Chapter 20

1.5K 115 12
                                    

Nina nemusela Marcela dvakrát pobízet. Okamžitě Louise odtáhl nahoru do svého pokoje a s tíhou u srdce dveře zavřel a zamkl.

"Marcie, proč ty dveře zamykáš?" zeptal se Louis, který si skousával spodní ret, zatímco pozoroval Marcela, který se svlékal ze svých kalhot a trika, které nosil na spaní.Marcel neodpověděl, jelikož hned jak se otočil a zjistil, že na něj Louis kouká a on je vlastně úplně nahý, zrudnul a zakryl si své partie. Rychle se přemístil ke skříňce se spodním prádlem a už, už vytahoval čisté boxerky, když ucítil studené dlaně na jeho rozpálených bedrech. Ty dlaně sjížděly stále níž a níž, jakoby jej povalil studený proud a Marcel se neubránil slabému zakňučení.

"Víš, že teď to není moc vhodné, Lou?" zaúpěl Marcel poté, co ucítil Louisovi dlaně na svých stehnech. Louis se jen pousmál.

"Vždyť jsi zamknul, zlato," pošeptal Marcelovi do ucha, předtím, než mu skousl ušní lalůček a vsál jej do úst. Marcel ostře vydechl a v dlaních stiskl čisté boxerky.

"Loui.." zakňučel Marcel, zády se opřel o Louisovu hruď a upadl do Louisovi náruče. Poté zaklonil hlavu, Louis jej chytl pod krkem a násilně si přitiskl Marcelovi rty ke svým. Hrubě jej políbil a rty pohyboval stále dominantněji oproti Marcelovým.

Marcel se zajíkl a snažil se popadnout dech, avšak v ten moment, co Marcel pootevřel rty se Louiho jazyk probil do jeho úst. Zkoumal každou část jeho úst, přejížděl mu přes zoubky a třel se o Marcelův jazyk, který neměl odvahu vplout do Louiho úst. Louis se po chvíli odtáhl, aby popadl dech a poté vtiskl Marcelovi sladký, něžný polibek.

"Chceš mě zabít?" uchechtl se Marcel a s narůžovělýma tvářičkama sklopil pohled. Louis si olízl rty a s úsměvel zakroutil hlavou.

"Tohle ještě nebylo všechno, miláčku," zašeptal Louis a dlaní sjel po Marcelově stehně až k jeho údu, který už byl vcelku tvrdý.

"Notak, Lou. Proč mi to děláš?" zaúpěl Marcel a hlavu si položil na Louisovo rameno.

"Musíme jít," zamumlal, ale to jakoby Louise vůbec nezajímalo. Vzal Marcelův úd a začal jej třít. Rychleji a rychleji. Marcel vzdychal, jeho horký dech se srážel s Louisovou kůží a aby trochu utišil své vzdechy, spojil své rty, právě s jemnou kůží Louisova krku a začal ji vsávat, což způsobilo Louimu červený flíček. Louis se nemohl zbavit samolibého úsměvu, který mu hrál na rtech, jelikož věděl, že se to Marcelovi líbí. Alespoň to tušil, jelikož se to takhle líbilo jemu samotnému. Avšak to by nebyl Louis, kdyby jej trochu nepoškádlil. Začal spomalovat. Třel pomaleji, avšak hruběji a pevněji. Marcel se zajíkal, zapíral se dlaněmi o Louisova stehna a prohýbal se v zádech.

"Prosím, prosím, prosím," našeptával, zatímco zarýval své nehty do Louiho stehen. Ne, že by nesnášel to, co s ním Louis provádí, vlastně to miloval, ale nesnášel, jak dlouho to trvalo. Bylo to jako věčnost a už to začínalo i bolet.

"Lou, Loui prosím," zafuněl, avšak Louis stiskl jeho úd ještě pevněji.

"A-aah Lou! Už to fakt bolí," vypískl Marcel a nechtěně jej škrábl, až Louimu přes celé steno zůstala rýha. Louis zasyčel a semknul oči k sobě.

"Bože Loui, promiň mi," zamumlal Marcel a silně si skousl spodní ret. Louis se rozhodl jej už dále neprovokovat, přeci jen už toho bylo dost a on sám ví, jaká je ta bolest nepříjemná. Louis na chvíli Marcela pustil, sesadil jej ze svého klína a poté jej otočil čelem k sobě. Moc chtěl vidět Marcelův obličej, ten výraz, který si žádá o víc. Ten výraz, plný chtíče a neskonalé touhy.

Chytil jej za stehna, která roztáhl a přitáhl si jej blíž. Marcel byl v rozpacích, sám byl nahý a Louis byl oblečený. Připadalo mu to zvláštní. Zapíral se na loktech, aby na Louise viděl, zatímco si kousal spodní ret a snažil se ten nepříjemný pocit nějak vymanit z hlavy, avšak snažit se nemusel dlouho, jelikož mu s tím pomohli Louiho rty, které se obemkly kolem jeho údu. Marcel sekaně zavzdychal a lokty jakoby se pod ním podlomily. Zády narazil na tvrdou zem a zaúpěl, zatímco se Louisův jazyk věnoval špičce jeho penisu. Kroužil kolem a poté si jej celý strčil do úst a začal hlavou pohupovat nahoru a dolů, čímž způsoboval zasouvání Marcelova údu stále více a více do jeho úst a zase ven.

"Mmmh, Lou," kňučel Marcel, když cítil cukání v jeho údu. Už byl jen kousek od vyvrcholení, což Louise přimělo vsávat Marcelův úd, avšak jak se pohnul, zadrhly se mu zoubky o Marcelovu předkožku, což následovalo Marcelovo vyjeknutí.

Louis dlaněmi chytil Marcelovy boky a hrubě je stiskl. Marcel zakňučel a se spojením jejich dlaní Marcel vyvrcholil do Louiho úst.

S mlaskavým zvukem Louisovy rty opustily Marcelův úd a Louis se s odtáhl. Sperma, které mu zůstalo v ústech spolykal a on se s rozzářenýma očima podíval na Marcela, který ležel na zemi, zpocené vlasy se mu lepily na čelo a on jen těžce oddechoval.

Louis nad něj obkročmo vylezl, sklonil se k jeho obličeji a jazykem se mu vloudil do úst. Marcel se připojil a jejich jazyky se třely o sebe. Na posledních pár polibků Louis jazyk vynechal a vsával jen Marcelův spodní či horní ret. Poté se odtáhl a podíval se do těch zelených očí, ve kterých létaly jiskřičky.

"Jsi překrásný," zamumlal Louis, shrnujíc Marcelovy zpocené vlasy z jeho čela.

"Ale už musíme jít, Lou," zafňukal Marcel. Louis se nad Marcelovou starostlivostí uchechtl a vtiskl mu pusinku na špičku nosu.

"Však už jdeme," usmál se, stoupl si a pomohl na nohy i Marcelovi, který se rychle oblékl, odemkl a už s Louisem, ruku v ruce, upaloval po schodech dolů.

Nikdo nepřišel || Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat