I.Când ochii li s-au întâlit

58 12 8
                                    

Fusese ultima dintre ei. Iarăși a pierdut, iarăși a ajuns printre ultimii la linia de sosire, va lua un 4 dacă nu-și va reveni. Trebuia să alerge mai repede. 
-Clasă, azi avem un elev nou! spune profesorul de sport care stătea lângă domnul director
-Prezintă-te tinere!
-Bună, eu sunt Mathieu Bernard !Sper să fim prieteni!
-Asta nu te scutește de o tură de teren cu colegii tai!
-Nici n-aveam de gând să stau pe margine, profesore!
-La linia de start, acum!

Mathieu trece la linia de start cu entuziasm și emoție. Își șterge fruntea transpirată și se pregătește pentru întrecere. Lângă el se pune o fată scundă și blondă.
-Sunteți pregătiți? întreabă profesorul. Pe locuri, fiți gata, START!

La cuvintele profesorului, elevii au început să alerge. Mathieu era printre primii, iar în spatele lui se aflau 3 fete, printre care și fata blondă care stătuse lângă el. 
-Ads, ai șiretul dezlegat. spuse una dintre ele
-Nu contează. Mai am un pic și ajung printre primii. spuse fata blondă
Aceasta ajunsese printre primii, întrecându-l chiar și pe Mathieu. La un moment dat, fata se împiedică și cade. Încearcă să se ridice, însă nu poate. O doare glezna foarte tare. 
Îngrijorat, Mathieu se oprește să vadă dacă o poate ajuta.

-Ah! Glezna mea! spune o fata
-Hei, ești ok?
-...
-Hei! Ești ok?!
-C-ce?! Cu mine vorbești?
-Mai vezi pe altcineva lovit pe aici?
-Ah, nu! Sunt o aiurită!
-Deci..esti ok?
-Oh..da, sunt bine. spune ea, masându-și ușor piciorul. Poți să-ți vezi de treabă. Mă descurc. 
Neconvins de răspuns, Mathieu se aplecă și o prinde de talie pe ea, fata împiedicată , ridicând-o sus.
-Mergem la asistentă. spune acesta
-Ce?! Nu, nu, sunt ok. Chiar sunt bine. Te rog nu te deranja.
Toți se uitau la ei. Acesta a vorbit cu profesorul și i-a cerut să îl lase să o ducă pe fata cea împiedicată la asistentă. În ciuda împotrivirilor fetei, profesorul a dorit ca ea să fie dusă la asistentă. 

-Ce aveți cu toții astăzi? Sunt foarte bine, doar m-am împiedicat un pic. Pe bune zic, poți să mergi înapoi la oră..
-Vrei sa taci?!
-Um..dar chiar nu e...
-O să-ți acopăr gura!
-Huh?!Cu ce,ai mâinile ocupate acum.

Băiatul se uita atent în ochii ei. Atunci li s-au întâlnit privirile pentru prima oară, iar el a simțit o emoție care-l făcea să fie slab, o emoție pe care n-o mai trăise. Ca să-i demonstrezee apleacă asupra ei și o sărută scurt, dar apăsat. 
-Acum să taci!
-N-o să te iert!
-Mai vedem noi...hm..cum te numești?
-Ce contează?! Dă-mi drumul. Acum!
Fata ajunge singură la infirmieră, întorcându-se pe terenul de sport. De fapt doar se prefăcuse .A urmărit-o până la infirmerie.I-a aflat numele.O chema..Adèle Martin ..o fată care avea să-i creeze multe gânduri de acum încolo..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 17, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Boy in LuvUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum