#18

460 33 0
                                    

Таак, уже 15:39, треба привести себе і кімнату в порядок...
"Малі, а ти де?"-телепатично запитала я у подруги, яку я не знайшла в кімнаті...
"Ем... Я, ну я... З Майклом, ми прийдем вчасно..."
"Ахах, ок, удачі вам, чекатиму"
"Так, ану вали вже з моєї голови... Майкл, ти супер..."
"Це мені було?"-познущалася я з подруги.
"Ні, іди... прибирай..."
Я вирішила не заважати закоханим, тож повернулася до справ, які потрібно мені зробить. Хоч я і не навиджу прибирать, але треба. Для початку я включила музику на всю гучність... А що? В академії тихо, а так хоч музичку послухають. Далі я повитерала пил і помила підлогу. Красиво заправила кровать і постелила на пол плєд. Скачала на флешку кілька фільмів. Ну ось з цим розібралася.
-Чорт! А шо ми будемо їсти? - в голос запитала я сама в себе.
Готувати мені щось лінь, тому я побігла в столову, взявши там курочку по французькому, жарину картошку, кетчуп, майонез, 2 упаковки апельсинового соку, 3 виноградного і столові прибори я все віднесла в кімнату. Ну ось кімната готова. На годиннику 16:12, треба поспішить, я забігла у ванну і швидко прийняла душ, висушила волосся і зав'язала у мій коханий хвіст. Далі мейк, все як завжди: підкоректувала брови, туш, блеск і вауля, я багіня. Мій вибір одягу зупинився на фіолетовому светрі і рваних джинсах.

 Мій вибір одягу зупинився на фіолетовому светрі і рваних джинсах

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ну ось я і готова, уже 16:53, скоро мають прийти. Я взяла телефон і зробила декілька селфі, найкраще виложила в інстаграм.
Стук в двері, я встала з кроватки і пішла до дверей, не встигла я їх відчинити, як вони самі відкрилися і в кімнату зайшло двоє дівчат, а саме Малі і Беттані.
- Привіт, ти всетаки прийшла. - звернулася я до Беттані.
-Як бачиш, в кімнаті самій сумно...
-Ну добре, проходьте, роззувайтеся.
Дівчата зайшли, Малі швидко забігла у ванну, а через дві хвилини вийшла в чорному топі, зверху якого одягла сіру спортивку та порваних джинсах (деталі на фото).

Дівчата зайшли, Малі швидко забігла у ванну, а через дві хвилини вийшла в чорному топі, зверху якого одягла сіру спортивку та порваних джинсах (деталі на фото)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Академія паранормального Where stories live. Discover now