Pov Anne
Toen we bij de wachtkamer aankwamen zagen we dat Doris en Ernest aan het slapen waren op Gemma en Charlotte's schoot, best wel een grappig en schattig zicht.
Johannah en ik namen onze gsm's en namen er allebij een foto van, ik was alleen vergeten mijn flits uit te zetten waardoor Gemma en Charlotte ons opmerkten. Toen ze onze gemengde gevoelens zagen vroegen ze wat er was. Johannah zei dat ik het positieve nieuws mocht vertellen en dat zij het slechte nieuws zou vertellen. Dus ik begon met vertellen dat Harry wakker is en zei dat hij naar Gemma en Catherina vroeg maar dat Harry wat last kan hebben van zijn benen doordat hij geplet zat in de auto. Iedereen keek elkaar opgelucht aan, tot Johannah begon over het slechte nieuws. Iedereen keek haar in spanning aan en ze vertelde met tranen in haar ogen dat Louis nog in coma ligt en dat de kansen steeds kleiner werden dat hij wakker zou worden. Gemma ging eerst bij Cat kijken of ze Cat mee kon nemen en de uitslag van de testen nakijken. Charlotte vroeg of ze bij Louis mocht gaan kijken, Charlotte en Louis zijn erg close wat best schattig en grappig is, Johannah en ik zeiden dat ze mocht. En dat de rest daarna hun kon gaan bezoeken. Charlotte en Gemma vertrokken richting Cat, Gemma en Charlotte kunnen het ook goed met elkaar vinden.
Pov Gemma
Lottie en ik zijn onderweg naar Cat als we ons realiseren dat we niet de juiste kamernummer weten. We weten wel dat ze op de tweede verdieping ligt. We lopen terug en gaan naar de balie. We vragen naar Catherina Tomlinson-Styles, en de vrouw antwoord ons dat ze op kamer 7 ligt. Lottie en ik bedanken de vrouw achter de balie en lopen naar de kamer waar Cat ligt. Als we de kamer inlopen zien we Cat op het ziekenhuisbed liggen, huilend. Lot en ik lopen zo snel als we kunnen naa haar toe en vragen haar wat er is terwijl ik haar in een knuffelde samen met Lot. Ze antwoordde dat ze haar papa's mist, Lot zegt dat dat net is waarom we zijn gekomen. Ze kijkt direct blij als Lot zegt dat we naar papa Hazz en papa Lou gaan. Lot haalt Cat van het bed en zet haar neer op de grond, Cat neemt direct met haar ene hand mijn hand vast en met haar andere die van Lottie. We huppelde met samen door de gang naar de lift, ook al is het maar 2 verdiepen naar beneden. Als we in de gang lopen waar Louis en Harry liggen voel ik Cat in mijn hand knijpen, blijkbaar heeft ze ook in Lot's hand geknepen want Lottie keek ook bezorgd naar Cat. Als Cat onze bezorgde gezichten ziet zegt ze dat ze bang is dat haar papa's pijn gaan hebben of verdrietig zijn. We beloven haar dat alles goed komt en lopen verder de gang in. Als we voor de deur van Harry's en Louis' kamer staan vraag ik of iedereen klaar is en als ze beiden knikken open ik de deur. Harry zit recht op zijn bed uit een beker water te drinken en naar Louis te kijken, hij kijkt verdrietig. Arme Hazz, als ik bewiging voel aan hand merk ik dat Cat naar Harry toe sprint en op zijn bed probeert te klimmen wat er heel schattig uit ziet. Als Harry Cat ziet klaart zijn gezicht direct op en zet hij haar naast hem op zijn ziekenhuisbed. Cat knuffelt Harry en ze huilen allebei. Een deel van vreugde maar ook van verdriet. Cat kijkt Harry met waterige oogjes aan en vraagt waar papa Lou is. Harry kijkt op en wijst met een sip geaicht naar Louis waar Lottie ondertussen bij is gaan staan. Cat springt van Harry's ziekenhuisbed af en loopt naar Louis' ziekenbed. Cat klimt onhandig bij Lou op bed en gaat half op hem liggen.
Pov Harry
Gemma kijkt me aan en ik trek haar in een knuffel al snel wordt haar shirt nat van mijn tranen en wordt mijn ziekenhuiskleed ook nat van de tranen. Ik laat haar los en we beginnen te praten over alles wat er gebeurt is te praten. Als we klaar zijn zegt Gemma hoe lief ze het vind dat Louis ons beschermde en dat ze het zo erg vind van Louis. Ik vraag haar of ze me naar Lou's bed wil helpen, ze zei dat ze dat graag wou doen. Ik sloeg het deken van me af en kroop met mijn benen over de rand van het bed. Gemma hielp me eraf en hielp me naar Louis. Zoals de docter had gezegd, gaat het stappen nog niet zo goed maar dat maakt me niet zo veel uit op dit moment. Alles wat ik wil is dat Louis wakker wordt, dat hij voldoende herstelt en geen pijn heeft. Als ik naast Louis' bed sta voel ik 2 armen om me heen en wordt het ziekenhuishemd terug nat van de tranen, deze keer is het Lot die me knuffelt. Ik knuffel Lottie terug en zeg haar dat het goed komt. Als we loslaten uit de knuffel zet Lot haar in een stoel naast het bed van Lou, ze klopt op de stoel het dichtst bij Lou als teken dat ik daar mag zitten. Ik zet me klungelig neer waardoor Cat moet lachen en ik bedank Lottie. Als ik zit neem ik Louis' hand en geef er een kusje op. Ik kijk op naar Louis' gezicht en het lijkt alsof hij vredig slaapt, je kan alleen zien dat hij in coma ligt door alle draadjes waaraan hij verbonden ligt. Zijn hoofd is niet geraakt tijdens het ongeluk, waardoor er een grotere kans is dat hij dit overleeft. Ik begin tegen Louis te fluisteren in de hoop dat hij het hoort.
Sorry dat dit hoofdstuk niet zo lang is en dat ik niet heb geüpdate, ik had/heb het redelijk druk. Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden.
Love you x K
JE LEEST
Adopted By 2 Fathers || Dutch || Larry Stylinson
FanficCatherina Styles-Tomlinson is een meisje geboren in een gezin dat haar niet kon opvoeden. Haar moeder stierf bij haar geboorte en haar vader zat aan de drugs. Hij gaf haar direct op voor adoptie. Na een paar weken wordt Catherina geadopteerd. Het ve...