Inceputul scolii

5 0 0
                                    

Ptima zii de scoala a inceput cu peripetii....Aaaaaaa ma numesc Erika Am o sora pe nume Alexa.Ea e mai populara ca mine la scoala dar ea niciodata nu iti facea temele,chiar mai mereu trebuia sa le fac si pe ale ei...adica euu intr-un fel sunt "tocilara".
     Cand am ajuns acasa de la scoala mam trantit in pat. Am stat vreo 3 ore pe telefon si am adormit 7 ore.Cand mam trezit am vazut ca ceasul  arata 1:00AM si eu nu miam terminat temele.
Mam sculat din pat si am inceput sa scriu. Eu , de fiecare data cand imi fac temele imi imaginezi cate ceva. De data asta miam imaginat doua fete" ei si Alexa ",dar era ciudat.Eram intr-o cladire..abandonata... siii dintr-o data a aparut un grup de baietii . Ne inconjurau .Mam speriat si am tipat-o pe Alexa. Ea sa speriat si a venit in cateva momente
     -Ce sa intamplat? ma intrebat ea
      Iam spus tot ce sa intamplat si a inceput sa oftice:
      -Pentru asta trebuia sa ma trezesc?
         -Eu nu tiam zis sa te trezesti!
          Am terminat de facut temele am adormit din nou
         A doua zi mam trezit inaintea Alexei miam facut ghiozdanul siii... am plecat la scoala Eu eram in clasa a 9-a si ea era intr-a 8 -a de aceea ma punea sa imi fac temele . Pe drum mam intalnit cu gasca si am inceput sa povestim eu am povestit ce am "visat" in timp ce imi faceam temele ...
         -Daaaaaaaa? Si ce sa intamplat dupa? Ma intrebat Ema
         -Nu stiu,am tipat si nu stiu ce sa intamplat dupa...
Am ajuns la scoala si am intrat in clasa inceput sa vorbim despre ce am facut in vacata.
In a doua ora " ora de matematica" doamna nea spus ca maine vom da test. Apoi ultimele 2 ore au fost de sport si arte plastice .Am plecat acasa . Nici nu mia pasat de testul de maine si mam culcat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 20, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

La scoala meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum