ΜΕΡΙΆ ΕΛΈΝΗΣ
Χορεύουμε με τον Άγγελο εδώ και αρκετή ώρα και περνάμε τέλεια....γελαμε και κάνουμε ότι χαζομάρα μας έρθει εκείνη την ώρα....
Ξαφνικά βλέπω την Έλλη η οποια περνει το μπουφάν της και παε ι να φύγει....
Εγω-μισό λεπτάκι ....λεω στον Άγγελο και εκείνος μμ γνέφει καταφατικά....
Τρέχω να την προλάβω....καλα χαζή είναι....τι κάνει? Για να είναι έτσι η Έλλη κάτι έγινε.....
Την προλαβαίνω και την αρπάζω από το χέρι.....
Εγω-Έλλη? Τι έγινε?
Ελλη-τίποτα απλά με πήραν οι γονείς μμ και πρέπει να φύγω.... τα λέμε λέει χωρίς να με κοιτάξει....
Εγώ- Δεν μμ ξεγελάς εμένα το ξρς...
Ελ-Καλά απλά....αστο πήγαινε να διασκεδάσεις Καλά θα ειμαι εγώ....Εγω-Έλλη τελείωνε....δεν θα σε αφηδω μόνη σου .....πες το τι εγινε?
Η Έλλη άρχισε να μμ εξηγεί όλα οσα έγιναν .....
Δεν πίστευα στα αυτιά μμ....
Πραγματικά θα τον σκοτώσω τον Κώστα.....
Αφού την θέλει και το ξρ γιατί την βασανίζει έτσι......
Δεν ξρ τι θέλει αυτό το παιδί.....εγω ομως ξρ....το μόνο που με απασχολεί τώρα είναι να είναι καλά η κολλητή μμ....
Και αυτή το ίδιο θα έκανε άλλωστε....Εγω-Καλά Αγάπη μμ πήγαινε σπίτι σου να ξεκουραστείς και θα σε πάρω εγώ τηλ μετά να δω αν είσαι καλά.....
Ελλη-οκαυ τα λέμε.....
......
Πάω να τον βρω....
Δεν μπορεί να μείνει έτσι το όλο θέμα.....Ξαφνικά βλέπω τον Άγγελο μαζί με τον Κώστα να μιλάνε.....παω και εγώ....
Εγω-Γεια!
Κωστας-γεια!
Αγγελος-Γεια...
Μμ λέει και με αγκάλιασε....
Ακολούθησε σιωπή....
Εγω-τι θα γίνει Κώστα?Με κοίταξε και απλά δεν μίλησε....
Κ-στο είπε εεε?
Εγω-εσύ τι λες ?της κάνεις κακό Κώστα....σε παρακαλώ πρώτα προσπάθησε να καταλάβεις τι θέλεις Και μετά όλα τα άλλα....
Κ-Δεν μπορείς να καταλάβεις.....
Εγω-Δεν ξρ....εγω το μόνο που ξρ ειναι ότι αν την ξαναπληγωσεις θα έχεις να κάνεις μαζί μμ .....
Άντε Κωστακη......
Κ-μην ανησυχείς....δεν πρόκειται....τα ξαναβρήκα με την Ιωάννα.....
Εγω-ευτυχώς....δεν θέλω να ξαναδώ την Έλλη έτσι.....
Μεριά Κώστα
Τι εννοεί? Δεν καταλαβαίνω....θα πάω στο σπίτι της Έλλης....πρεπει να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.....
Περίμενα να τελειώσει το πάρτι και να φύγουν όλοι οι καλεσμένοι...
Μόλις φύγαμε ολοι κοίταξα την ώρα.....4:15.....
Είναι αργά....θα κοιμάται....δεν με νοιάζει πρέπει να μιλήσουμε.....
Παίρνω το μπουφάν μμ και βγαίνω έξω....
Είναι σκοτεινά όλα.....αχ ρε Έλλη που πήγες μόνη σου ......
ΜΕΡΙΆ ΕΛΛΗΣ
Φεύγω και δεν ξρ που πάω....
Κοιτάω την ώρα.... 4:20
Εδώ και 1 ώρα περιπλανιέται και δεν ξρ που πηγαίνω.....αυτη την στιγμή είμαι σε μια πλατεία....Κάθομαι σε ένα παγκάκι και τα δάκρια απλά δεν σταματάνε.....
Θέλω να πάω σπίτι μμ .......____________________________________
Γεια σας.....🙄💘💘💘
Τι κάνετε ?
Λοιπόν τελειώνει λίγο απότομα....ναι ξρ αλλά πρέπει να διαβάσω ένα βιβλίο....πρεπει να το παραδώσω αυΡίο και μμ μένουν άλλες 159 σελίδες....😭😭😂😂
Τεσπα....αμα προλάβω θα βάλω και συνέχεια.....
Βye💘💘😙
YOU ARE READING
Δικός ΜΟΥ ΜΌΝΟ 💘
RomanceΜΙΑ ΣΤΙΓΜΉ...Μια στιγμή αρκεί για να αλλάξουν ζωές 💘μια στιγμή γεμάτη ένταση....Σε κοίταξα...με κοιταξες...ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ 💘