Hastane

1.9K 64 19
                                    

Babam yanına grubunu kadınları ve çocukları aldı arabaya yerleşti diyer bizim gideceğimiz arabanın şöför koltuğuna ufuk oturdu.Dönüp babama baktım

Melis:Bir dakikaya ben kullanıcam.!!

Babam:saçmalama melis ufuk'u tanırım en iyi araba kullanıcımız.

babama yüzüm asık bir bakış attım

Babam: öyle bakma bana melis hem sen tetikte olmalısın yan koltukta otur Derin de yanlarında otursun.

Pırıl: Derine kalmadık.kendimizi koruya biliriz.!!

ben hızlı adımlarla pırıla doğru ilerlerken babam beni kolumdan tuttu "Şimdi olmaz melis" babam haklıydı şimdi olmazdı.Pırıla dönüp " Senin için kılını bile kıpırdatmaz zaten PİRİL" herkes kıkırdadı evet bu durumda bile güldürmeyi başarmıştım..

Babam:Hadi bakalım İlçe sonundaki ormanlık hastahneye gidiyoruz.

piril,ve arkadaşları eşyalarını arabaya yerleştirdiler.ve yerlerine oturdular bende sürücü koltuğunun yanına oturdum.

Ufuk sürmeye başladı,Akıllım şehir içinden gitmeye çalışıyor

Melis: Bana bak zeka küpü,şehir içinden gidemezsin.

Ufuk:Bu zamana kadar ordan gittim merak etme.

Melis: Son zamanlarda silahlarlar çok ateşlendi doluşmuşlardır belki yol bile kalmamıştır.orman yolundan kestirme biliyorum.

Pırıl:bana bak canım sana kalmadık kaç yıllık arkadaşımız ne yapacağını biliyordur.

Onun o salak ağzını dağıtmamak için kendimi zor tutuyorum.eyer aylaklar falan çoksa arkama bile bakmam kardeşimi alır giderim ama babama söz verdim ..

Melis: Kendiniz bilirsiniz.!

Ufuk şehir içinden gitmeye devam ediyordu.gözlerimi kapadım ve ovuşturdum gözlerimi açtığımda karşımda kocaman bir aylak sürüsü gördüm.çok fazlalar.KALDIKMI ŞİMDİ BURADA

Melis: Ben size ne dedim ah lanet olsunn.!

herkes biraz utanmıştı doğrusu.

Melis: geridön hemen gerii.!!

Ama dönemezdi arkada birsürü aylak geliyordu.hemen bişeyler düşünmeliydim,hemen.

Melis:çıkın arabadan çok geç olucak hemen arabadan çıkın.Silahlarıda alın

hızlıca çıktık ve farketmişlerdi.

Melis: Derin onları bizim yolun oraya çıkar ağac evimize.silah patlatmayın oraya daha ulaşmamışlardır.

Ufuk: SEN ?

Melis: Ben onları oyalarken hemen gidin.10 dakika bekleyin gelmezsem beklemeyin gidin.Derin ne yapacağını biliyor

Ufuk: Ben kalıyorum sonuçta seni dinlemeyip buraya ben girdim.!

Dejavu Pırılla yaşadığımız.Ben bidaha yaşayamam kusura bakma

Melis: onların yanına gittt.! yardım lazım olucak

Koşarak uzaklaştılar.öldürmeye başladım onları farketmediler bile.

DERİNİN ANLATIMINDAN

Ağaç evimize ulaşmıştık.Ablamın dediği doğru çıktı Burası daha önce keşfedilmemişti.Aylak yoktu ve rahattık.Ablamın lafı üzerine beklemeye başldık.5dakika,6dakika.7dakika

Pırıl: Gelmiyecek Gidelim Başaramadı işte!

Derin: Yeter bizim hayatımızı kurtarmak için kendini tehlikeye attı,sen ne diyorsun!!!

Ufuk bir o yana bir bu yana dolaşıp duruyordu.bende biliyordum geç kalmıştı. Çalıların arkasından çıtırtılar gelmeye başladı ufuk silahının tetiğini çekti.ve gelen ablammıl çok şükür.

MELİSİN ANLATIMINDAN

Yavaş yavaş adımlarla çalılıkların arasından çıktım.Çıktığım anda elimde bir acı hissetmiştim..

MELİS ISIRILDIMI ? YOKSA DAHA KÖTÜSÜMÜ ?

The Walking Dead TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin