21 - "Az enyém vagy, szóval azt csinálok veled, amit akarok."

2.2K 80 5
                                    

Az, hogy Harry ideges volt, engem is felidegesített.Igen, szinte a hangulatomat is befolyásolja ez a férfi.Számomra már nem is meglepő.

Azt hittem, hogy haza visz, mivel szerintem az előbbi cirkuszom miatt így is elege lett belőlem, de nem, nem vitt haza.Harry leparkolt a szövetségi ház parkolójánál, és egy szót sem szólva kinyitta a kocsiajtót, és kiszállt.

Gyerekes módon csak ölve tett kézzel ültem hátul az ülésen.

"Na mi lesz, kiszállsz, vagy kivegyelek?"Nyitta ki az ajtómat és úgy nézett le rám.Nyugodtabb hangnemmel szólított, arckifejezése nevetséges volt.

"Vigyél haza."Néztem előre.Tényleg olyan helyzet volt, mint amikor a gyerek nem akar ott lenni, ahol lennie kell, és ennek az ellenvetése az, hogy elkezd hisztizni.Én is így tettem.

"Nem viszlek haza."Hajolt közelebb, miközben végig az ajtóban kapaszkodott.Végre sikerült ránéznem, és annak ellenére, hogy a hangja nyugodtnak hallatszódott, szemeivel szinte szikrákat lőtt felém."Szóval vagy kiszállsz, vagy kurvára én foglak kivenni."

"Nem én tehetek róla, hogy az apád egy alkoholista."Löktem el magamtól, majd kikerülve őt kiléptem a sötétségbe.
Csupán csak a parkoló lámpái világítottak, a házban egy villany sem volt feloltva.Sötétség és nyugodtság tükröződött az ablakokon át, ellentétben itt lent, ahol két dühös ember jóformán egymást csesztteti.
Bár tudatosult bennem, mit is mondtam elébb Harrynek, nem érdekelt.Dühös voltam.Dühös voltam, mert velem kötekedik, rajtam adja ki a feszültségét.Nem azért vagyok itt, hogy ezt mind megtegye.
"Inkább meg se szólalj."Dörmögte az orra alatt, majd hanyagul bezárta a kocsiajtót, majd kulcsal is.
Durván megragta a csuklóm, majd magával húzott be, a házba.
Rengeteg szitkózás hagyta el ajkait, míg bejutottunk az ajtón, majd fel a lépcsőn, a folyosóra.

"Harryn az istenért, csendben legyél már.Éjjel fél kettő van, mások aludni próbálnak."Suttogtam, hogy jól hallja.

"Leszarom."Válaszolta semmit mondóan, majd végre felértünk ahhoz a folyosóhoz, ahol Harry szobája van.

"Nos, én nem szarom le!"Szakítottam ki kezei közül a csuklóm, mivel eléggé fájt, ahogy szorította és elegem lett abból, milyen lekezelően bánik velem.

Gyilkos szemekkel bámult vissza rám.

"Hagyjál Harry.Elegem van már belőled, amit ma leműveltél velem.Megértem, hogy cseszettül dühös vagy a történtek után, de azért nem rajtam kellenne leadnod."Gyorsan és halkan beszéltem, majd előre sétáltam, a szobájának az ajtója elé.

Végre odaért ő is, és a kulcsot kutatva a zsebében kinyitotta az ajtót.Meg sem várva szaladtam be a szobába.Lehajintottam magamról a dzsekimet, majd a kanapéra ülve levettem a cipőimet is.

Eszemben sem volt Harryvel aludni.

Beszaladtam a fürdőbe, majd magamra zártam azt.Nem volt kedvem már zuhanyozni, meg nem is éreztem magam olyan mocskosnak.A tükörbe néztem, és amolyan "szarok a kinézetemre" arckifejezéssel fogtam Harry fogkeféjét, és kimostam a fogaimat.

"Rebecca, bent vagy?"Hallottam meg az ajtó mögül a mély hangot.

"Két perc."Válaszoltam.

Hajamat csak kifésültem, hagytam hogy szabadon legyen.Levettem a trikót, ami rajtam volt és a nadrágot is.

Csupán csak fehérnemű volt rajtam, úgy sétáltam ki a fürdőből.Nem zavartatva magam kinyittam az óriási szekrényt, ami csapig volt az ő ruhájával.Egyik lábamról a másikra állva gondolkoztam, hogy mi lehetne kényelmes számomra.Éreztem magamon a tekintetét, de nem érdekelt.Látott már meztelenül, az, hogy fehérneműben lát, semmiség.

Dark rose (H.S fanfiction)Where stories live. Discover now