Σε αυτό το κεφάλαιο θέλω να μιλήσω για την κοινωνία μας.
Σε κάθε κεφάλαιο που γράφω στο τέλος πάντα υπογράφω "Η κοινωνία μας γαμιεται."
Γιατί ακριβώς αυτό κάνει.
Αρχικά έχει δημιουργήσει πολλά στερεότυπα.Θέλει τα κορίτσια να είναι ψηλά, ξανθά και αδύνατα. Πολλά κορίτσια καταφευγουν στα χάπια αδυνάτισματος, τα οποία πάντα έχουν αρνητικά αποτελέσματα. Πολλά κορίτσια, ή ακόμα και αγόρια, δεν νιώθουν ωραία με το σώμα τους εξαιτίας της κοινωνίας μας.
Η κοινωνία δεν νοιάζεται για το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά παιδιά που παίρνουν ναρκωτικά, που καταστρέφουν τον εαυτό τους,που πολλά παιδιά μένουν αμορφωτα. Η κοινωνία μας δεν ενδιαφέρεται για τίποτα από αυτά.
Η κοινωνία μας θέλει να πηγαίνεις σχολείο να μαθαίνεις "παπαγαλία" μερικά κείμενα. Ουσιαστικά δεν σου μαθαίνουν τα πιο βασικά πράγματα.
Δεν μαθαίνει στα αγόρια πως να σέβονται τις κοπέλες.
Δεν μαθαίνει τα παιδιά να αποδέχονται το διαφορετικό.
Δεν μαθαίνει στα παιδιά πως τα λεφτά δεν είναι το παν.
Δεν μαθαίνει στα παιδιά να μελετούν ποίηση, να ακούνε μουσική και να διαβάζουν βιβλία.
Η κοινωνία μας έχει αποτύχει σε όλους τους τομείς.
Our society has become so fake that truth actually bothers people.
Πατήστε αστεράκι άμα σας άρεσε💞
Έχω ξεμείνει από ιδέες οπότε άμα έχετε να μου προτείνετε κάτι στα σχόλια πείτε το.💛
-Η κοινωνία μας γαμιεται.💦
YOU ARE READING
"Thoughts"
SpiritualΕσύ. Ναι εσύ που το διαβάζεις αυτό. Θα προσπαθήσω να κατά γράψω τις σκέψεις μου. Μα. Είναι μπερδεμένες.