Hoofdstuk 19

303 10 3
                                    

Harry's POV

Louis: Wat is er?

Ik: Zayn is ontvoerd..

Louis: Is dit een grap Harry?

Ik: Nee Lou, zijn gijzelaar heeft ons net gebeld

Louis: Fuck man! Vroeg ie geld?

Ik: Nee, hij zei dat ik jou moest inlichten

Louis: Mij?

Ik: Ja jij!

Louis: Weten Niall en Liam het al?

Ik: Ja tuurlijk!

Louis: De pers?

Ik: Nee

Louis: Ik ga het aan Lisa vertellen, ik bel je zo terug

Ik: Oké, Tot zo

Louis: Bye..

De verbinding wordt verbroken. "En wat zei die?" vraagt Niall. "Hij maakt Lisa wakker en belt dan terug" zeg ik. Ze knikken. Hoe zou het gaan met Zayn? Krijgt ie wel eten? Of drinken? Wie heeft hem gegijzeld? Een jongen? Of misschien wel een meisje? Ik schrik uit mijn gedachten als ik mijn ringtone hoor. Als ik zie dat het Louis is druk ik snel op het groene hoorntje.

Ik: En?

Louis: Ze ligt nu in mijn armen te huilen

Ik: Is dat waarom je me terug wou bellen?

Louis: Leef een beetje mee Harry, ze is in shock!

Ik: Sorry..

Louis: Maar wat ik wou zeggen is dat we het eerste vliegtuig terug nemen, maar je moet me één ding beloven..

Ik: Wat dan?

Louis: Je schakelt de politie nu in, en zorg dat je pers het niet te weten komt dat Zayn weg is

Ik: Oké

Louis: Doei mate

Ik: Doei Lou

"En wat zei die?" vraagt Niall als ik mijn mobiel naar de andere kant van de kamer smijt. "Ze komen eraan, wij moeten de politie bellen, en hem aangeven als vermist" zeg ik. "Kan dat nu al wel?" vraagt Liam. "Ja, naar 24 uur, en dat is Zayn al wel" zeg ik. Niall grijpt naar mijn telefoon. "Ik bel wel" zegt ie. Als ie mijn telefoon te pakken heeft loopt ie mijn kamer uit. Even later hoor ik hem al praten. Ik kijk Liam aan. Hij ziet er moe en bezorgt uit. "Het komt wel goed" zeg ik terwijl ik hem een klopje op zijn schouder geef. Hij knikt langzaam. "Waar zou die zijn?" vraagt ie. "Ik weet het niet Liam.." stamel ik.

Ik spring overeind als de deur weer open gaat. "En?" vraagt Liam. "Ze komen eraan.."

Heey peoples,

Ik moet ff iets kwijt...

Ik heb heel veel ideeën voor nieuwe boeken, alleen ik ben bang dat ik jullie dan teleurstel.

Nou denk je vast "Waarom zou ze ons teleurstellen?"

Nou het zit zo, ik schrijf sowieso al focking lang over een hoofdstuk (Vind ik). Maar als ik dan nog een boek maak duurt het nóg langer (Moet je nagaan hoe lang dat dan wel niet is).

Willen jullie misschien ff in de comments iets zeggen over jouw mening hierover?

Sorry trouwens voor het korte stukje. Volgende beloof ik langer te maken!

Nienke

Behind the door (Louis Tomlinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu