Epiloog

1K 50 8
                                    

*5 maanden later*

-Rose-

Vandaag is het dan eindelijk zover. Hier sta ik dan als toekomstige mevrouw Tomlinson. Ik zucht en kijk nog eens goed in de spiegel. Op datzelfde moment komt Sophia binnen wagelen als een pinguïn. Met achter haar Perrie, Fizzy en Jasmine met mijn kleine zoontje Tommo. Hij is net 3 weekjes oud maar Louis en ik zijn nu al gelukkige ouders. Ik glimlach naar mijn vriendinnen, die allemaal in een mooie jurk staan.En Tommo in een klein lief overhempje met een zwart strikje ik draai me terug naar de spiegel en bekijk me nog een van top tot teen. ''Rose niet zo fronzen je wilt toch niet met rimpels van hier tot Tokio op je bruiloft verschijnen.'' Grapt Perrie ik zucht en op datzelfde moment komt mijn vader binnen wandelen met een big smile op zijn gezicht. Ik zuch en kijk naar de meiden die hun duimen opsteken. Ik knik en loop met mijn vader mee en wacht totdat de muziek start.

-Louis-

De muziek begint en ik zie Rose en haar vader langzaam naar me toe bewegen. Met daar achter Perrie, Sophia, Fizzy en Jasmine samen met mijn kleine zoontje Tommo Tomlinson. Ik grinnik bij de gedachten en de en ga weer goed staan als Rose en haar vader bij mij zijn aangekomen. Ik kijk Harry zijn kant op die achter me staat en hij geeft me een knipoog. Na een lange halfuur zijn we dan eindelijk getrouwd en opweg naar de zaal waar het feest plaats vind.

*Aantal jaar later*

Tommo is nu 4 jaar en gaat naar school. Rose en Louis zijn nogsteeds gelukkig samen en wonen nu in Sheffield. De ouders van Rose passen vaak op Tommo als Rose druk bezig is in het hotel. Jasmine is nu net 1 jaar getrouwd met Niall en loopt nu inverwachting van een meisje. Met Sophia en Liam gaat het ook goed na wat omstandigheden met de geboorte van hun tweeling Luck en Natasja. Met Harry en Fizzy ging het een lange tijd goed maar algauw was Fizzy er klaar mee omdat ze merkte dat Harry te graag met andere meiden om ging. Ja Harry zal Harry niet zijn he. En met Zayn en Perrie gaat het ook goed. Ze zijn al een lange tijd getrouwd net na de trouwdag van Louis en Rose. Ze hebben nu een lief klein meisje 2 jaartjes jonger dan Tommo en heet Phebe. Na dit alles bestaat 1D helaas niet meer. Ze wilde hun eigen gezin lijden. Ze hadden het nog geprobeerd maar het werkte niet. Ze zijn nog wel vrienden en iedereen is gewoon hoe ze waren ookal wonen ze ver van elkaar. De enige die nog in Londen woont is Harry de rest is of terug naar hun geboorte stad of een andere plek. Maar ondanks dit hebben ze nog regelmatig contact met zijn alle.

Happy End :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Dat was het dan... Het einde van You&I. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Lots of love for all the comments, votes enz.

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu