07:34.Grozav,iar intarziam la scoala!Nu mai facusem asta decat toata saptamana trecuta.Cum spuneam,cineva ma uraste.Cu o viteza inumana m-am ridicat din pat,m-am imbracat in primele lucruri care mi-au cazut in mana si m-am spalat pe dinti.Oricum nu mai mancam,deci am sarit-din nou-peste asta.Mi-am luat geanta cu carti si am plecat la liceu.Am pornit motorul masinii mele micute si albe;nu prea tineam eu minte marcile de orice fel,dar stiam dupa sigla ca a mea era un peugeot.Nu era cea mai dorita masina pentru o fata de 18 ani,dar era mult mai bine decat cu autobuzul.Am ajuns in parcarea liceului in 10 minute,nu era prea aglomerat,fireste nu toti ceilalti intarziau la fel ca mine.Inauntru inca mai era agitatie.Slava Domnului,deci cursurile nu incepusera inca.
-Lena!
Cunosteam vocea asta.Mi s-a confirmat imediat ca era Tom cand m-am intors si am vazut un baiat inalt si saten alergand spre mine.
-Salut,Tom!am spus,incercand sa fiu cat de cat amabila.
Gafaia cand a ajuns langa mine,de ce se grabise asa?Afisa un zambet prietenos si isi indrepta privirea spre mine;ma privea pe de-a-ntregul.Facu ochii mari.
-Uau,dar tu ti-ai luat in serios porecla,rase el.
Mi-a luat cateva momente sa-mi dau seama despre ce vorbeste.Se referea la felul cum eram imbracata;hilar,nici macar eu nu observasem.Luasem in graba primele haine din dulap:un tricou mulat,blugi stramti,bocanci si o geaca de piele.Intr-adevar,eram toata imbracata in negru,iar cu parul meu lung de aceeasi culoare si machiajul format din mascara si tus imi conferea o pozitie periculoasa si sexy.Nu eram emo,cum erau alti cativa tipi din scoala,eram pur si simplu un fel de gangster, adorator de negru.Tocmai de aceea capatasem porecla "black" din partea tuturor celorlalti colegi.Tom incepuse sa ma priveasca ciudat,asa ca m-am gandit ca ar fi timpul sa intrerup tacerea.
-Si...ai vazut-o pe Julie?asta facea aluzie si la faptul ca incercam de multa vreme sa-i cuplez.
El facu o mutra confuza care m-a enervat.
-Julie?! intreba in sfarsit.
Mi-am dat ochii peste cap.Bine...era timpul sa-i reamintesc prostanacului de fata pe care trebuia sa inceapa sa o placa.
-Julie Rockford.Stii..cam atat de inalta-am aratat pana sub barbia mea-par lung,blond,haine punck,zambet dragut,ochi caprui....
Se incrunta,parand ca se gandeste cu adevarat la ea.Chipul lui avea acum o expresie de om cu o revelatie fantastica.
-O,acea Julie,credeam ca zici de aia satena cu piciorul in gips,rase.
Am ridicat din sprancene.Cum putea fi prietena mea indragostita de un asemenea bleg?Dar,nu ea a eles pana la urma,i-am dat un pumn in stomac sa nu mai rada si sa-mi raspunda la intrebarea pe care i-o pusesem acum "100 de ani".
-Am vazut-o mai devreme la dispensar,spuse degajat.Imi venea sa-i mai trag un pumn in stomac,de data asta mai tare.Nu o facusem.Ce cauta prietena mea la...dispensar?Si o spunea asa degajat,fara nicio problema?Daca patise ceva?Oare de aia ma sunase ieri in disperare?La dracu'!Am facut ochii mari in semn sa spuna mai departe.Si-a dat seama de subtilitatea pe care o foloseam si a oftat.Ma lua de dupa gat frateste si ma tragea de-a lungul coridorului.
-Stai calma.Face voluntariat.
Voluntariat?De asta nu stiam...Dar cum sa stiu daca nu raspund la telefon?!La dracu'!Din nou!
-Invata cum sa dea primul ajutor,sa bandajeze bratul cuiva,sa puna comprese cu gheata...
Dadeam din cap incercand sa asimilez tot ce imi spunea.Nu ma mira totusi,Julie era genul de fata care voia sa le incerce pe toate.Saptamana trecuta scria la revista scolii,acum doua saptamani era in comitetul balului de Halleween.Bun,deci voluntariatul la dispensar era ceva plauzibil.Acum trebuia sa trec la alta treaba.Una care implica...un copil care te loveste cu o sageata in fund.
CITEȘTI
Independence Game
Teen FictionLena Stuart este o studenta obisnuita din New York,care in urma unui cutremur de inalt grad este obligata sa o ia de la capat departe de tot ce traise pana atunci.Impreuna cu prietena ei se muta in Seattle,orasul natal si se inscriu la Academia Rowl...