Macera Dolu Bir Aşk_1.BÖLÜM

30 2 1
                                    

-Peki.Tamam ozamman mademki utanmıyorsun.dedim.Hala biraz utanıyordum.Dolabını açtı ve kalpli mavi gömleğini giydi.Altına kot pantolonunu geçirdi.Bana:                                                                                    -Bütün gününü yatakta oturarak geçirmeyeceksin herhalde?dedi.Kalktım ve:                                                    -Arkanı dön Harry. dedim.Harry:                                                                                                                                   -Emredersiniz sexy bayan.dedi.Kızgın bir bakış attım ve arkasını döndü.Bende tesadüfen mavi kalpli gömleğimi giydim,altına kot pantolonumu giydim.Harry:                                                                                       -Angela hazır mısın ?dedi.Ben:                                                                                                                                       -Evet.dedim.Döndü ve ağzı bir karış açık kaldı.Ne oldu dercesine baktım.Harry:                                          -1.neden gömleklerimiz aynı,2.neden sen bu gömleği nereden aldın?dedi.Ben:                                               -Tesadüf oldu,demekki zevklerimiz aynıymış .dedim.Çantalarımızı aldık ve klübeden çıktık.Herkes klübelerinin önünde durup bize bakıyordu ve imza isteyen bile vardı.O büyük üniversite kapısından içeri girdik,Adolf içeride oda arkadaşıyla oturuyordu.Ben hemen yanlarına koştum.Harry arkadan geliyordu.Günaydın.dedim.Adolf:Sanada günaydın Angela .Bu arada tanıştırıyım Jesse Haf.dedi.El sıkışıp tanıştık o arada Harry Adolf'la tanışmış kanka bile olmuşlardı.Bizde Jesse ile kaynaşmıştık.Tesadüfen derslerimi bile aynıydı.

Bu gün ilk ders FRANSIZCA diye baskılı bir şekilde bağırdı.Harry.Harrye kızarak baktım çünkü herkes bize bakıyordu.

Macera Dolu Bir Aşk_1.bölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin