Stau în fața acestor mii de oameni care mă apreciază și cântă melodiile mele,dar văd că singura persoană care contează cu adevărat pentru mine nu este în public.
Încă mai țin minte cum l-am întâlnit.
FLASHBACK
Ascultam muzică în clasa de dezbateri iar iubitul Sierrei a început să se facă glume pe seama mea.Niciodată nu mi-a păsat ce spune lumea despre mine.
Lush și-a ridicat pumnul asupra mea și stăteam cu frică în scaunul meu.
Un băiat cu ochii albaștrii ca oceanul și zâmbet perfect l-a prins de mână și m-a îmbrățișat strâns,înseninându-mi ziua cu prezența sa.
END OF THE FLASHBACK
Așa l-am întâlnit pe Connor Dupont,băiatul care mi-a frânt inima,dar care totuși mă face să fiu fericit prin simpla lui existență.
Dacă vă întrebați ce legătură are Sierra în toată această poveste...ar cam trebui să vă spun că,ea a fost cea mai bună prietenă a mea,însă a uitat de mine complet când l-a întâlnit pe noul ei iubit.Iar el a influențat-o atât de tare încât a devenit scorpie care își procură energia din tristețea oamenilor pe care îi umileşte.Da,știu,arată ca un înger fără aripi dar de fapt este în stare să te distrugă emoțional indiferent dacă te-ar cunoaște sau nu.
Ies de pe scena din parcul Coldstone,îndreptându-mă spre casă.
Of,doamne.De ce nu pot uita de el?
Mă uit la cerul înstelat încercând să uit de durerea care nu am lăsat-o în urmă cu terminarea liceului.
Brusc,privirea mi îndreaptă către o cutie din carton albastru,în care erau așezate toate amintirile mele.
Cum ar fi..poze cu prima mea iubire adevărată,Connor.Sierra,o viperă la care încă țin cu tot sufletul meu.
Și Lush,iubitul Sierrei,care obișnuia să îmi fie cel mai bun prieten.
Lacrimi reci de cristal mi se preling pe obraji,gândindu-mă la cât de multe am pierdut în acești ani.
Oare Connor m-a iubit vreodată?
Oare Sierrei îi este dor de mine?
Oare Lush regretă ce a făcut?
Mintea mea este plină de întrebări fără răspuns.
I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can't ever be brave
'Cause you make my heart race
Versurile melodiei One thing de la One Direction se aud din living.
Alerg până la sursa muzicii,telefonul meu și văd că UN NECUNOSCUT mă apelează.
Aleg să răspund și aud o voce tristă și suavă.
SIERRA
Mă întreb ce a făcut-o să își amintească de mine.
-Vino în fața lacului Frostwood,trebuie să îți arăt ceva.
Întrebându-mă ce are de gând să îmi arate,încep să mă grăbesc către lac.
Sierra,stătea în fața mea,cu cel mai senin zâmbet pe care l-am văzut și a început să mă îmbrățișeze strâns.
-CE VREI? O resping,ţipând la ea.
Tăcută,îmi dă un plic plin cu foi de hârtie.
-Connor s-a mutat în Berlin,a spus să îți dau asta înainte să plece.Îmi pare rău că m-am îndepărtat de tine.
-Unde este Lush? întreb timid,cu un zâmbet trist pe față.
-Acum este manager în Amsterdam,distanța a distrus iubirea noastră.
-Distanța nu este un motiv,Sierra.A fost alegerea voastră să mergeți pe drumuri diferite.
-Mi-a fost dor de tine,Troye.
-Nici eu nu am uitat de tine,Sierra.
Acum trebuie să plec.
-Noapte bună,Troye.
Mă întreb ce se află în plicurile de la Connor.
Intru în casă,cu pași apăsați,deschizând plicurile albastre, de la Connor.
Colonia lui de lavandă este imprimată pe niște scrisori vechi din liceu.
Realizez că sunt scrisorile pe care i le-am trimis dar nu am primit niciodată răspuns.
Îmi este atât de dor.
"Dragă,Connor Dupont
Știu că inima ta nu îmi va aparține niciodată dar m-am gândit să îți spun cât de mult însemni tu pentru mine.
Mereu mă pierd în ochii tăi albaștrii ca două safire neşlefuite,în care văd infinitul.
Ești o persoană atât de caldă și pozitivă,încât nu ți-ai dat niciodată seama de răul din jurul tău.
Iubesc picturile tale de pe holurile liceului.
Ești artă,Connor.
Te iubesc mai mult decât orice melodie de a lui David Bowie.
Te iubesc mai mult decât iubesc prima lumină a zilei,dimineața.
Te iubesc mai mult decât te va iubi vreodată cineva.
Cu drag,A LOST BOY.
16 aprilie 2013"RĂSPUNSUL LUI CONNOR:
Dragă Troye Glace,MY lost boy
Inima mea de piatră din liceu nu a știut niciodată cum să își exprime vreodată sentimentele față de tine.
Mereu am vrut să îl opresc pe Lush din a se mai lua de tine.
Mereu am vrut să fiu alături de tine,deși nu a fost.
Mereu am vrut să ți-o readuc pe Sierra înapoi,dar era prea hipnotizată de minciunile lui Lush.
Îți mulțumesc că în sfârșit ți-ai făcut curajul să comunici cu mine.
Nu sunt artă,lost boy.
Tu ești artă,Troye.
Tu ești cea mai frumoasă operă de artă pe care ar putea să o aibă un muzeu,Troye Glance.
Încep să te iubesc.
6 ianuarie 2017
Poate te întrebi de aceste foi sunt atât de șifonate și de ce ți-am scris după patru ani.
Lush a furat scrisorile de la Sierra.(ea mi-a spus că ei i le dădeai)
Lush i-a dat înapoi scrisorile Sierrei înainte să se despartă de ea.
Îmi pare rău că am plecat în Berlin,dar în Orlando nimeni nu are nevoie de mine.
Cu drag,Connor Dupont."
Inima a început să îmi bată în piept rapid,încercând să nu se destrame.
ÎN TOT ACEST TIMP,SCRISORILE ERAU LA LUSH?
Mereu l-am considerat un prieten,deși a devenit un monstru.
Ce ipocrit.
De ce mi-ar face asta?
Mă afund în gânduri în timp ce ascult Night Changes.
Îmi este dor de tine,Connor.