BAŞLANGIÇ

699 53 56
                                    

****BİR GECE ÖNCE****

''Efendim aracınız hazır.'' Duyduğun ses ile yerinden kalkıp odana yöneldin. Kapıdaki sensöre gözlerini taratıp içeriye adım attın. Dolabını açıp bir iki parça kıyafeti üzerine geçirdin. Zaten her şey siyahtı senin için. Boşuna siyahlı kadın demezlerdi sana camiada. Aynada kendine onay verince odadan çıkıp alt kattaki depoya ilerledin. Peşinde şuan her daim yanında olan sağ kolun Jongin vardı. Onla tanışalı dört sene olmuştu. Yani sen bu işe başladığın günden beri yanındaydı. Depodaki dolabın önüne durunca elini ona uzattın. Anlamış olacak ki cebinden çıkardığı anahtarı sana uzatmıştı. Dolabı açtıktan sonra anahtarı ona geri uzattın. Öylece durduğunu fark edince söze girdin.

''İzlemeye devam mı edeceksin?''

''Ah.. Özür dilerim efendim dalmışım.''

Jongin arkasını dönmüştü.  Zaten seninde istediğin buydu. Dolaptaki kasanın şifresini girip içinde tuttuğun silahı beline yerleştirdin. Senin gibi bir kadın asla boş çıkmamalıydı dışarı. Çünkü tehlike ikinci ismindi. 

''Kasayı kapat gel Jongin.''

 Bir iki dakika içinde arabadaki yerini almıştın. Şoför de dahil olmak üzere üç koruma ile yola çıkmıştın. Bu gece senin gecendi. Doğum günündü ve bu günü deli gibi içerek kutlayacaktın. Bardan içeri adım attığında yine tüm gözler senin üzerinde buluşmuştu. Garsonlar seni kapıda karşılamış bar sahibi locada oturan çifti kovup senin için hazırlamıştı. Bardaklar senin için havada uçuşurken gözüne karşı  köşedeki beyaz tenli çocuğa kaymıştı. Bir süre onu izlemiştin. Sürekli mekandaki kadınlarla flört ediyordu. Uçkuru ile düşündüğü her halinden belliydi. Ama sana garip bir şekilde çekici gelmişti. Jongin'e el ederek sana yaklaşmasını emrettin. Ceketini ilikleyip sana yaklaşınca emir verdin. 

''Git öğren şu köşedeki çocuk neyin nesiymiş?''

Sen elindeki bardağı bitirmeden Jongin gidip gelmişti bile. Kısa çaplı genel bilgileri barındıran bir rapor sunmuştu.

''Efendim adı Oh Sehun. Doktormuş. Amerika da okuyan bir kız kardeşi varmış. 27 yaşında. Alkolik bir ev arkadaşı varmış. Kendisi de çapkının teki.''

Kafanda kurduğun ölçüp biçtiğin şeylerin sonunda korumanı cevapladın.

''Jongin ... Onu bana getir. Bu gece yatağımda istiyorum.'' 



SELAMMMMMM. Nasılız bakalım. Yeni kurgucuğuma merhaba deyin. xxRi-Jinxx sende merhaba de. Bir polise böyle bir kurgu biraz şaibeli aslında ama seni gibi güçlü bir ruh bende hep bunu uyandırdı. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun. Hadi devamını bekleyip görelim. :)) 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık Taraf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin