Ma uit pe geam nostalgica pentru a vedea picurii de apa uzi ce cadeau din nori si deodata vad o umbra trecand. Ma ridic repede de pe pervazul geamului si imi iau puloverul pe care l-am purtat o saptamana intreaga si apoi ies din casa. Cand ajung in curte, o creatura ce isi mangaia sfarcurile sare in fata mea si striga " niezzzzzz"
Analizez creatura din cap pana in picioare si imi musc buza incet deoarece sunt foarte excitata.
"Pateu, pateu,pateu, da-mi pateu!" striga acesta. "haide ca am in frigider pateu, dar sa nu fi bulangiu si sa il mananci pe tot pentru ca e ultima cutie de pateu pe care o am"
Auzind ce am spus,acesta incepe sa aplaude sa zambeasca , iar apoi striga "pateu, pateu, daaa pateu!" vine si ma pupa pe obraji, il iau de mana si il duc in casa. Il conduc pe acesta la frigider si ii dau cutia de pateu si apoi iau dau si o paine feliata
"sa-ti stea in gat" ii spun eu,creatura se uita la mine avand mii si mii de emotii in ochii sai iar apoi spune "iti multumesc atat de mult,nimeni nu s-a mai purtat cu mine asa de frumos, ma faci sa vreau sa fac o laba" spune si incepe sa planga. "sshhhhh" ii spun iar apoi il iau in brate " vrei sa ne futem?" il intreb "doar daca pot manca pateu in timp ce o facem" spune acesta si il trag repede de mana si il conduc spre dormitorul meu . Cand ajungem il arunc in pat si incep sa ii sarut fiecare centimetru al pielii,ma uit in sus la acesta pentru a ii vedea reactia dar el inca manca pateu. Ma intorc inapoi la treaba mea si incep sa cobor cu saruturile apoi ii dau jos pantalonii sai de trening, surprinzator acesta nu are boxeri pe el. Ii iau carnatul intarit in mana si incep sa il masez usor " iti place? " il intreb iar acesta spune un da infundat iar apoi incepe sa geama ca un magar, vazandu-i reactia, i-am luat carnatul tremurator in gura si am inceput sa il sug puternic, m-am uitat la el din nou si era foarte transpirat,dar apoi am mai observat ceva, avea firimituri de paine la gura asa ca m-am dus si l-am lins in colturile gurii pentru a le lua.Dupa asta m-am dezbracat si i-am spus "fa-mi ce vrei" acesta se uita uimit la mine iar apoi fuge repede in bucatarie,dupa cateva secunde ajunge cu cutia de pateu si incepe sa ma unga cu pateu. Asta o sa fie cea mai nebuna partida de sex de care am avut parte. Dupa ce termina, incepe sa ma linga pe tot corpul,imi inclestez mainile in cearsaf si latru de placere. Acesta isi introduce membrul in mine si incepe sa faca miscari de dute vino, dupa ce avem amandoi un orgasm puternic, se tranteste pe spate si spune " cum te cheama?" "Zappylina,pe tine?" " Marius dar mi se spune Zappy, ai un nume tare frumos."
"multumesc" spun rosind,acesta isi pune mainile pe obrajii mei si spune " esti cea mai tare gagica, ai si pateu, si ma lasi sa il mananc in timp ce ne futem" "stiu ca sunt,acum haide sa dormim" spun iar acesta isi pune mainile in jurul meu si cadem amandoi in lumea visurilor unde ne aflam pe planeta Pateu.Aceasta este o poveste de cacat care sper sa apara la ZappyTv.