pp Farid
Ik stond op en zag dat het al 12 uur was en ik de enige was die wakker was , ik bedacht me dat het me wel leuk leek om de dames wakker te maken . Ik stond nu voor de kamer van Farah waar de dames met ze 3e sliepen ik rende de kamer schreeuwend in en de dames stonden geschrokken op." WAT DOE JE A KK MEGOOL GA ME KAMER UIT" zei Farah terwijl ze nog met haar gezicht in haar kussen lag . Het viel me op dat ik Bahia niet tussen hun zag liggen dus ik liep de kamer in en zag dat ze op de grond lag ze is vast op de grond gevallen deze nacht. Ik bekeek haar van top tot teen en kreeg het warm ze had alleen een voetbal broekje en een hempje aan en geen hoofddoek om.Dit was de eerste keer dat ik haar zo zag pff haar lichaam ik slikte en voelde dat ik het steeds warmer kreeg . Ik tilde haar snel op en legde haar weer op bed dekte haar toe en liep snel de kamer uit. Ik ging snel naar de douche en nam een koude douche om ff af te koelen, ik kreeg het steeds weer warm toen ik haar lichaam weer in me hoofd zag . Ik stapte na een half uur uit de douche en drrogde me af en deed een ck boxer aan. Ik liep naar me kamer en plofte op me bed en pakte ff me mobiel en bekeek me apjes .
wail: ewaa niffo kom wat doen vandaag dan.
Mama: hbiba kan jij de dames zo vertel wij bij jjou tante zijn helpe met hand veraag.
Omar: wakka vandaag weer zo een gekkke avond was gezellig die ene x.
Bilal: Ewa broertje moeten wij nou wel of niet mee naar tante soukaina gaan ?. (bilal is me broer die al getrouwd is daarom komt hij zo weinig voor)
wat ik antwoorde op de apjes:
wail- soorry a niffo andere keer insha allah .
mama- saffi zal ik doen lovee you mama.
omar- wallah hta wakka meld de rest.
bilal- nee alleen mama en papa moeten daar zijn.
Ik legde me mobiel neer en dacht weer aan net, alsof de duivel er mee speelde kwam bahia de kamer binnen in een zwarte khimaar .En ze staarde me even geschrokken aan en liep met een rood hoofd weg. Ik keek ff naar beneden tfoee ik had alleen een boxer short aan meskina heb haar echt in een akward situatie gebracht maarja aan andere kant moest ze aankloppen. Ik trok snel een witte kandora aan. Na 5 minuten kwam Bahia weer binnen, ze keek me hele tijd niet recht in de ogen aan meskina. " uhh farid zou je me alsjeblieft naar me ma willen brengen alsjeblieffttt" . " tuurlijk na het ontbijt gaan we gelijk langs je ma hbiba" ze knikte dankbaar en liep weer de kamer uit.
