❤Μερια Emily❤
Ηταν βραδυ...12:00 ωρα και εγω με τις φιλες μου βλεπαμε μια ταινια...ειχαμε πει οτι θα βλεπαμε θριλερ παρολο που σε καμια δεν αρεσε.
Η Crystal κοιταζε συνεχεια την πορτα λες και περιμενε οτι θα εμπαινε καποιος ενω η Sophia κοιταγε το κινητο της...δεν περιμενε κανενα μηνυμα ουτε εβλεπε βιντεο απλα της αρεσε περισσοτερο να κοιταει το κινητο της παρα τον τρελο δολοφονο που σκοτωνει κοσμο..
"Πραγματικα βλεπει καμια μας το εργο ή μπα?" Ρωτησα εγω και αμεσως και οι δυο με κοιταξαν...
"Εγω την κοιταω" ειπε η Crystal με χαρα και σηκωσε το χερι της..
"Τοτε να πας σε κανενα γιατρο γιατι αλλου ειναι η τηλεοραση και αλλου τα ματια σου" της απαντησε η Sophia.
"Αληθεια τωρα μιλας εσυ που δεν εχεις αφησει ουτε μια στιγμη το κινητο σου"ειπε η Crystal στην Sophia και εκεινη χαμογελασε..
"Λυπαμε αλλα εγω το ειπα απο την αρχη οτι θριλερ τετοια ωρα δεν βλεπω..."ειπε η Sophia με σιγουρια και με κοιταξε.
"Τελεια...."ειπα εγω και πηρα το τηλεκοντρολ στα χερια μου..
"Αντιο ταινια" ειπα και εκλεισα την τηλεοραση..
"Ωραια και τωρα τι θα κανουμε;" ρωτησε η Crystal.
"Δεν νομιζω να μπορουμε να κανουμε κατι" της ειπα..
"Ειδη αυριο εχουμε σχολειο καλητερα να κοιμηθουμε.." συμπληρωσε η Sophia.
"Μα δεν ειναι ωραιο..αυριο ξεκινανε τα σχολειο και εμεις θα κοιμηθουμε απο τωρα ενω ολοι οι αλλοι διασκεδαζουν...
" αν λες για τον Taylor σε πληροφορω οτι εχει παει στο παρτυ της Saras ειπε η Sophia στην Crystal και εκεινη κατεβασε το κεφαλι της..
"Δεν εννοω αυτον...ας κανει οτι θελει...εγω ελεγα οτι θα επρεπε και εμεις να κανουμε κατι... η αλλη εκανε παρτυ ενω εμεις ειμαστε ετοιμες να κοιμηθουμε" ειπε και μας κοιταξε..
"Και τι μπορουμε να κανουμε;" ρωτησε η διπλανη μου και εγω χαμογελασα...
"Να βαλουμε Μουσικη και να αρχισουμε να χορευουμε.." ειπα με ενα χαμογελο..
"Ναι!!!" Ειπαν τα κοριτσια και το επομενο λεπτο ειμουν στην ντουλαπα μου και εψαχνα ενα dvd για να ακουσουμε..
"Αργεις;" ρωτησε η Crystal..
"Το βρηκα" ειπα και τους το εδειξα..
" Ουαου...ενα dvd...ειναι τοσο σπανιο " ειπε η Sophia ειρωνικα και χαμογελασε..
Η Crystal της πεταξε ενα μαξιλαρι στο κεφαλι ...σιγουρα ειναι εκδικηση γιατι της ειπε για τον Taylor...δεν της αρεσει να μιλαμε γιαυτον.. μας ειπε οτι χωρισαν μετα απο της εξετασεις του σχολειου την προηγουμενη χρονια αλλα παραπανω τιποτα... ουτε εκεινος ειπε σε καποιον κατι... μαλλον θελουν να το κρατησουν κρυφω...εγω δεν εχω προβλημα...αμα θελει να μου πει κατι ας το πει και εγω θα κανω τα παντα για να την βοηθησω...
"Ας αρχισουμε" ειπα δυνατα και αμεσως η μουσικη αρχισε να παιζει..Εγω και τα κοριτσια αρχισαμε να χορευουμε... πραγματικα μου αρεσε τοσο πολυ...
