1.

5 0 0
                                    

Păi....totul a început acum doi ani...prin iarnă.....acum fiind în ianuarie 2017....totul a început de la un simplu bună....știam ca nu e bine să i răspund...presimțeam ceva rău...dar totuși am ales...să i răspund....nu voi da numele nimănui așa cum este real....le voi pune alte nume pentru a nu blesfăma pe nimeni..."îl chema" Andrei....un băiat de cartier,golănaș...care credea că are toate fetele la picioare....
Nicio fată nu i a rezistat....se pare că nici eu....eram mai prostuță cred....cum ziceam... i am răspuns...am vorbit....am stat foarte mult in seara aia...țin minte că aveam școală și m am trezit târziu...am continuat să vorbim câteva zile...până când "Andrei" s a plictisit.....dădea comentarii altor fete...și mie îmi spunea că mă place....le spunea te iubesc...aveau porecle ciudate...cu inimioare și chestii(asta pe facebook)....și mă detașasem așa de el.....nu știam ce are în cap...cum ziceam...nu mai vorbisem...ceva timp și după...tam nesam văd mesaj de la el....în seara aia ne am combinat...știu că eram așa de fericită....nu îmi doream nimic mai mult...decât să fiu cu el.... i am spus mamei...știau toți membrii familiei mele....în afară de tatăl meu....nu am vrut să știe...este un om foarte dificil care nu are încredere în nimeni....doar în familie...sau în rude foarte apropiate...mă rog...nu e vorba de tata acum....
Cum ziceam...eram foarte fericită...că sunt cu "Andrei"....întâmplarea face...ca într o seară să ieșim in oraș mai mulți...și ieșind noi...ne am dus la un club de xbox...am stat ne am jucat :)) pot să zic că l am bătut pe "Andrei" de față cu prietenii lui la "Blur":)) m am simțit bine să îl bat de 4 ori consecutiv..:))la un moment dat...își face apariția un prieten de al lui "Andrei"...îl chema "Denis"....el era genul care să.......

Bunăăeu sunt Bianca...și aici am început să povestesc puțin din viața mea...sper să vă placă/să o citiți
Aștept comentarii...și când vreți...pot face anumite provocări.. cum ar fi să divulg numele adevărat al cuiva...sau să pun o poză cu cineva sau ceva anume...sau să facem Q&A...oricum...astept să îmi spuneți dacă v a plăcut :)) o să vă țin mereu în suspans :)) niciodata nu o să termin cum trebuie o frază😏😂❤ până data viitoare să fiți "cuminți"😂😂❤❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 21, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

El...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum