Čiže tuto je tá slúbená druhá časť.
Dúfam že sa Vám bude páčiť a zamilujete si ju ;-).
Čiže skončili sme pri tom ako Christy v lese po chodníčku kráčala za hlasom.V tom stuhla a nemohla zo seba vidať ani hlások.Keď jej to už svaly dovolili zakričala a spadla na zem.Omdlela.
Takto tam ležala asi päť minút no Christy sa to zdalo akokeby celú večnosť.Keď sa zobudila,videla pred sebou jej mamičku,tatina aj babičku.Vlastne celú svoju rodinu.
No zvláštne bolo,že všetci boli mrtvy okrem jej babičky.A vtedy jej ti došlo.Jej babička v lese zomrela.Tým pádom to všetko dávalo zmisel.Ocitla sa medzi mrtvymi.Stihla sa len pozdraviť a prehodiť s rodinou pár slov keď vtedy sa konečne zobudila.
Bola si istá že je medzi živími pretože jej rodina zmizla.Bo pred ňou stál nejaký nádherný chlapec.Mal krásne velké tmavomodré oči,krásnu kulatú tvár,krásne husté hnedé vlasi a voňal po tých najzrelejšich čerešniach aké kedy na svete jestvovali.
A asi po desiatich sekundách sa spätala a povedala ,,ahoj".Ten chalan jej na to ,,ahoj,rád ťa spoznávam.Volám sa Jeremy.Môžeš ma volať Jer.Našiel som ťa tu ako nehybne ležíš.Čo sa stalo ?" A Christy sa mu tiež predstavila a všetko mu vyrozprávala.
Ako s Jeremim rozprávala,okamžite sa do neho zamilovala.Keď sa konečne postavila,zaviedla Jeremiho do chatky.Ponúkla ho teplím čajom a občersvením.Po čase sa aj Jer do Christy zamiloval.Spolu sa dokázali rozprávať aj celé hodiny.Preberali svoj život,rodinu,kde bývajú atď.
Ani si nevšili že je už vonku tma a je už skoro polnoc.
Christy už nemala otázky na všetko o rodine,už ju netrápilo čo sa vtedy stalo,pretože je to minulosť a ona,predsa žije v súčastnosti.
Za pár rokov,si s Jeremim založila rodinu.Narodili sa im dve krásne detičky.Chlapček sa volal Georg a i dva roky mladšie dievčatko Sonny.
Dúfam že sa Vám tento príbeh páčil a zaujal Vás.Dáte čo najviac VOTE a coment v ktorom napíšete čo di o tomto myslíte.
ČTEŠ
V lese...
FantasyToto dievča prišlo o celú svoju rodinu no na štastie jej zostala jej babička no ani ona jej už dlho nezostane.Zalúbi sa a založí si svoj NEW LIFE.