18

1.9K 143 67
                                    

Sinb'den;

"Son dakika haberi ile yayınımıza ara veriyoruz."

Bu da neydi böyle? Koltukta oturmuş müzik kanalından müzik dinliyordum. Üyeler ise kendi kafalarına göre takılıyorlardı. Fakat televizyonun sesi fazla çıkmış olmalı ki hepsi de meraktan başıma toplandılar bile.

"Bildiğiniz gibi Gfriend grubunun şirketlerinde ki pratik odalarında yapılan çalışmalar sonucu,ünlü Bts grubunun şirketi onlara kucak açmıştı. Çıkardıkları yeni albüm ile büyük başarı yakalayan Bts grubunun şirketinde büyük bir yangın çıktı. Üyeler gayet iyi. Fakat söylentilere ve elimize ulaşan görüntülere göre Gfriend grubundan Yerin,o saatler içerisinde şirkette pratik yapıyordu. Ve ne yazık ki yangınların arasından çıkamadı. Bts grubu ambulanstan önce hareket edip Yerin'i hastaneye götürdü. Elimize geçen bilgiye göre Yerin'in durumu kritik. Comeback yapması beklenen Gfriend--"

Hepimiz de ağzı açık,sulu gözlerle ekrana bakıyorduk. Tanrım... Ne yaptım ben? Hayır hayır.... Ne yaptın İrene?!

Diğerleri çoktan ağlamaya başlamış,telefondan Bts'i aramaya başlamış,hastanenin yerini öğrenmeye çalışıyordu.

Ben ise sinirlerime hakim olmaya çalışıyordum. Hızla yerimden kalktım ve montumu ve ayakkabılarımı giyip,arkamdakilerin bağırışlarını duymadan kapıdan çıktım. Gitmem gereken yeri çok iyi biliyordum.

~~~~~~~~

Sm binasına geldim ve hızla Red Velvet'in pratik odasına ilerledim. Güvenlikler beni tanıdığı için sorun çıkarmamışlardı.

Pratik odasının kapısını hızla açtım. Hızlı açtığım için kapı duvara şiddetli bir şekilde çarpmıştı. Çıkan sesten dolayı kızlar ürkmüştü. İrene beni görünce kollarını açtı ve yüzüne sevimli olduğunu düşündüğü gülümsemesini yerleştirdi. Hızla ona doğru ilerledim. O sarılmamı beklerken sert bir şekilde yüzüne tokat attım. Bunu beklemediği için bir kaç adım geri gitmişti. Diğerleri şaşkınlıktan dona kalmışlardı. İrene sinirle yanağını tuttu ve kaşlarını çatarak bana bakmaya başladı.

"Sen... Sen az önce ne yaptın?"

Alaylıca gülümsedim. Haksızken haklıymış gibi davranmaya çalışıyordu.

"Sana vurdum. Anlamadıysan tekrar yapabilirim."

İrene iyice sinirlendi ve bağırmaya başladı.

"Ne hakla bana vurursun?! Yaptığımız işleri unutuyorsun gali---"

"KES ARTIK İRENE!!"

Ben de ona bağırdım ve sözünü kestim. Bir kaç adım atıp tam önünde durdum ve gözlerinin tam içine bakarak konuştum. Bir yandan da gözyaşlarımı tutmaya çalışıyordum fakat pek başarılı olduğum söylenemez.

"Sana sordum. Hem de binlerce sordum. Bana ona bir şey olmayacak dedin. NEDEN O ZAMAN ŞU AN ÖLÜMLE BU KADAR YAKIN!!! SENİN YÜZÜNDEN!!! EN BAŞINDAN BERİ SANA YARDIM ETMEMEM GEREKİRDİ!!! HOSEOK İLE ARALARINDA BİR ŞEYİN OLMADIĞINI YA DA OLAMAYACAĞINI BİLMEM GEREKİRDİ!! KEŞKE SANA HİÇ YARDIM ETMESEYDİM!! HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN!!"

"Sakın. Beni. Suçlama Sinb! Sakın!! En başında teklifimi severek kabul eden sendin!! Şimdi de tek suçlu benmişim gibi konuşma. Onu şirkete bilerek gönderen sendin. Onun üzerine gittin ve o da dayanamayıp şirkete gitti. Sen de o pratik odasına girince her yere benzin döktün. Kameraları bile iptal ettin. En başından beri her oyunumda bana yardım ettin!! Onu döven kızları bile sen tuttun!! Ses kaydını bile sen düzenledin!! Tamam! Plan benden çıkmış olabilir! Ama ben yanarsam seni de yakarım!"

"Sen... Sen gerçekten adi pisliğin tekisin!"

Hızla kapıya doğru ilerledim ve çıktım. Koşarak merdivenleri indim ve şirketten de çıktım. Hem ağlayıp hem de koşuyordum.

En sonunda Han Nehri'nde ki bir banka oturdum. Sessizce konuşmaya başladım.

"Tanrım lütfen. Lütfen onu alma. Özür dilerim Yerin unnie. Çok özür dilerim. Çok pişmanım. Yemin ederim çok pişmanım. Lütfen affet beni. Lütfen gitme unnie. Lütfen bırakma beni... Lütfen unnie... Lütfen..."

Artık hıçkırarak ağlıyordum. Gözlerimi kapattım ve o şekilde ağladım. Fakat gözlerimi kapatınca Yerin unnie ile olan tüm güzel anılarımız aklıma geliyordu. Yerin unni'nin beni savunuşları,koruyuşları,sürekli hediye almaları,yaptığımız çılgınlıklar,ağlayışlarımız,dans pratikleri,yurttan gizlice kaçışlarımız...

Tanrım lütfen onu alma... Lütfen... Gözyaşlarımı sildim ve hastaneye doğru yola çıktım. Yoldayken Umji'den adresi istemiştim. Pes etmemelisin unnie. Taehyung oppa ve bizim için kalmalısın.....

Final yakındır arkideşler.... Bu arada içimde kalmasın sorucam... Bu kitap bitince... Ya da diğerleri.... Yine yanımda olup aynı desteği verir misiniz... Yani onları sevip okur musunuz... Kim olursa olsun... Yani sadece bts ya da gfriend yazmıycam ilerde çünkü...

WE DON'T TALK ANYMORE ~KTH-JYN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin