Kritika

295 20 6
                                    

Sziasztok!
Életem első kritikáját olvashatjátok ebben a bejegyzésben. 


Waiting for The Sunlight
írta: @the-harvest-moon  


Borító: 5/5 - Nincs több mondandóm.
Alapsztori: 5/5 - Egyedi, különleges, kellemes volt olvasni.
Helyesírás: 5/4,5 - Mert néhány helyen volt tévesztés, de legalább nem alapszavakat tévesztesz, azok NAGYON irritálnak. 
Forma: 5/4 - Gondolom Word-ben írtad, mivel sokszor volt az elején egy kis bekezdés, ami szerintem felesleges, de egyébként nem zavaró. Az viszont igen, hogy a gondolatmenetet félbeszakítod üres sorokkal. A Wattpad baromsága ez, hogy csak shift+enterrel lehet normálisan, egymás alá rendezni a sorokat...  Ezt csak a precizitás miatt javaslom, hogy változtasd meg. 
Tartalom: 5/5 - Izgalmas, titokzatos, egyelőre nem derült ki sok minden, de egész jó. A 
Karakterek megszerkesztettsége: 5/5 - Kicsit keveset tudunk meg a karaktereidről (a főszereplőn kívül), de legalább arcot tudunk hozzá kapcsolni, mert adtál hozzá castot. Én inkább a leírást preferálom, de így is tökéletes, csak kissé fanfiction hatású lett, ami nem feltétlen rossz, csak... mégsem az. 

Összességében tetszett, mivel érdekes volt a történet. Ajánlom mindenkinek, aki szereti az akciót és a rejtélyeket.

Javaslom, hogy szerezz be egy bétát, akiben megbízol, aki segít neked és átolvassa a részeket, mielőtt kiteszed. Természetesen nem kötelező megfogadni a tanácsaimat, de ha rám hallgatsz, sikeres lehetsz!^^

Azt hiszem, nem voltam túl bunkó... de ha mégis, elnézést. 

Ti is megírhatjátok a véleményeteket, ha elolvassátok a sztorit!
https://www.wattpad.com/307250340-waiting-for-the-sunlight-prol%C3%B3gus

Segítség! Írni akarok!Onde histórias criam vida. Descubra agora