Probíhala hodina ČJ. Před koncem hodiny sem vběhl Harry? Asi zaspal.
H: Všichni pryč! Další padouch!
To snad nemyslíte vážně? Když jsme se sem nastěhovali, dějou se furt špatný věci. Ten Lišaj si nás zasedl. Rrr. Možná vím, kdo je ten Lišaj, ale nechci být moc jistá. Kdo jiný než Gabriel Agrest. Ach Adriene, je mi ti líto. Proč nad tím přemýšlím? Když se objevil padouch tak do akce!Všichni vyběhly ven, ale já se schovala pod lavicí. Zřejmě i Kamila, Marinette a Adrien. Nino a Alya jsou asi slepí.
Otevřu svůj batoh a vyletí z ní Woo.
Já: Woo, tlapky!
Po transformaci jsem už viděla Berušku, Kocoura a Spider.
Já: Jak já vás ráda vidím. ;)
B: To mi taky.
Do třídy vběhla Klára. Co ta tu dělá?! Má se schovat!
Já: Kl... Teda Natálo! Proč nejsi někde schovaná?
KL: Musím vám něco říct, Wolfy a Spider.
Beruška s Kocourem si vyměnily pohledy. Šla jsem ke Kláře a dali hlavy do kruhu ( vy snad víte co myslím ).
KL: Viděla jsem padoucha a on říkal, že hledá jednu dívku, která má hnědy vlasy, modrý oči a 2 sestry. Nemyslíte, že to jsme mi?
Já se Spider si vyměníme pohledy. Co Lišaj chce?
SP: Ať si utrhne nohu. My mu neodevzdáme mirákula a nepřidáme se k němu. Ať to dopadne jak chce, my ho zastavíme.
Já: Přesně. Kláry, já tě někam schovám a nevylízej. Jinak tě najde. Jasný?
KL: Ale já chci taky do akce.
SP: Bohužel si musíš počkat na správný čas.
KC: Jaký čas?
Já: Ale nic.
Vzala jsem klářinu ruku a vedla ji někam schovat. V tom mi někdo stoupnul do cesty.
Padouch: Ále. Našel jsem první dívku. Teď ještě ty dvě.
Já: Opovaž se jí dotknout!
Padouch: Nebo co?
KL: Tak ti rozbiju držku tak, až se budeš modlit!
Padouch: Ha.Ha.Ha. Mooc vtipný.
Dej mi mirákulum a tu holku a bude vše v pohodě.
Já: Nech nás a bojuj!
Padouch: Jak chceš. Jo a jmenuji se Pláštěnka.
Podívám se na Kláru a obě zadržujem smích.
Já: Jako fakt? Lepší jméno jsi nemohl vymyslet?
PL: Mlč!
A vytáhl si z tašky látku, která se oživila a šla po mě. Žduchnu Kláru a ona spadne na zem. Ale to jsem neměla dělat. Místo, aby šla po mě, šla po Kláře. Obmotala ji celou až po hlavu a látka šla ke Pláštěnce. Já ihned vytáhla nunčaky a zatočila s něma.
Já: Hned ji pusť!
PL: To asi těžko, když je zabalená jako toaleťák.
Já: Vrrr.
PL: Ooo. Jak roztomilé. Ale na mě to neplatí.
A vystřelil látkovaný šátky.
Já udělala salto v zad a dopadla na dvě nohy. Znovu jsem roztočila nunčaky a už proti němu jsem se rozběhla. Chtěla jsem ho obmotat, ale vyskočil tak vysoko, že už na něho nejde vidět. Kam se vypařil?
SP: Viděla jsem to. Letím za ním.
A vyskočila taky tak vysoko a taky už nebyla vidět. Nojo. Pavouci Skokani.Já s Beruškou a Kocourem jsme vymýšlei plán. Prostě klasika.
Měli jsme naplánováno a schovali se. Beruška se schovala za schody (víte jak mají nahoře třídu ne? Tak pod těma schodama), Kocour do šatny za dveřmi a já byla návnada.
Chci si to trošičku oživit tak jsem začala hrát.
Já: Ooo Božínku. Rozbila jsem si nunčaky a použila zbytečně svoji Vlčo moc, tak jsem slabá a za chvíli budu normální, slabá, ubohá holčička. Kdo pak mě zachrání?
PL: Třeba já.
Otočím se a viděla jsem něco, co jsem vidět nechtěla.
Kamila byla v nějaké průhledné látce byla odřená, na levém oku monokl a škrábance od krve. Klára byla pořád v látce.
Padnu na kolena a málem jsem se rozbrečela. No tak Karolíno. Nebuď ubrečená holčina. Nebuď srab. Nebuď lama! Říkalo mi svědomí.
Já: Ne!
PL: Co "ne"?
Já: Já se nevzdám jenom kvůli zranění! Ty si to odpykáš a to pořádně!
KC: Ehh... Wolfy?
Já: Co?
KC: Máš rudý oči.
Já: Co?!
Hned jsem vyhodila nunčak.
Já: Vlčí moc!
Nunčak se proměnil na modrý prach. Ale ne.
Vnikl do mě a začala se proměňovat. Už jsem byla vlkem. Začala jsem být zase zuřivá. No ták! Karolíno. Ovládej se. Ovládej se!Když jsem si to dokola opakovala, Pláštěnka po mě hodila fialovou látku a obmotala mě. Zbystřila jsem pozdě. Použij svoji sílu co máš. Kájo to dáš.
Někdo mi řekl krátkou básničku.
Jo! To dám! Mysli na pěkný věci! Jo písnička od Goga Mÿsli. Hned se mi začne přehrávat ta hudba a začala si to taky zpívat:
Já: Aa. Konečně nový deň. Šanca niečo spraviť, zkus si niečo spraviť...
B: Ty zpíváš?
PL: Hahahaha. Já tě chytím a ty začneš zpívat? Jseš trapná.
Já: Červené banány!
Čaute Já jsem Gogo! Benč!
Pláštěnka se začal smát a chytl se za břicho. Nesoustředil se na svoje látky a tak je upustil. Klára začala se mnou zpívat a Kocour vzal Spider do náruče.
Začali jsme s Klárou ještě jednou zpívat tu písničku od začátku.
Jak jsme dozpívali, Beruška už držela věc ve které byl Akuma. Rozbila ho a vyletěl černý motýlek.
B: Měj se motýlku.
Kouzelná beruška!
Vše se vrátilo do normálu i Kamila. Její zranění je pryč. Všem nám zapípala mirákula a já, Spider a Beruška běželi na holčičí záchodky.
Odtransformovali jsme se.
M: Co to bylo za písničku? Málem jsem taky dostala záchvat.
KM: Jaká písnička?
Já: Zpívala jsem Gogo Mÿsli. Jeden youtuber.
M: Ahaa. To si musím nastavit jako budík. Ať nechodím pozdě do školy.
KM: Hele! My to máme taky jako budíček. (Vážně. My to máme jako budík )
Všichni se začali smát.Vyšli jsme z WC do třídy a už tam byl Adrien, Harry, Henry... No sprostě všichni. Čekali jsme na učitelku Chemie a už došla.
Já jsem přemýšlela nad tou písničkou. Proč jsem ji začala zpívat? Jako kdyby někdo četl moje myšlenky.
Fu: Byla jsi vlkem a chtěla jsi se zklidnit a podařilo se ti to. Teď už jsi dost připravená s Beruškou a Kocourem k boji.
Já jen seděla a nevnímala nic. Jaký boj? Aha, ten pán temnoty. Čeká mě smrt! Vlastně čeká, jenom když očistím akumu. Musím si dávat veliký pozor. Ať už bez schopností nebo se schopnostmi. Nikdy nesmím očistit Akumu. Nikdy."_"_"_"_"_"_"_"_"_"_"_"_"_"_"_"_"
" " " " " " " " " " " " " " "Tak jak se vám tato kapča líbí? Znáte GogomanTV? Kdo by ne co? XD
Tu písničku fakt mám ráda.
Když začne zvonit jako budík a jsou tam slova " Konečně nový deň " tak já vztanu, vypnu a hned si vezmu oblečení na převlečení. Jinak to vypnu a lehnu si zpět. 😀😀😂
Jsem lenoch.Vaše Wolfmany 🐺
ČTEŠ
Miraculous Ladybug a Nová Miracula?
Fanfiction7 miracul a další přibudou?! Kolik jich asi bude? To se dozvíte jenom v téhle knížce.