Hai hai dan hai...
And of coz Assalamualaikum for muslim.. saya nak pomot cite org la.. cite yang ad lam library saya.. sesaje nak pomot. Bukan dorang suruh pom.Cite apa?? Cita apa?? Of co la fanfic Naruto.. yezza, wattpad saya penuh ngan fanfic dye aje😪😪.. yang saya baca bila time saya bosan.. tak kira la Malay ke inggeris ke.. indon ke.. kadang rasa kelakar gila baca fanfic indon, biar tak brape nk faham pun.
First of all, nie cite yang paling saya tunggu2.. dari taun lepas(mungkin lagi lama dari tu?) Saya dah agak lama follow dye.. and, maybe ramai yang kenal dngan dye.. lagi satu kan, lukisan dye memang waww gitu.. tiap2 kali dye update lukisan baru dye, I be like, dye ni guna tangan apa sebenarnya. Masyaallah, cantik gila lukisan dye.. kay2, berbalik ke topik utama kita.. dulu, tajuk story dye aku dan Naruto by _Ryuuuu. Lepas tu, tajuk dye bertukar-tukar.. dah macam power ranger. Dan yang ada lam library saya kini, Road to Naruto . Best gila cerita dye.. asyik duk gelak je.. tapi tu la.. dye dah unpublish dah cerita dye.. 😭😭😭.. mungkin dye dah delete kot cerita tu, I don't know la.. dan, saya pun sayang nak delete cerita tu dari library saya.. kalau boleh, nak dye sambung balik.👉👈
Nah, blanja gambar.. dah lama dye delete story dye.. tapi, saya nak sngt dye smbung balik..😢😢Fanfic Malay kedua yang saya jumpa, Kembali ke masa Silam by DeianDyan. Kisah pasal kumpulan Boruto yang terjumpa dengan Kumpulan Naruto di masa silam. Yang nie pun saya duk gelak je kerjanya. Aish, bila la author dye nie nak update.. sungguh la buat saya penasaran.. eceh, kata kat orang, story sendiri pun lambat je update. Ohok Ohok..
Yang ketiga, Aku dan anime by Cikgilabuku. Story nie, saya baru je jumpa. Balik kelas hari tu, lepas solat main wattpad. Godek punye godek, terjumpa. Nampak je nama crush I tu, terus tekan save lam library. Fuh!! Cerita dye memang gila.. budak yang dalam story umur 15 tahun otak macam prof. Tapi, saya still tertanya-tanya cam mana dorang(ejen ali, boboiboy n the gangs, naruto ngan doraemon) boleh termasuk lam dunia sebenar?? Aish, pasal kematian mak dye pun sama. Lepas tu, org yang jadi bos tu, siapa dye?? Kepada author dye, mohon leraikan misteri tu secepat mungkin ea. Saya disini dah macam detective conan dah.
Seterusnya, aku dimana? By Ino-Yamanaka Ha, kalau korang terasa2 nak melawat konoha, pergi la baca cerita dye.. terasa nak baca the Sasuke yang baik(?) Try la. Best pe bila dapat jumpa Minah yang boleh lembutkan hati keras Sasuke. Even Sakura berbelas tahun baru boleh kawin ngan Mamat beku tu. Aih, tetiba terasa nak jadi budak lam story tuh.. eceh..
Naruto vs boboiboy by AbuJr4.. erm, lama la jugak follow cite nie.. gila la Naruto ngan boboiboy.. tapi, lam story nie, saya suka gopal. Ahahaha, Mamat sengal tu memang la.. kerja buat orang gelak je.. Si naruto duk kagum kat Boboiboy sebab boleh buat bunshin yang berlainan elemen. Adui, macam2..
Next story fanfic indon. Tpi, cerita dye 'lain' sikit.. author dye buat SasuFemNaru yang nama story dye second chance by Ivera1412. Sebenarnye, saya pun tak faham apa tu. Tapi, saya rasa Fem tu ialah female. Eh, yeke? mula2, ingatkan cite ala2 boyxboy. But, I'm totally wrong. Dye pasal Naruto( where she a girl act) kene kawin ngan Sasuke. Sasuke masa tu, dah ada kekasih. Lepas je dye kawin ngan Naruto(oh, I cannot la sebut Sasuke kawin ngan Naruto), dye suka seksa Naruto. Lepas setahun kawin, Naruto mintak cerai dan bawak diri jauh dari org. Sbb utama dye lari tu, dye nak sorokkan kandungan dye. 7 tahun kemudian, rahsia tu terbongkar. Sasuke dpt tahu dye ad anak kembar. Dye nak jadi ayah tu anak2 dye. Tapi, at the same time, dye nak kawin ngan hinata(which is kekasih dye sblm kawin ngan naruto)... well, tu la serba sedikit kisah dye.. saya suka jalan cerita dye. but, satu je tak leh blah, bila baca ngan nama naruto, saya rasa pelik. dan, of coz la saya tak bayangkan Naruto tu laki and baca tu pom, saya tak rasa dye tu Naruto. Ohohoho.. maaf ye author.. tapi, seikhlas hati saya cakap, cite tu memang best. Saya suka gila2..
dan lain2 story english punya.. bnyk yang Best. Kalau rasa nak tau yang lain, pergi je kat wall saya.. act, saya dah malas nak type.. yang saya mention nie pom sbb saya suka ngan story dorang..
So, this are the most story that I like.. kinda fall in love la.. ohohoho... dah2, saya nak smbung download cite naruto nie.. ehek.. lagi satu kan, rasa cam episode baru naruto nie ala2 gila sikit.. yuhuuu, Naruto dah nak kawin.. then, mision kawan2 dye, kene cari hadiah yg special tuk Naruto ngan Hinata.. pergh!! Eh, panjang pulak aq merepek. Dah2, jaanee~
YOU ARE READING
Naruto!! Enter!! √
FanfictionDisclaimer: Masashi Kishimoto.. Kisah tentang bagaimana Naruto terserap masuk ke dunia sebenar. Melihat bagaimana manusia di bumi sebenar hidup. Hidup tanpa menggunakan jutsu. Dimana dia, Sakura, Kakashi, Sai, Kapten Yamato dan juga Hinata yang ter...