10. Ako to bude ďalej ?

393 23 7
                                    

V minulej časti:

 "Za hodinu v parku." zložila som a rýchlim krokom som prešla do kuchyne. Pohľad mi padol na Lila s divným výrazom v tvári. Hneď po mne vbehol do kuchyne Jay a tiež sa na Lila nechápavo pozeral. Žeby mal zase niečo v sebe? Čo to hovorím on nie je čistý nikdy. Mám dokonca podozrenie, že on už bez trávy ani nevie myslieť. "Čo sa deje?" spýtala som sa. "Prečo máme po dlážke krv?!" spýtal sa Lil. Okmažite sa môj pohľad stretol s tým Justinovím. Do riti!

"No to nie je krv." Jay sa poškriabal na krku. Pozrela som sa na neho pohľadom či to myslí vážne. "Jasné." posmešne odvetil Lil. "Justin niečo skúšal s nožom a ako vidíš tak sa zranil." povedala som. "Jop." prikývol Justin. "Nikdy si neskúšal žonglovať s nožom?" nadvihol obočie Jay. Na to som sa začala smiať, lebo predstava ako žongluje bola naozaj komická. "Čo sa smeješ?" urazene sa na mňa pozrel. "Ty a žonglovať? Veď to nevieš ani s loptičkami, tak načo si ot skúšal s nožom?" začala som sa smiať ešte viac. "Utekaj, lebo budem do vzduchu vyhadzovať teba." pozrel sa na mňa a začal sa približovať. Rozbehla som sa a skryla som sa za Lila. "Uprac to tu." povedal Lil a ukázal na zem. Justin sa na neho nechápavo pozrel. "Ale mne sa nechcé." odul spodnú peru. 

***

Justin upratal všetku krv a potom odišielspolu s chalanmi riešiť nejaký problém. A ja práve čakám v parku na Kaylu. "Ahoj!" pribehla ku mne zadýchaná Kayla, keďže ako inak mešká. Objala som ju a počkala som kým sa vydýcha. "Prepáč, že meškám." povedala. "To je v pohode. Už ma to neprekvapuje." myklasom plecom a usmiala som sa. "Ideme sa najesť?" spýtala sa. "Jop." povedalasom. Iba sme prebehli cez cestu a hneď oproti parku je naša obľúbená reštaurácia. Vkročili sme dnu a hneď sme prešli k našemu stolu, ktorý bol úplne vzadu. "No ako sa inak máš?" spýtala sa ma Kayla. "Celkom fajn a ty?" usmiala som sa. "Dobre." odvetila. "Ahojte, to čo vždy?" spýtala sa nás Lauren. Lauren je naša spolužiačka a do tejto reštaurácie chodíme celkom často. No a skoro vždy si dáme to isté. Pozreli sme sa s Kaylou na seba, zasmiali sme sa a obe sme prikývli. "Okej." zasmiala sa a odišla. "No spusti. Chcem vedieť všetko! Ako si mu to povedala? Veril ti? Ako je to medzi Vami?" začala vyzvedať. 

(spomienka)

- „Musíme sa porozprávať.“ Povedala som a Justin sa na mňa iba nechápavo pozrel. „Nevieš o mne všetko a ja už nevládzem predstierať, že je všetko v poriadku.“ Doplnila som. "Čo sa stalo?" spýtal sa so strachom. -

-  "Justin skôr ako Ti to poviem, tak mi niečo sľúb." zašepkala som. "Čo Ti mám sľúbiť?" spýtal sa. "Že si nebudeš myslieť, že som blázon." potichu som odvetila. "Avalon, sľubujem, že si o tebe nikdy nebudem myslieť, že si blázon." povedal a zahľadel sa mi do očí. Verím mu. -

- "Ja neviem kde začať." nervózne som si prehrabla vlasy. "Čoho sa to týka?" spýtal sa. "Teba, mňa a bolesti." povedala som no nemohla som sa na neho pozrieť. "Bolesti?" nechápavo sa spýtal. "Tvojej bolesti." zašepkala som. -

-  „Tu je dôkaz.“ Povedala som a zobrala som do ruky nôž. „Avalon polož to.“ Varoval ma Justin, no ja som sa k nemu stále približovala bližšie. Neverí mi? Tak ja mu to dokážem! Postavilsom sa pred neho a nôž som nasmerovala na moje stehno. V jeho očiach som videla strach. "Avalon daj mi ten nôž." povedal vážne a v momente, keď zoskočil z linky som si nôž zapichla do stehna. Z mojej nohy začala tiecť krv no bolesť žiadna. -

(koniec spomienky)

Ako som jej rozprávala čo všetko sa stalo, tak moje oči zaplnili slzy. "Avalon dopadlo to dobre. Nechápem prečo plačeš." divne sa na mňa pozrela. "Bojím sa." zašepkala som. "Čoho?" spýtavo sa na mňa pozrela. "Ako to bude ďalej. Nemôžme sa do nekonečna tvárič, že je to v poriadku." pokrútilasom hlavou. "Dobrú chuť." povedala Lauren, položila nám na stôl jedlo, pitie a s úsmevom odišla. "Prešla ma chuť." odsunula som tanier ďalej od seba. Kayla si povzdychla a uprene sa mi pozrela do očí. "Avalon ak ťa neopustil po tomto,tak už ťa neopustí nikdy. A je pravda, že to budete mať ťažké ale už to proste nezmeníš. Naučte sa s tým žiť." povedala Kayla narovinu. Má pravdu. "Ja viem." prikývla som. Nejako to zvládneme ....

Trochu nudná časť. Nepáči sa mi. Prepáčte. Sorry aj za chyby:( *Tessy* a prosím prečítajte si úvod novej story mojej kamarátky ;) ---> http://www.wattpad.com/37636009-be-yourself-jbff hodím aj do komentu ...

Happy ever after - JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat