei sa aiba un viitor stralucit.Thranduril...
Sunt...baieti? Ei bine, asta este o veste care chiar te lasa fara cuvinte. Simt cum ma napadesc amintirile de cand era Legolas mic. Acum e adult si o sa se casatoreasca in curand. De ajuns. Am treburi de facut. Imi dau pelerina jos si imi scot sabia...
Marylon...
Ma intorc brusc dand de Thranduil. Ce cauta aici. In jurul meu apar unul cate unul soldatii din Mirkwood. Ce se intampla.
- Ce s-a intamplat cu armata mea? Garzi! Garzi!si ii amenint cu sceptrul.
- Sunt adormiti, Marylon, graieste Galadriel.
- De ce ai facut asta? Ce ti-am facut.
- Nu pot risca un razboi cu neamul tau. Plus ca am vrut sa il ajut pe Than.
Fiind prea grea nu pot zbura sau riposta. Ii las sa imi puna lanturi si ma duc in Mirkwood. Ajungand acolo imi dau jos lanturile si ma inchid intr-o camera. Ma asez pe pat, asteptand sa vina Thranduil.
- De ce ai fugit, zice Than intrand in camera.
- Nu vreau sa fiu inchisa pe viata intr-un dormitor.
- Eu tot nu inteleg ce vezi la el.
- La cine?
- La Falanwel! Chiar si acuma ii porti bratara.
Ma uit la mana si vad bratara. Nu am realizat ca inca o mai am. O rup si pe jos cade...inelul lui Tata?
- Ce?
Il iau de acolo si ma uit la el. Legat de inel era un mesaj, pe care il citesc repede:
Draga Mary,
Sunt informatii de care nimeni nu stie si le-am aflat recent. Era doua inele gemene, cel pe care il vezi fiind cel bun cand e pe mana neamului lui Sauron. Nu accepta alti purtatori. Cel pe care l-am distrus eu este cel malefic in toate cazurile. Daca te intrebi cu am salvat inelul cel bun, era. intr-o pestera minuscula sub stanca de pe care a cazut Gollum. Dupa ce a cazut am aruncat inelul malefic in lava distrugandu-l. Nu imi pasa ca esti cu regele Thranduil, fiindca mi-am gasit o elfa draguta cu care m-am si casatorit! O sa avem un copil in curand! Sper ca o sa citesti mesajul.
Cu drag, Falanwel.
- Nu imi vine sa cred. Tata a facut doua inele? Ce rost aveau doua inele? Deci asta inseamna...ca inelul m-a salvat?
- Si nu vorbele lui Falanwel?se incrunta Than.
- Se pare ca da!zic punandu-mi inelul pe deget.
Pentru o secunda ne holbam unul la altul, dar eu intorc capul.
- Chiar daca tu nu il iubesti pe Falanwel, o sa stai inchisa aici pentru o perioada. Ai pus in pericol viata fiilor nostri.
- Ce? Ca mama in asteptare trebuie sa ma misc din cand in cand!
- Da, o sa te misti prin camera.
Si zicand asta inchida usa.
- Asa ceva! Acum ce pot sa fac.
Ma uit prin camera. Cam anosta. Un dulap vechi, pereti gri si un pat subred. Ca la palat, ce sa spun! Intind mama catre dulap si i se face un model de flacari. Apoi ma uit spre pat si si se transforma intr-un baldachin negru. Peretii au acum model de lava cu placi negre, care par ca se misca. Ei bine, asta da camera. Apoi ma asez pe saltea si pun mana pe burta.
- Oare o sa aveti aceleasi gusturi ca tatal vostru sau ca mine? Si cum o sa aratati? O sa aveti aripi? Sunt atat de multe intrebari... Abia astept sa va nasteti, micutii mei...Hey dragilor! Am venit cu un nou capitol. Sa imi spune-ti ce parere aveti in comentarii.
CITEȘTI
Regina Mordorului
FantasyNascuta din Cenusa, conceputa cu insusi Focul, Marylon Fireblood are un destin clar. Anume, destinul unei adevarate regine pe care tronul o asteapta de ani buni. Mai puternica decat ar concepe vreodata, mai neinfricata decat orice fiinta de pe Paman...