12

9K 299 27
                                    

Toprak
Odaya girmemle Selinin ağlamaklı gözleri beni buldu. Uyandığında yanında olmak istiyordum ama erken uyanmisti.  Ama olsun uyandı sonuçta.  Koşarak yanına gittim ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Ona sarılmaya o kadar muhtactim ki ,bu muhtacligimi o anda ona sıkı sıkı sarılarak giderdim . Oda bana sıkı sıkı sariliyordu.  Selinin yüzünü iki elimin arasına aldım.
-Sana söz veriyorum bir daha seni uzmeyecegim  , hem Berk ve Berkaylada konuştum onlarda seni uzmeyecek yeterki bize bu acıyı yaşatma Selin sana yalvarıyorum.Selin sana bunları yapmaya hakkım yoktu. Emirde benim yüzümden sana zarar verdi. Seline baktım , sadece göz yaşı döküyordu,  ne yani bizi bırakıp gidecek miydi ?
-Selin bizi  bırakacak mısın?  Yapma Selin nolur bak herşeyi yaparım senin için ama nolur bırakma bizi nolur. Beni istersen affetme ama bebeklerin yanında ol ,onlar sensiz yapamazlar .
Selin
Ne diyeceğini merak ettiğim için bekledim ama Toprak cevap vermediğim için yanlış anladı ve ağlayarak bırakma diyip duruyordu bende kendini suçlamayı bırakması için ellerimle yüzünü tuttum ve kendime çekip öpmeye  başladım.  Başta şaşırdığı için karşılık vermedi ama sonra şaşkınlığı geçince oda karşılık verdi. Sonra elleriyle yüzümü tuttup zorda olsa dudaklarimdan ayrıldı. Alnını benim anlima koydu ve nefes nefese konuştu.
-Böyle ani hareketler yapmak yok Selin . Başındaki yara yüzünden başın agriyabilir , dengeni saglayamayip bayilabilirsin o yüzden yaraların iyileşene kadar benim seni öpmemem ve en önemlisi uzmemem gerek , bebeklerle bile konuştum sen düşün,  dedi ve güldüm.  Oda gulmeme karşılık verdi .
-Tamam beni uzmeyecegini biliyorum ama beni opmemeye dayanabilecek misin?
- Senin sağlığın için herşeyi yaparım o yüzden dayanacagim,  dedi ve yatağa yatmamda yardımcı oldu . Ben yatağa yattıktan sonra oda yanıma yattı.  Birbirimize sarılarak uyuduk.

