Naše potpatky klapaly o podlahu. Došli jsme k prázdné stěně. Bella se zastavila a zavřela oči. Za chvilku se začaly objevovat dveře. Vešly jsme do místnosti. "Komnata nejvyšší potřeby."vysvětlila Bellatrix. Strhla nějaký hadr a otevřela dvěře velké skříně. Pokynula mi, abych vešla dovnitř. Nepříjemě se mi zatočila hlava. Otevřela jsem skříň a ocitla se v nějaké místnosti. Byl tam Malfoy, Rudolphus Lestrange, Regulus Black, Narcissa, moji rodiče a dalších asi třicet lidí, které jsem moc neznala."Vítej Anneris Lavetcherová!" objevil se u mě Regulus a pokynul, abych se posadila k ostatním. Po pravici jsem měla volně místo a po mé levici seděl Lucius. Všichni se mezi sebou bavili, já jen v tichosti seděla. Tu se otevřely dveře a v nich stál Voldemort v celé své kráse. Nikdy předtím jsem ho neviděla a musím uznat, že byl opravdu pohledný. V tu chvíli všichni v sále stichli a postavili se. Já byla poněkud zmatená, v duchu jsem poděkovala Malfoyovi, že mě probudil z tranzu. Jak Voldemort procházel kolem smrtijedů, každý se mu poklonil s tichým "Můj pane". Za ním šel Červíček s tím svým krysím ksichtem. Poberty jsem nesnášela, ale on je zradil. Tu se projevila moje schopnost ztracená už v dětství. Byla jsem megatofromág. Barva mých vlasů se změnila z blonďaté na tmavě černou. Voldemort se u mě zastavil a se zájmem mě pozoroval. Pokoušel se mi dostat do hlavy, ale já mu to neumožnila, jelikož jsem se už dlouho učila nitrozpyt. Voldemort se zamračil:"Zláštní, megatofromág, co ovládá nitrozpyt. Máš ještě nějakou schopnost?"zeptal se. "Ano pane. Umím bezhůlkovou magii"sklopila jsem hlavu. Přikývl a posadil se do čela stolu.
Potom promluvil:"Moji milí, vítejte. Dnes se schůze nebude účastnit Bellatrix, protože hlídá v Bradavicích. Nechci, aby se o této schůzi dozvěděl někdo nežádoucí. Dále tu pozom máme některé další uchazeče o smrtijedství. Minule jsme do našich řad přijmuli Luciuse, Rudolphuse, Bellatrix a Reguluse.". Zděšeně jsem se podívala na Cissu a ona se smutně usmála. Potom Voldemort pokračoval dál:"Dnes tu však máme jen jednu dívku - dceru mých věrných smrtijedů Lavetcherových. Anneris předstup a přísahej." Polkla jsem a pomalým krokem zamířila k pánovi zla. Vytáhla jsem si rukáv na pravé ruce a podívala se mu do očí. Byly jako bez života, jako by z nich vyprchaly poslední znky života. "Přísaháš, že budeš vždy bojovat za stranu zla?"
"Přísahám"odvětila jsem a vduchu se proklínala.
"Přísaháš, že mě nikdy nezradíš?"
"Přísahám"
"A do třetice přísaháš, že mi budeš sloužit dokud nezemřeš?"
"Přísahám"řekla jsem skrz zaťaté zuby.
"Ruku" řekl. Ukázala jsem mu ruku, on na ni přiložil hůlku a začal mumlat nějaká kouzla a mě se na ruce rýsovalo stříbrné znamení zla.
Když skončil, vydechl:"Je vyvolená. Tušil jsem to. Příště se prosím posaď po mé levici. Tímto končím schůzi. Anneris, ty pojď se mnou."lelka jsem se. Co se stalo, že se mnou Voldemort chce mluvit osamotě?
ČTEŠ
Smrtijedská selekce
Fiksi PenggemarAnneris je krásná, šestnáctiletá dívka, která nemá jednoduchý život. Její rodiče jsou smrtijedi. Ona však není jako oni a smrtijedství nesnáší. V Bradavicích chodí do Zmijozelu, kvůli svým předkům. Rodiče jí neustále podstrkují Luciuse Malfoye...