Selam Arkdaşlar Bu Benim İlk Hikaye Yazışım :D pıgjknpg :D Herneyse İnşallah Beğenirsiniz Hikayemi :)
Türkiye de Yayınlanan Şarkı Programı The X-Factor e 4 kız katılacakmış kızların yaşı 18 imiş bunlar çok yetenekliymiş sesleri de çok iyiymiş bu 4 kız mixer,directioner,lovatic,selenator,Jcat,swifte imiş ama en çok mixer ve directionermış bu kızlar dan gizem adında biri grup arkdaşlarına bu yarışmaya katılalım mı ? diye bir soru sormuş kızlar şaşırmış ilk başta delimisin sen gibi şeyler demişler gizem ben çok ciddiyim demiş.Kızlar gruplarına bir isim bulmuşlar gruplarının adı LİTTLE LİFE idi. Kızlar ailelerinden de izin alarak bu yarışmaya katılmışlar ilk katıldıklarında söyledikleri TURN YOU FACE şarkılarını jüriler çok beğenmiş ve birkaç gün sonra kızlar ı çağırmışlar ve ilk turu geçtiklerini söylemişler kızlarr çığlık çığlığa ortalık da geziniyorlarmış çok sevinmişlerdi ağlıyorlardı hemen ailelerini arayıp bu güzel haberi vermişler.Aileleri de çok sevinmişler 2.tur 3.tur 4.tur felan derken son tura gelmeyi başarmışlar ve eğer bu turu da geçerlerse 1. olacaklardı ve son söyledikleri LET IT GO şarkısı jürileri adeta büyülemişti birde büyük bir rakipçileri vardı oda çok başarılıydı ama jüri oylaması ile belli olacaktı bu kızlar çok heyecanlıydı ideolleri Little Mix gibi 1.olmalarına az kalmıştı sunucu açıklama yapıyordu kızların kalbi neredeyse yerinden fırlayacaktı sunucu biraz daha bekledikten sonra kazananı açıklıyordu işte o an sunucunun ağızından LİTTLE LİFE ismi çıkınca kızlar çok olmuştu bu sefer ki çığlıları daha büyüktü ağlamaları hiç durmuyordu birbirlerine sarılıp ağlıyorlardı.
Sonra yediniden LET IT GO şarkısını söylerken arkdan da orada yarışan yarışmacılar koşup onlara sarılmıştı o kadar mutlulardı ki bu mutluluk gözlerinden okunuyoırdu. Bu süre süresince bir çok programa konuk olmuşlardı artık onlarda bir ünlüydü. Herkes tarafından tanınıyorlardı bu çok güzel bir duyguydu ideolleri gibi olmak ama bazı kişiler onlara Little Mix'i taklit ediyor dediğinde kızlar yıkılmıştı öyle birşey yok tu onlar mixer dı neden böyle birşey yapsınlar ki bu yüzden gizem twitter dan o kişiye böyle birşey olmadığını açıkladı ve herşey yoluna girmişti. Bir kaç gün sonra bir haber geldi londra ya gideceklerdi kızlar bunun için çok sevindiler oradan oraya koşuştular bu hayallerinden biriydi ama bir eksik vardı onlar ingilizce konuşamıyorlardı. Ama bu sorun da uzun sürmedi hemen ingilizce konuşmak için ders aldılar bu zamanlarını almamıştı önceden de ingilezceyi gördükleri için fazla uzun sürmedi ve işte o gün gelmişti kızların eşyaları felan hazırdı ve uçağa binmek için havaalanına gittiler hayranları da oradaydı.Kızlar uçağa bindiler ve bir kaç gün sonra Londra'ya vardılar bu çok güzel bir yolculuktu.Kızların şoförleri onları kalacakları otele getirdi ve kızlar otele yerleştiler sonra ideolleri Little Mix onların kaldığı otele gelip onları ziyaret ettiler kızlar çok şaşırmışlardı hemen onlara sarıldılar ve en sonun da onlarla tanışmışlardı kızlar Little Mix ile o gün çok güzel bir gün geçirmişlerdi. Kızlar orada yabancı isimer kullanıyorlardı gizem Jessica adını almıştı diğerleri ise lara,mira,laura ismini almışlardı. Little Mix kızları çok sevmişti neredeyse yakın arkadaş olmuşlardı.
Kızlar diğeriki gün diğer ideolleri olan 1D ile tanışmak için bir yere gittiler çok heyecanlılardı bu da zaten normal birşey değildi kim olsa aynı duyguyu hissederdi kızlar o yere geldiler ve bir odaya geçtiler orada beklediler ve sonunda 1D o kapıdan içeri girmişti kızlar hemen ayağa kaltılar ve çığlık atıp ağlayamaya başladılar 1D üyeleri kızların yanına gidip onlara sarılmıştı kızlar hala şoktaydılar dona kaldılar.Kızlar onlara 1D'nin şarkılarından Midnight Memories şarkısını seslendirmişti çocuklar şoktaydı kızları çok sevmişlerdi. Kızlar zaten onların hayranıydı o gün de 1D ile çok eğlenmişlerdi.
Bunlar kızlar için bir rüya gibiydi hala onlarla tanıştıklarına inanamıyorlardı kızlar bütün ideolleri ile tanışmışlar neredeyse bütün hayalleri gerçekleşmişti. Bir kaç gün sonra Little Mix ile buluşup kahve felan içip şarkı söyleyip dans etmişler fotoğraf çekilmişler hem de birsürü onların yerinde olmak için can atan birsürü türk mixerlar vardı ve kızlar bunun farkındaydı ve Little Mix den rica ederek türkiye' ye gidebilirlermi diye sormuş kızlar bu bu sıralar boşuz aslında konser felan yok demişler.Ve bir kaç gün sonra türkiye'ye gelmişler Little Mix'in hayranları onları havaalanında bekliyordu birsürü hayran elinde posterlerle kızlar maddi durumu iyi olmayan mixerlar ve diğer mixerlar için bedava konser vermişler türk mixerlar bu durumdan çok keyif almışlardı Little Mix onlarla fotoğraf çekilip onların albümlerini posterlerini imzalamışlardı. Artık onlarda hayallerini gerçekleştirmişti bu çok güzeldi. Bu tur dan sonra Londra'ya geri döndüler. Jessica (yani gizem) ve Perrie 1D'nın yanına gitmişti Jessica Perrie'ye Bir şey söyleyecekti ama utanıyordu artık söylemeye karar verdi Perrie söylediği şey ise liam a aşık olduğu idi Perrie bunu duyunca şaşırmıştı gerçekten mi dedi Jessica evet dedi.Perrie ama onun sevgilisi var dedi Jessica evet biliyorum ve bu bana acı veriyor dedi Perrie Jessica'ya sarıldı ve sophia yerine sen liam'ın sevgilisi olsan daha çok güzel olurdu dedi. Jessica güldü :D evet güzel oludu dedi Perrie güldü ben seni çok sevdim dedi Jessica'da ben seni zaten seviyordum sen benim ideolümsün dedi ve Perrie Güldü onların yanına gelmişlerdi Perrie Zayn'in yanına gitti ve Zayn'ne