2 gün sonra
Hastaneden çıkmıştım ama Toprak , Ayşe anneye izin vermiş ve akrabalarına göndermiş,  Gozdeyide işten çıkarmış . Bana sadece kendisi bakmak istiyormuş ama bir yandan da bebeklere bakıyor.  Deli edecek bu Toprak beni . Banyodan çıktım.  Hala ayağımda alçı olduğu için destek amaçlı değnek kullanıyordum.  Toprak beni her o halimle gördüğünde gözleri bugulansada uzulmeyeyim diye aglamiyordu.  En son bebeklerin bezini degistirecekti , odanın kapısını açıp kahkaha atmam bir oldu .
Toprak burnuna mandal takmış kokuyu almamak için temizlik eldiveni takmış kafasında da bone vardı.  Bebek bezler üzerine yapışmıştı citcit yerlerinin birkacida taktiği eldivenine yapışmıştı. Berk ile Berkayda ellerinde bezlerle oynuyorlardı.
-Selin gülme çok kötü kokuyor , dedi . Bunu diyince kahkaha atmaya devam ettim . Ben gülerken destek aldığım değnek düştü tam duseceken tutundum ama Toprak aniden kalktı yanıma koştu.
-Iyi misin?
-Iyiyim bebek bezlim benim , dedim ve gülmeye tekrar başladım. Oda gülerek bana değneği verdi ve işine tekrardan koyuldu. Bende karşısına geçip oturmaya çalıştım ve başardım.  Bu alçılı ayakla gezmek çok zor oluyor. Sonra Toprağın eline üstüne yapışan bezleri gülerek çıkardım. Kafasındaki boneyi çıkardım.
- Kendini bu kadar korumaya almana gerek yoktu Toprak.
-Bir daha almam merak etme , dedi ve kalktı. 
-Hey ne oldu . Ben sadece sana göstermek istedim .
-Hiç birşeyi yapamıyorum,  sana yardım edemiyorum .
- Böyle bir kanıya varmani istemiyorum Toprak . Elinden geldiğini yapıyorsun zaten hem sen hiç bebeklerin bezini degistirmedin ki hem de berkayin bezini gayet iyi yapmışsın. Neden birden sinirleniyorsun ki .
-Selin !
-Toprak ne oluyor sana , dedim sakin ses tonumla.
-Selin ben özür dilerim. Kendime sinirliyim ben sana karşı değil özür dilerim , dedi ve odadan çıktı.
Toprak
Seline o gece yaptığımın aynısını şimdide yaptım.  En son bunu yaptığımda Selinin başına neler geldiğini hatırladım.  Yine içime kötü his çöktü.  Sonra aklıma Duru geldi . Ben hala seviyorum onu . O zaman neden Seline karşı birşeyler hissediyorum . Saçlarımı tutarak ofladim . Eldivenleri ve mandali çıkardım.  Ben bu hayali Duruyla kurmustum ilk önce şimdi o değilde karşımda Selini görünce Duruya ihanet etmişim gibi hissetim.  O yüzden kendime sinirlendim. Sonra merdivenlerden indim ve Durunun mezarına gitmek için arabaya bindim.
Selin
Yine aynı şeyi yapmıştı o gecede ki gibi yine şu kapıdan çıkıp gitti. Hemde küçücük bir şeyi kendi içinde büyütüp kendine zarar verdi ve tabiki beni yine kırdı.  Artık anlayamıyorum onu . Bebekler sesler çıkarmaya başlayınca yüzümde küçük bir gülümseme oldu sonra onlara dönüp,
- Beni güldürmeyi nasılda beceriyorsunuz . Hadi gelin beraber aşağıya inelim, dedim ilk  başta Berki sonra Berkayı indirdim. Onlarla oynamaya başladım.
Toprak
Mezara geldim ve sadece baktım.  Konuşmak içimden gelmiyordu . Sadece baktım ve sessiz bir şekilde ağlamaya başladım. Sonra böyle olmayacağını anlayınca kalkıp eve dönmek için yol aldım.
Selin
Kapı çaldı bebeklere baktığımda uyuyorlardı. Kalktım ve kapıya doğru ilerledim.  Kapıyı açtım ve karşımda Emiri görünce korkudan geriye doğru gitmeye başladım ve dengemi kaybedip yere düştüm. Emir elindeki silahı bana doğrultu. Silah sesini duyduğum anda karnimdaki acı tarif edilemezdi . Bebeklerin aglayislarini duydum. Emir kulağıma yaklaşıp
- Elveda Selin ama bebekleride yanında goturmen gerek , dedi ve bebeklere doğru gitti . Bedenim korkuya kapılmıştı bağırmaya başladım.
- Emir yalvaririm yapma nolur.  Onlara sıkacağın kurşunları bana sık nolur , dedim. Ama Emir gözlerime baka baka ikisini de vurdu . Hayır diye bağırmaya başladım,  gözlerimi kapadim. Açtığımda rüya olduğunu fark ettim hemen gözlerimi açtım ve bebeklere baktım.  Uyuyorlardı aniden kafamı kaldirdigim için başım dönmeye başladı.  Sakinlesmek için şu içmeye karar verdim . Ayağı kalktım.  Yürürken gözlerim karardı aniden bende dengemi kaybedip yere düştüm ve ağlayarak düştüğüm yerden kalkmaya çalıştım ama alçıdan dolayı başaramadım . Kapı açıldı.  Baktığımda Toprakti koşarak yanıma geldi. Bende ağlayarak.
-Yine aynı şeyi yaptın Toprak . Yine o kapıdan çıkıp gittin . Niye o zaman bana söz verdin , niye ! Sana artık inanmayacagim Toprak umutlarimi yerle bir ettin . Sana teşekkür ediyorum . Yine beni zor bir anın içinde bıraktın.  Görmüyor musun halimi . Yere duştüğümde kimse yoktu . Bana yalnız olduğumu hatirlattin dedim ve kalkmaya çalıştım kalkamayinci tekrar ağlamaya başladım Toprağın gözlerine bakıp,
-Duru yu unutamiyorsun demi ? Hala onu seviyorsun. Beni sevmediğini bana söyle,  gözlerimin içine bakıp seni seviyorum diyip öpme Toprak yapma bana bunu. Keşke o gece ölseydim,  en azından şimdi bu kadar aglamiyor olurdum .
- Böyle konuşma Selin .
-Hala onu seviyorsun Toprak ,Duru dediğim anda gözlerinin içi parladı. Zaten onu sevdiğini biliyordum hep ikinci planda olacağımı baştan biliyordum ama yanlız olacağımı hiç düşünmedim. Sana tek soru soracağım bana gözlerimin icine bakıp cevap ver... Duruyu hala seviyor musun? , ben bu soruyu sorduktan sonra gözlerimin içine baktı ve
- Selin ben ...........

Vee yeni bölümle merhabalar umarım beğenirsiniz 😉😉😉😉

BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin