Alexandra Stan - Écoute

9 0 0
                                    


ÉCOUTE

Alexandra Stan

(Pentru cea mai bună experiență, afișare video de muzică și apoi se bucură de un cont scris.)


CAUTARE ȘI ȘEDINȚĂ

Dimineața albă acoperă întregul munte. Este complet alb ca zăpada, care se extinde de-a lungul văii și strălucirea uimește la varietatea de arbori acoperite cu îngheț. Sunt singur într-o lume imensa, la fel de rece ca și tăcerea de noapte. Încerc să-l abordeze și să păstreze cald între noi, numindu-l prin furtună, în speranța că poate auzi și vedea că eu sunt încă aici, alături de el.

Mers pe jos de pin înalt și luxuriantă. Vântul a prăbușit în ramurile sale, ceea ce face frunze mici picătură în aer, plutind și la distanță. M-am așezat la baza copacului să se odihnească. Mi-am amintit toate lucrurile pe care mi le-a spus înainte de a lua diferite căi. Dar, cu toate că totul părea să se fi încheiat, nimic nu ne-a despărțit și nimic nu sa oprit ceea ce sa întâmplat între noi, pentru că era adevărat.

În căutarea mea, am gasit o companie de animale, care mai târziu a devenit cel mai bun prieten. Un lup blana alb arctic, cu unele argint și dungi închise la culoare. Nu am știut cum o astfel de ființă solitară ar putea înțelege emoțiile mele și simt meu melancolic ca o parte din mine. Era ca o reprezentare a esenței mele personale.

Am călătorit în întreaga vale și am putut simți aerul luminat și a devenit mai puțin agitat. Mergea departe de furtună, iar haina mea albă a început să se simtă mai puțin grele. însoțitorul meu a simțit obosit, apoi să ia decizia de a lăsa să meargă pe cont propriu. Si a fost luni, dar încă rămân prieteni, dar nu mai văzut fețele noastre. Am știut că, inima mea mi-a spus în mod repetat, și nu au avut curajul de a ignora cuvintele sale.

Am putut simți prezența lui, ca și cum ar fi fost alături de mine. Ca și cum el ar fi fost ma sunat prin distanta.

- "Ascultă-mă, ascultă-mă." -

A fost ce s-ar fi auzit mintea mea.

El îl apropia. Întotdeauna m-am gândit că ar fi ușor, dar nu a fost. Două zile mai târziu, am fugit într-un cal maiestuos, culoarea de zăpadă în dimineața, și impunând coamă maro. Atât de asemănătoare cu părul meu, fildeș alb ca luna, ea ar putea simti natura lui sălbatică prin venele mele coursed, ca și cum am fi un singur spirit, încercând să găsească ceea ce am căutat multă vreme. El mi-a dat puterea de a controla sentimentele mele și de a găsi calmul.

Furtuna a început să crească ușor, dar nu mai greu, călătoria mea prin drumurile inghetate ale acelui munte. inimă stocată mea de căldură, care ma ținut în viață, și dorința de a continua lupta pentru a rămâne împreună și de a supraviețui.



Bazat pe clipul video al piesei cu același nume: "Ecoute".
Traducerea franceză: Écoute - Ascultă
Redactată de Jose Medina "Medimon".

© 2016 Global Records & Roton Music. Toate drepturile rezervate.

Alexandra Stan - Écoute (RO)Where stories live. Discover now