22 órás repülő út..

621 20 0
                                    

Végre fel érkeztünk Budapestre ..

-YEEEEY . Mondta Lili .

-Végre már szét ültem a seggem..

Erre meg szólal apukám : - akkor a 22 órás repülő úton , hogy fog az fájni kicsi lányom..?

Erre én nem mondtam semmit csak meg rántottam a vállam , majd Lilire néztem aki majd ki ugrik a bőréből :'D 

Jól van szerintem induljunk el ..gondoltam magamba. Majd meg fogtam a 2 nagy bőröndöt és oda mentem apához nyomtam egy nagy cuppanos puszit az arcára és el köszöntem tőle . 

Persze mivel ő is pasiból van utánam kiabálja : - Kicsim ügye tettél védekező eszközt? 

-Persze apa nálam van a hajgumi . kiabáltam vissza .

Meg is érkeztünk a bejárathoz ...

JÉZUSOM MOST KOMOLYAN MEG TÖRTÉNIK EZ VELEM?

nem tudom hány perc telt el de Lili már mondta , hogy jobb lenne kapkodni a lábainkat mert le késsük a járatot..

-Jól van megyek már..mondtam kicsit dúrcisan....

oda adtuk a jegyeket egy nőnek eléggé furcsán nézett ránk de már nem érdekelt minket csak az , hogy végre induljunk el..

Pilota be mondta , hogy a gép 10 perc múlva indul mindenki foglajon helyet és csatolják be magukat. 

Így is tettünk. nekem az ablak felől volt a jegyem yeyy . *-* Örültem magamnak . Lilinek meg mellettem . 

*10 perc múlva*

-JÉZUSOM LILI INDULUNK!! :3

-NEM MONDOD LÁTOM HALLOM ÉS ÉRZEM! :O mondta rá és el kezdett röhögni amire én is el kezdtem röhögni ^w^

Gondolkozni kezdtem..Mindent el raktam vajon? Hm..neee b*zmeg a fülhallgatóm..-.-"

-Lili?

-Tessék?

-Van egy kis baj..

-Na mi az Emma? - ijedt meg Lili

-Otthon hagytam a fülhallgatóm .. és.. - be se tudtam fejezni a mondatom de már ki is röhögött , hogy hogyan tudtam ilyen béna lenni..xd 

Én is szeretlek Lili gondoltam magamba majd elővettem egy könyvet és el keztem olvasni . Jézusom..ez az utazás rossz hatással van rám el kezdtem könyvet olvasni majd hamar meg is untam .. HAHA nem csodálom a kötésről olvastam..xd El is aludtunk út közbe majd arra keltem fel hogy Lili beszél hozzám hogy fél óra és le szálunk .

-MI ENNYIT ALUDTAM? ..

-Aham . mondta nyugodt hangon Lili..

*Kedves utasaink csatolják be övvőket 10 perc múlva meg inditom a lesszállást Söülba !*

Sikeresen földet értünk és sétáltunk volna ki a cucainkért de véletlen neki mentem valakinek . (bénaságom ..Xd)

-Jaj , ne haragudjon . mondtam el vörösödve és félénken 

-Nem haragszom . Mondta és elment 

Eközben el hagytam Lilit.. Persze mert olyan pici..

-LIIILIIIII!!! . Ordítottam -

-Emma itt a bácsi aki vár ránk . Mutatott egy magas kigyúrt bácsira . 

-Jó napot! . Köszöntünk egyszerre Lilivel .

-Örvendek hölgyeim kövessenek . Mondta a férfi és egy fekete kocsihoz mentünk . 

A repülőhelyről kb fél órára volt a házunk ahol ezentúl lakni fogunk . 

Beléptünk a házba és nem hittünk a szemünknek . Szebb volt mind az el képzeltük .

 Szebb volt mind az el képzeltük

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jézusom mondtam . 

Lili egyből le rúgta a cipőjét és bele ugrott az ágyba 

-VÉGREEE!!


Na hát ezek szerint sikeresen oda értünk ^^ Mára ennyi lenne Sziasztok XOXO Emma

ÁlomWhere stories live. Discover now