Η Απαρχή

1.8K 71 16
                                    

Ξέρω πώς ξεκίνησαν όλα... Πώς ήρθαμε σε αυτή την εποχή της... "συντέλειας του κόσμου". Μου τα διηγήθηκε όλα η γιαγιά μου, η οποία είχε ακούσει την ιστορία από την δική της γιαγιά και η οποία είναι πέρα για πέρα αληθινή!.. Αφορά την ιστορία του κόσμου μας από την ακμή μέχρι την πτώση του...
Πολύ παλιά, το 10.000 μ.Χ., όταν υπήρχε ανάπτυξη και ευημερία στη γη, οι ηγέτες του τότε κόσμου είχαν κατορθώσει να φέρουν την παγκόσμια ειρήνη...Ταυτόχρονα, η τεχνολογία είχε εξελιχθεί ραγδαία.. Πολλές ασθένειες και νόσοι είχαν εξαλειφθεί , πολλά κοινωνικά προβλήματα είχαν επιλυθεί... Πάντα ομως ο άνθρωπος ήταν ενα πλάσμα υπερβολικά φιλόδοξο και αλαζονικό...Οι άνθρωποι του τότε κόσμου επιθυμούσαν να αποκτήσουν το μεγαλύτερο χάρισμα..την αιωνιότητα..Άρχισαν να γίνονται εκατομμύρια πειράματα στα χημικά εργαστήρια από έμπειρους επιστήμονες και διάσημους τεχνολόγους με σκοπό την εύρεση του καρπού της αιώνιας ζωής...Ώσπου στο τέλος οι επιστήμονες δημιούργησαν ένα φάρμακο αντίδοτο στον θάνατο..Είχε την μορφή μικρής χρωματιστής κάψουλας. Το ονόμασαν Immortelle..Το όνομά του το πήρε από ένα φυτό που και σήμερα εντοπίζεται σε βραχώδεις βουνοπλαγιές και ονομαζόταν αλλιώς το "αιώνιο λουλούδι". Όσοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν αυτό το φάρμακο έζησαν για πολλά πολλά χρόνια..Έτσι, ενώ το όριο ζωής των κατώτερων κοινωνικών ομάδων είχε πέσει στα 45 χρόνια, για τους πλούσιους καταναλωτές του Immortelle δεν είχε καθοριστεί ακόμα όριο, καθώς σχεδόν κανένας από όσους είχαν χορηγηθεί οι κάψουλες δεν είχε απεβιώσει από φυσικούς παράγοντες...Όσο πέρναγαν τα χρόνια , άρχισε να συμβαίνει κάτι παράξενο... Όσοι πλούσιοι είχαν προμηθευτεί και καταναλώσει έστω και μία κάψουλα από το Immortelle άρχισαν να αρρωσταίνουν ανεξήγητα...
Μια τρομερή επιδημία είχε εξαπλωθεί στα ανώτερα στρώματα της κοινωνίας! Τα συμπτώματα ήταν άπειρα: Ανυπόφερτος πόνος σε όλο το σώμα, πολλαπλά εξανθήματα σε όλη την επιφάνεια του δέρματος, ανεξήγητη ευαισθησία στο φως, δυσκολία στην αναπνοή, ταχυκαρδία, αιμόπτυση και πολλά άλλα...Κανένας γιατρός καμίας ειδικότητας δεν μπορούσε να βρει κάποια θεραπεία ή έστω την αιτία που ένα απλό χάπι μπορούσε να δημιουργήσει τέτοια προβλήματα...Κανείς όμως δεν περίμενε τι θα συνέβαινε στη συνέχεια... Οι ασθενείς της συγκεκριμένης νόσου είχαν αρχίσει να αλλάζουν... Το δέρμα τους είχε αρχίσει να γεμίζει ρυτίδες και μώλωπες, τα μαλλιά τους άρχισαν να πέφτουν και οι κόρες των ματιών τους να ξεθωριάζουν, όπως ξεθωριάζουν τα αστέρια του ουρανού μόλις έρχεται η αυγή...Είχε όμως αλλάξει και η συμπεριφορά τους... Είχαν γίνει άγριοι και επιθετικοί.Δεν καταλάβαιναν πλέον από ηθική και σεβασμό... Η στάση τους ήταν σκληρή και εχθρική...Σχεδόν απάνθρωπη! Ώσπου μια νύχτα.. η γνωστή πλέον ως "νύχτα της Αποκάλυψης" ήρθε η καταστροφή!...

Ο Πλανήτης των ΑθανάτωνWhere stories live. Discover now