Να πως τρια κοριτσαι μπορουν να κανουν ωραιο ενα βραδυ...
"Δυναμωσε το" ειπε η Crystal και η Sophia συμφωνησε..
Εβαλα την μουσικη δυνατα χωρις να σκεφτω οτι υπηρχαν κιαλλα ατομα μεσα σε αυτο το σπιτι... οπως η μαμα μου που αμεσως μετα απο λιγο ηρθε νευριασμενη στο δωματιο μου και με διεταξε να το κλεισω..
"Emily μπορουμε να μιλησουμε λιγο." Μου ειπε η μαμα μου και αμεσως μετα την ακολουθησα προς τα εξω..
"Τι νομιζεις οτι κανεις;" με ρωτησε
"Μαμα θελαμε να διασκεδασουμε λιγο και εβαλα μουσικη.."
"Βρε καρδια μου ο πατερας σου κοιμαται..ειναι ο δημαρχος αυτης της πολης...δουλεψε 24 ωρες στο δημαρχειο... πρεπει να κανετε ησυχια για να κοιμηθει και λιγο.."
Μου ειπε ηρεμα...
"Συγνωμη μαμα" της ειπα... ηξερα οτι ο μπαμπας μου αυτες τις μερες δουλευε τοσο πολυ...ειχαν δηλωσει τοσες οικογνειες οτι ηθελαν να μεινουν στην πολη μας και ο πατερας μου επρεπε να βρει το μερος που θα μενανε..
"Καλητερα να κοιμηθηται...θα διασκεδασετε αυριο στο σχολειο.." μου ειπε..
"Εχεις δικιο.." της ειπα.. ηξερα οτι ειχε δικιο...χωρις να πω κατι παραπανω πηγα παλι στο δωματιο μου και ειδα τα κοριτσια να μιλανε σιγα..
" Τι λετε εσεις;" ρωτησα με ενα χαμογελο και καθισα διπλα τους..
"Συγνωμη" ειπαν μαζι και μς αγκαλιασαν...
"Εγω συγνωμη..." τους ειπα..
"Τι θα κανουμε τωρα;" ρωτησε η Crystal πληγωμενη..
" δεν θελω να κοιμηθω" ειπε η Sophia και μας εκανε την λυπημενη φατσουλα..
"Ουτε και εγω θελω αλλα τι αλλο θα μπορουσαμε να κανουμε;" τους ειπα..
"Να μιλησουμε για αγορια" ειπε η Sophia.. και αμεσως και οι δυο μαζι κοιταξαμε την Crystal..
"Αληθεια τωρα" ειπε αυτη....
"Αμα δεν θες να πεις μην πεις..." ειπε η Sophia..
"Γιατι ρε Sophia εχεις εσυ να πεις κατι; την ρωτησε..
"Οχι αλλα ελεγα μηπως ηθελε καμια να πει τιποτα " ειπε αυτη και με κοιταξε..
" εγω τα εχω πει ολα για μενα χθες.." ειπα στα δυο τα κοριτσια..
"Γιατι δεν του μιλας" μου ειπε η Crystal...
"Γιατι με βλεπει σαν φιλη Crystal... δεν με κοιταζει οπως κοιταει τα αλλα τα κοριτσια
"Ναι καλα...απλα δεν προσπαθεις" ειπε η Sophia..
" αφου ξερω οτι δεν θα πετυχει...γιατι να προσπαθησω.." ειπα και εβαλα το μαξιλαρι που ειχα διπλα μου στην κοιλια μου και το αγκαλιασα..
" Εσυ τουλαχιστον βρηκες καποιον που σου αρεσει...εμενα ακομα κανενας δεν μου εχει κανει το κλικ.." ειπε η Sophia..
" Κοριτσια" ειπε η Crystal και ταυτοχρονα εγω και η Sophia γυρισαμε για να την κοιταξουμε..
"Τι επαθες;" την ρωτησα και εκεινη κοιταξε μια εμενα και μια την Sophia..
" θελω να σας πω και εγω κατι" ειπε..
