2

3 0 0
                                    


Abim geliyordu. Birden telaşlanmıştım acaba olanları görmüş müydü? Görse böyle gülümseyerek gelmezdi yanımıza sanırım.

C-Hey Mel! Pareonu neden giymedin?

-hemen giyiyorum abicim merak etme.

C-ne içiyorsunuz?

K-Meyve kokteyli.

C-ver bakayım tadına.

Diyerek elimdeki bardağı aldı ve biraz içti.

C-güzelmiş kendime de alayım. Diyerek bar kısmına doğru hareketlendi o sırada ince tülden olma pareomu kalçama bağlamıştım. Abim gideli 10 dakika olmuş ve hala dönmemişti.

K-Senin çapkın kesin barda bir kız buldu yine.

M-Hiç sanmıyorum Anna gözünü oyar. Hatun çetin ceviz çıktı göz açtırmıyor.

Dememle beraber abimi gördüm elinde bir tepsi yanında bir yakışıklıyla bize doğru yürüyordu. Bir dakika yakışıklı mı? Bu biraz önce barın orda beni serseriden kurtaran çocuktu. Abimin onla ne işi vardı. Yoksa beni serseriden kurtardığını mı anlatmıştı. Of saçmaladın Mel alnınızda kardeş olduğunuz yazmıyor sakinleş.

C-alın bakalım yine içecek getirdim size./ Dostum gel çekinme.

Şaşkınlıkla abime ve yanındakine bakıyordum.

C-Bu kız kardeşim Melinda hatırlarsın belki bu da Kate onun arkadaşı.

M-Abi kim bu?

C-Canım sen hatırlamazsın bizim mahalleden sen 7-8 yaşlarındayken taşınmışlardı ailesiyle beraber.Nik benim mahalleden arkadaşımdı.

Hayal meyal hatırlıyordum.abimden 2 ya da 3 yaş büyüktü sarışın kıvırcık saçlar ve masmavi gözler.

M-Hatırlar gibi oldum. Sokağın sonundaki pembe evde oturuyodunuz dimi?

N-evet.

M-Çok memnun oldum.

N-Bende kızlar.

C-kızlar siz takılın bizde biraz sohbet edelim.

Tamam diyip onlardan bir iki şezlong uzağa uzandık güneşlenmek için abimin bir gözü benim üstümdeydi.

K-Demek adı Nik he. Ben hatırlamıyorum hiç.

M-Çünkü onlardan 1 sene sonra taşındınız siz mahalleye. Kalbim çarpıyor küt küt Kate.

K-Ay evet fena yakışıklı bende bayıldım. Ama dönüp bakmaz ki bize.

Histerik bir kahkaha atmıştım.

M-Bakacağı varsa da bakmaz abimden sonra böyle korumacı manyak bir abinin kardeşiyle işim olmaz der. Hem beni çocuk olarak görüyordur abimden bile büyüktü o 2-3 yaş.

Arada kafamı onlara doğru çeviriyordum abim anında bakışlarıma karşılık veriyordu bende gülümsüyordum. Ama o da bakıp bana gülüyordu abim gibi ifadesiz ya da kaygıyla bakmıyordu. Kalbimin bu denli hızlı atmasının sebebi neydi acaba? Güneşlenirken onun yüzünü hayal etmeye çalıştım sürekli.


BÜYÜK AŞKIMWhere stories live. Discover now