pp bahia
Ik was zo zenuwachtig me hart klopte in me kil me handen waren zweterig en ik trilde zou m e me lieve moeder al wakker zijn. Ik liep de ziekenhuis kamer voorzichtig binnen met dina en ging langs me lieve moeder zitten die daar levenloos met gesloten ogen lag haar gezicht straalde een onbeschrijfelijke noor uit die haar gouden hart beschreef. Ik wreef over me ma haar hand "mama alsjeblieft weest sterk doe het voor ons mama ik houd van je " op een gegeven moment begon dina opeens te gillen. "wat is er waarom gil je ?" vroeg ik "MAMA LACHT" ik keek haar niet begrijpend aan en keek naar me moeder haar gezicht ze glimlachte echt en openende langzaam haar ogen. " Ze sprak de shahada zacht uit en sloot haar ogen weer, "NEE MAMA JE MAG NIET GAAN NEE MAMA NOG NIET ALS JE BLIEFT MAMA IK HOUD VAN WAT MOET IK ZONDER JE". IK drukte de knop in zodat er een zuster zo snel mogelijk kon komen , na een paar seconden stonden er al gelijk een paar de dokters in de kamer ze vroegen me om de kamer te verlaten . Ik liet mezelf huilend vallen op de grond, en toen zag ik farid naar me toe komen rennen. Hij omhelsde me en drukte allemaal kusjes op me gezicht en probeerde me te kalmeren , Ik lag als een kleine baby in zijn armen te huilen . Ik sprong geschrokken uit zijn armen " dina waar is dina ik keek om me heen en zag dina rustig spelen met een paar andere kindjes ze begreep het niet helemaal". Ik werd weer rustig en ging weer naast farid zitten die me alweer in zijn armen trok en allemaal lieve dingen in me oor fluisterde hij wist niet eens wat er aan de hand was maar hij wist dat hij er voor me moest zijn. En hij deed het goed hij kon me kalmeren en bracht een rust in me hart , hij wist wat mijn grenzen waren en behandelde me met respect en zorgde goed voor me. Ik keek naar hem en bleef hem een tijdje aanstaren zijn baardje zijn volle roze lippen zijn mooie getinte huidje zijn mooie opgeschoren haren. Een vrolijk en veilig gevoel dringde me lichaam binnen, dit gevoel was zo goed wat ik bij hem had zo onbeschrijfelijk deze liefde . Dit noem je mektab bij hem kan ik me masker af doen bij hem kan ik mezelf zijn. Hij keek me aan en ik keek betrapt weg.Hij lachte en trok me meer naar hem toe " bahia ik merkte wel dat je naar me staarde heb ik ieshen puist ofzo die je aan het bestuderen was " ik schudde me hoofd van nee " wat is het dan ? " "gewoon ik ben zo blij met jou in me leven alhamdoulilah ik dank allah elke dag dat ik jou heb ontmoet ik had niet zonder je gekund". "nou ja Bahia ik blij f er altijd voor je zijn want nou uhm uhm i...k........." . Hij werd onderbroken door een dokter die me riep.
pp farid
we zaten nu inde auto onderweg naar huis. alhamdoulah is de hartslag van haar moeder weer stabiel ze is ontwaakt uit haar coma maar moet nog veel uitrusten. Ik keek naast me en zag de mooiste vrouw die ik ooit had gezien, bahia dus. Ik heb nagedacht en weet het zeker ik Farid el.... heb gevoelens voor Bahia , haar innerlijk spreekt me het meest aan zo een schoon en goed hart na alles wat ze heeft meegemaakt . Haar innerlijk is perfect maar haar uiterlijk is ook perfect het is al een cadeautje er nog bij . Ik weet het zeker ik wil haar als me vrouw als haar ma beter is wil ik haar hand insha allah vragen en kan ik me leven met haar delen zonder dat het eigenlijk haram is. Maar eerst moet ik het natuurlijk met haar bespreken.
Ik bedacht me dat omar ens vandaag zouden komen maar bahia heeft pas een klap gehad ik belde ze op en vertelde ze dat het beter was als ze niet kwamen. Ze begrepen me maar hij wilde wel dina ophalen want tante had haar gemist. Ik denk dat hij haar gewoon heeft gemist hij is net een kleuter. Ik vertelde het aan bahia en ze zei dat ze het goed vond.
Thuis plofte we neer op de bank " bahia vandaag hebben we een avond met ze 2tjes" we gaan er een leuke avond van maken . Ik belde( omar op die echt als een broer voor me is geworden) ik vroeg aan hem of hij een aantal dingen voor me uit de appie kon halen. Ik zag dat bahia wou opstaan om te koken maar ik trok haar weer omlaag. "luister houbi j e gaat niet koken vandaag ik bestel gewoon sushi of pizza wat jij wil". "ik heb wel zin in sushi zei ze toen" ik glimlachte naar haar en ze stond op "ik ga ff doushe en dina haar tas inpakken" ik knikte. Toen Bahia nog bezig belde omar aan en gaf me de ah tas ik gaf hem een biljet van 50 maar hij wilde het niet aan nemen. Hij ging in de woonkamer zitten waar hij met dina ging spelen ff later kwam Bahia binnen met een Marokkaanse huisjurk en een deken als hoofddoek . Ik moest lachen , ik had echt respect voor hoeveel schijt ze had. Ze gaf de tas aan omar en gaf dina nog een stevige knuffel en kus. Ze bleef toe kijken totdat omar weg was met dina . En ze liep weer naar haar kamer en deed een normale hoofdoek om , Maar dan losjes. Ze plofte neer op de bank en ik liep naar de keuken war ik de redbulls en snoep die omar voor me had gehaald heb neergelegd . En de kaarsjes had ik onder de bank verstopt .
1 uur later
We hadden eten besteld wat we nu zouden gaan op eten maar ik vroeg aan bahia of ze de Redbulls uit de koelkast wou pakken en de appeltaart wou snijden om zo samen op te eten. ze liep naar de keuken zo dra ze zeg was legde ik gelijk alle kaarsen op de juiste plek neer . Bahia kwam na 10 minuten de woonkamer in en keek verrast om zich heen. ze legde alles op tafel en plofte naast me neer. "luister bahia ik weet niet of dit wederzijds is maar ik heb gevoelens voor je ik zou graag een toekomst samen met je willen en me leven met je willen delen zonder dat het haram is je bent echt een pracht vrouw vooral je innerlijk spreekt me aan maar je uiterlijk is er als een cadeautje nog bij in mijn ogen ben je perfect bahia ik zou graag als je moeder beter is je hand willen vragen je bent een pracht meid, maar nu is mijn vraag heb je ook gevoelens voor me en wil je met me trouwen ik heb het expres op deze manier gedaan omdat ik weet dat jij van lowkey houd" . Ik hoorde gesnik en keek geschrokken op " f farid ik h houd hajak veel van je , een week of 2 geleden deed ik dua dat ik een wald al nas zou vinden die goeie bedoelingen met me zal hebben en me deen compleet zou kunnen maken, en ja farid ik heb ook gevoelens voor jou en ja ik wil met je trouwen insha allah". Ze keek me mer stralende ogen aan , ik haalde een doosje met een zilveren ring tevoorschijn en schoof die om haar vinger. "you are mine " fluisterde ik in haar oor, we zaten nu gevaarlijk dicht bij elkaar ze keek naar me lippen en ik duwde haar kin omhoog zodat ze me recht in me gezicht aankeek. Ik drukte me lippen voorzichtig op die van haar en vroeg haar om toestemming en ging met me tong in haar mond de kus werd steeds ruwer en ik had geen controle meer over mezelf. Ik pakte haar heupen vast en trok haar steeds meer naar me toe , ik begon haar kusjes in haar nek te geven en toen voelde ik me mannelijkheid hard worden en liet ik haar los. " bahia je maakt me gek , wat je bij me losmaakt pfff , wij moeten echt snel gaan trouwen , wanneer wil je eigenlijk gaan trouwen?". "als mijn moeder weer helemaal beter is en zelfstandig verder kan" zei ze toen . ik keek naar haar lippen die nu helemaal rood en opgezwollen waren door daarnet , ik gaf er nog voorzichtig een kusje op en ging liggen en trok haar tegen me aan ze lag met haar hoofd op me borst en zo viel ze in slaap. Ik weet het zeker ik wil de rest van me leven met haar wakker worden en met haar gaan slapen.Maar wat net gebeurt was moet niet nog een keer gebeuren ze maakt teveel bij me los,ik deed me ogen dicht en viel in slaap met bahia in me mind.
JE LEEST
The truth behind my mask...
Fiction généraleDuik in het leven van de 16 jarige Bahia. Ze moet in haar situatie steeds een masker opzetten en kan nooit haar echte zij zijn. Zal ze ooit iemand vinden die ze 100% kan vertrouwen en iemand die altijd aan haar zijde zal blijven? zal ze ooit haart e...