"Για τον Taylor...;" ρωτησε η Sophia.
"Ναι" ειπε η Crystal και εγω την κοιταξα εντονα..
"Αμα δεν θες να πεις ..μην το πεις..δεν μας πειραζει αμα δεν θελεις να το πεις...εμεις θα ειμαστε κοντα σου σε οτι θελεις.. και θα σε βοηθησουμε οσο μπορουμε" της ειπα.
" Ναι..το ξερω αλλα θελω να σας πω.."..ειπε και κοιταξε την Sophia.
"Λοιπον αφου θελεις να μας πεις ακουμε" ειπε η Sophia και ηρθε διπλα μου.
Απεναντι μας τωρα ηταν η Crystal..
"Λοιπον οπως ξερετε χωρισα με τον Taylor...τωρα τον λογο δεν σας τον εχω πει.. και νομιζω οτι σε εσας πρεπει να το πω..." ειπε..
" αμα σου εκανε κατι θα τον πλακωσουμε εμεις" ειπα και η Sophia Συμφωνησε..οχι που θα τον αφηναμε...κατσε να μαθω τι εκανε και θα δει μετα ο Taylor...
" ειχαμε βγει ενα βραδυ... μετα απο τις εξετασεις για να το γιορτασουμε...καποια στιγμη μου λεει οτι θα πηγαινε στο μπανιο.." ειπε.
" Μην μου πεις?" Ειπα σοκαριμενη...αμα ειναι αυτο που φανταζομαι δεν θεκω να το ακουσω..
" Τον ειδα να φιλιεται με την Sara... γιαυτο δεν ηθελα να παμε στο παρτυ της.." ειπε..
" τωρα μαλιστα" ειπε η sophia..
"Το γουρουνι" ειπα εγω ... και η Sophia συμφωνησε..
"Μετα ειχε το θρασσος να μου πει οτι δεν εφταιγε εκεινος και ηταν αδυναμος για την σταματησει .
" ναι καλα... σιγα μην τον βιασε κιολας" ειπε η Sophia... και εγω την κοιταξα σοκαρισμενη...ειχα σκεφτει και εγω αυτο...αμα δεν το ελεγε θα το ελεγα εγω..
Χωρις να πει κατι παραπανω ενα δακρυ κυλισε στο προσωπο της και αμεσως εμεις την αγκαλιασαμε..
"Ηρεμησε..συγνωμη δεν επρεπε να ανοιξω αυτη την συζητηση.." ειπε η Sophia..
" δεν φταις εσυ...εγω... δεν πρεπει να κλαιω για αυτον τον μαλακα...δεν πρεπει.
"Πολυ σωστα λες...να μην κλαις γιαυτον" ειπα εγω και με την Sophia την αγκαλιασαμε γερα..
Τοτε η πορτα ανοιξε και μεσα μπηκε η Hayden...η ξαδερφη μου... καλα θα μου κανουν παρατηρηση σημερα ολοι...δεν την γλυτωνω..
"Τι εγινε;" ειπε η ξαδερφη μου και μας πλησιασε..
" Ασε τιποτα ..μια χαρα ειναι.." ειπα εγω..
"Μεχρι εξω ακουγεστε..." ειπε η ξαδερφη μου..
"Καλα θα κανουμε ησυχια.." της ειπα και κοιταξα τα κοριτσια..
" Δεν το λεω γιαυτο βρε...απλα νομιζα οτι κατι σοβαρο εγινε" ειπε η Hayden και ηταν ετοιμη να φυγει αλλα την σταματησα..
" Hayden...εισαι ετοιμη για το σχολειο..;" την ρωτησα.
" δεν ειμαι μωρο..μην ανισυχεις για μενα..μια χαρα ειμαι και ετοιμη για το σχολειο" ειπε και εφυγε.. Εγω αμεσως μετα κοιταξα τα κοριτσια..
Η Crystal ηταν ετοιμη να κοιμηθει ενω η Sophia την κραταγε γερα κοντα της για να μην πεσει..
" καλητερα να ξαπλωσεις.." της ειπα και αυτη εκανε ακριβως αυτο που της ειπα
Η Sophia την σκεπασε με την κουβερτα και αυτη αμεσως εκλεισε τα ματια της..δεν ηταν λιγο και αυτο που μας ειπε..και σιγουρα δεν θα ενιωσε και πολυ ωραια οταν το εζησε..το κακο ειναι οτι θα το θυματε... αυτο ειναι το χεριοτερο στον ανθρωπο.. οτι μπορει ευκολα να θυματε τις κακες αναμνησεις.. και τις θυματε περισσοτερο απο τις καλες..φυσικα λενε οτι τις θυμασε για να μην ξαναπληγωθεις ή να μην νιωσεις παλι τον ιδιο πονο αλλα εγω δεν το πιστευω..θα το νιωσεις ιδιο καθε φορα... οσες φορες εχω δει τον william με αλλες νιωθω συνεχεια το ιδιο συναισθημα..θληψη και πονο..
" τι σκεφτεσε" με ρωτησε η Sophia..
"Τιποτα..." της ειπα και κουνησα το χερι μου για να καταλαβει οτι σκεφτομουν βλακειες..
" παω για νερο..θες??" Με ρωτησε και εγω κουνησα αρνητικα το κεφαλι μου..
Αυτη εφυγε απο το δωματιο μου και εγω αμεσως κοιταξα το κινητο μου.. ηταν 1:00 η ωρα..συζηταγαμε με τα κοριτσια εδω και μια ωρα..
Πλησιασα την Crystal... προσπαθουσε να ηρεμησει.. τοσο καιρο καναμε για να τα φτιαξουν αυτοι οι δυο και αυτος τα διελυσε ολα..δεν το πιστευω οτι της εκανε κατι τετοιο ... αλλα και αυτη η Sara.. δεν παει πισω.. ολους τους θελει..
Κοιταξα για ακομα μια φορα την Crystal και μετα προχωρησα προς το παραθυρο μου..Κοιταξα τον ουρανο και ηταν τοσο μαυρος.. υπηρχε τοσο πολυ σκοταδι..μια αστραπη αστραψε στον ουρανο και καταλαβα οτι θα εβρεχε το βραδυ..
Η πορτα πισω μου ανοιξε και μεσα μπηκε η Sophia με ενα ποτηρι νερο στο ενα χερι..
"Ηρθα" ειπε και αφησε το ποτηρι στο τραπεζι..
" Sophia"..της ειπα και την κοιταξα..
" ελα ακουω..." ειπε αυτη και με πλησιασε..
" θα πρεπει να ειμαστε κοντα της.. πληγωθηκε και οι μονεςπου εμπιστευεται ειμαστε μεις.." της ειπα..
" το ξερω" ειπε η Sophia και κοιταξε την Crystal..
"Θα ειμαστε διπλα της" συμπληρωσε και μου εκλεισε το ενα της ματι και χαμογελασε..
Εχουμε υποσχεθει η μια στην αλλη οτι θα ειμαστε παντα ενωμενες... και θα βοηθαμε η μια την αλλη..
Στα καλα και στα κακα...στα ευκολα και στα δυσκολα... στα ωραια και στα ασχημα..
Τοτε μια ακομα αστραπη ακουστηκε και τοτε καταλαβα απο το ηχο εξω οτι ειχε αρχισει να βρεχει..
"καλητερα να κοιμηθουμε" ειπε η Sophia...και χαμογελασε..
" πως και ετσι;" την ρωτησα... πραγματικα δεν περιμενα να το πει..
" απλα δεν μπορουμε να κανουμε κατι αλλο και καλητερο ειναι να ξεκουραστουμε" ειπε και ξαπλωσε διπλα απο την Crystal....
"Καλα" ειπα εγω και ξαπλωσα στο κρεβατι μου..
"Καληνυχτα Crystal και Emily" ειπε η Sophia και εκλεισε τα ματια της.
"Καληνυχτα" ειπα και εγω και τοτε αλλη μια αστραπη ακουστηκε....Εκλεισα τα ματια μου και αμεσως με πηρε ο υπνος...
VOCÊ ESTÁ LENDO
RIVERDALE
Ficção Adolescente•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...