21. února {2017} Fuj, tělák

61 14 0
                                    

Ája

Dneska Nela nebyla ve škole. Pořád jí je špatně. Já už to s Kamilou nedám. Ještě, že tam mám to Párátko. Ale s tou je taky problém. Už od pátku má vši a né a né se jich zbavit. Jestli se jich do čtvrtka nezbaví, tak jdu za učitelkou. Protože jsem z toho na nervy.

Ájina byla v celku v pohodě, jenom ty časy u mě tam dost drhnou. A zítra z ní píšem. ''Juch.''

O chemii si k nám díky bohu nesedla Kamila. A potom jsme šli všichni na oběd. Dalo se to pozřít, ale chuť mi kazila Kamila, která seděla vedle mě. ._. Za co, za co, za co ? Snažili jsme se jí odstrčit, ale to zase měli kecy ty její ''obrovské kamarádky.'' Tak jsem jim o těláku řekla, ať drží hubu a jdou si za svojí kamarádkou Kamčou. Rekt.

Před tělákem akorát moje dvě spolužačky obmotaly mojí spolužačku a zároveň sestřenku izolepou. Krávy, proč jí neobmotaly držku, aspoň by byl klid a kdyby to škubala, tak by se aspoň zbavila toho knírku. A jedna moje spolužačka s jednou deváťačkou Kanibalkou (proč jí tak říkám, o tom někdy jindy) dělaly lesbické praktiky. Nic proti lesbám, ale takhle je urážet...

Tělák byl celkem děs běs. Jak mám někoho předběhnout, když běží rychleji než já ? Jako WTF ?

O hudebce jsme psali test z teorie a o občance nějakou sračkoúvahu.

Jinak nic zvláštního.

Deníček retardů: definice autismuKde žijí příběhy. Začni objevovat