1- VOORSTELLEN

2.7K 126 121
                                    

Hewa dames!!! Wij, berberseprinsessen, zijn een serie gezellige boeken begonnen met waaronder 'Marokkaanse rwina'.

Dit is een boek puur voor gezelligheid en lol. Iedereen is hier welkom, van jong naar oud. Tevens is het ook belangrijk dat iedereen hier bevriend is met elkaar.

Ohja, en zelfs als je Arabier bent maakt het niet uit, want we hebben hier een halfbloedje en volbloedje. Voel je dus vooral niet buitengesloten als 'Arabier' zijnde!!! We zijn natuurlijk allemaal Marokkanen, en die zijn allemaal hetzelfde❤️

Aangezien we met z'n achten zijn, doen we even snel een voorstelronde!

---

Meryam aka FranseMarokkaanse
Heyhey beste mensjes!!
Ik ben dus Meryam,
ook wel bekend als de schrijfster van Verloren Liefde.
Ik ben een Nadoriaanse meisje met veel fantasie en veel liefde voor Marokkaanse muziek. Serieus, ik hou echt veel van izran. Vraag maar aan de rest van de squad, dus waarschijnlijk gaan jullie veel video's er van langs zien komen😊

Heb er nu al zin in!! Groetjess

-

Yusra aka xxxximperfectionxxxx
Hello lovely ladies!
Ik ben dus de 2e Youssra, maar om verwarring te voorkomen noemen ze mij Yusra. Ik heb geen boek, lol maar meeste zullen mijn reacties wel herkennen i think?

I'm a proud moroccan girl. Ik hou van muziek, voornamelijk Frans en Nederlands. Oh en mijn grammatica/spelling you name it is niet bepaald goed dus alvast sorry daarvoor en ik praat best vaak Engels, niet dat ik het kan maar oke.

That's pretty much it, for now!! Xo

-

Khadija aka _Schrijfster
Ewaa, ik ben Khadija oftewel de schrijfster van het boek Answers, verder ben ik een trotse Berberse Marokkaan. En gek, spastisch maar dat maakt natuurlijk helemaal niet uit, en ik kan niet wachten om te beginnen. Dus snel delen, en niet vergeten te stemmen!
-

Youssra aka iamyoussra
Helloooo peepz,
Well, de meeste van jullie kennen me waarschijnlijk wel als schrijfster van Best Mistake, Love will Remember & Dear World! Ik ben een gek, onhandig kind die zo'n beetje faalt in alles wat ze doet. Maar hey, that's me. I gotta deal with it you know.

Ik ben een grote fan van de Marokkaanse cultuur. Ik ben een meisje dat uit een heel dood hoekje uit Azghar vlakbij Hoceima komt. Maar dat maakt niet uit, proud of my roots. Verder kan ik beide Arabisch (Chamal) en Berbers spreken. Sooo, dat is dus geen probleem qua alles eigenlijk.

Can't wait to actually do this!

-

Nesrine aka geakeemogeltjuuh
Hollaaaaa chickitaaass,
Ik ben Nesrine, een meisje dat veel van kletsen houdt. En met kletsen bedoel ik écht veel kletsen. Ik ben altijd in voor grapjes en gezelligheid. Gooi je een onderwerp op mij af, kan ik er uren over praten! Ik kijk er nu al naar uit om hier leuke dingetjes op te plaatsen.

Laterssss❤️

-

Yasmina aka yasmlna
HEWAAAA YASMINA HIERR
Ik ben echt zo iemand die op gekke ideeen komt. (don't ask me what) ik ben hmdl gelukkig getrouwd met mijn husband genaamd : Nutella
Dus als je aan hem komt dan kom je aan mij? Ik ben een meid die het gewoon zo erg haat wanneer iemand mij verbeterd. Hoe ik ben? Daar zullen jullie wel zelf achterkomen😊

Gruuuutjess

-

Nisrine aka nisrine_el_
Dear peepzz,
Ik ben Nisrine en zoals jullie denk ik wel hebben opgemerkt is er nog een Nesrine. Verschil tussen onze namen is dat Nesrine met een e wordt geschreven en mijn naam met een i. Ik ben een niet sporende halfbloed 'Berbers&Arabisch'. Mijn fantasie is te groot voor woorden, vandaar mijn vreemde gevoel van humor. Wat ik ook nog wil melden is dat ik sinds kort een boek genaamd Mental Pain erop heb gegooid. Ik zou het super erg waarderen als je een kijkje neemt. Verder wens ik jullie veel leesplezier toe. Hierbij welkom!!
Much love to you guys!

-

Zineb aka MarokkaanseZ
FAKKA, nou de meeste kennen mij als de schrijfster van hoe één reis alles veranderde en Yousri's life. Helaas heb ik die verwijderd en ik heb echt kaulo veel spijt.. Ik ben echt een druk kind niet normaal alvast sorry voor mijn drukheid, verder heb ik echt een groteeeee fantasie, verder ben ik gewoon Marokkaans maar geen berber. I'm sorry, Arabieren laat je horen?

---

Nou, dit was het voorstelronde.. We beginnen spoedig met schrijven. Maar allereerst dit boek delen met je vriendinnen!!! Dat zouden we heel fijn vinden, en vergeet geen stem achter te laten❤️

Kusjesss,
De Berberseprinsessen

MAROKKAANSE RWINAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu