Η Νύχτα του Ολέθρου

938 44 10
                                    

Εκείνη η νύχτα έμεινε χαραγμένη στην ιστορία, γιατί άλλαξε για πάντα τα ανθρώπινα δεδομένα!..Έμεινε γνωστή ως η "νύχτα της Αποκάλυψης"...Μέσα στις πόλεις ήρθε η καταστροφή! Τα νοσοκομεία και οι κλινικές γέμισαν απεγνωσμένες κραυγές από την σφαγή που εξακολούθησε!... Άνθρωποι έτρεχαν χωρίς προορισμό, παρακαλώντας για βοήθεια που κανείς δεν μπορούσε να τους δώσει.. Οι δρόμοι είχαν γεμίσει νεκρούς... Όλοι οι ασθενείς της επιδημίας είχαν μετατραπεί σε κτηνώδη, σαρκοβόρα τέρατα, χωρίς ανθρώπινη λογική, που το μόνο που αναζητούσαν ήταν ανθρώπινη σάρκα...Κτήνη θεόρατα, με δέρμα φθαρμένο από τα πολυάριθμα χρόνια που οι ιδιοκτήτες τους προσπαθούσαν να το διατηρήσουν αγέραστο, ρυτιδιασμένα, άτριχα, με μάτια κατάλευκα σαν το χιόνι, κυνηγούσαν μανιασμένα τους ανθρώπους που τύχαιναν στο διάβα τους!.. Ήταν ακούραστα, είχαν τη δύναμη δέκα ανδρών και μπορούσαν να τρέχουν με τέτοια ταχύτητα που ήταν δύσκολο να τα εντοπίσει το ανθρώπινο μάτι! Παγίδευαν τα άτυχα θύματά τους με τα μακρόστενα χέρια τους και τα ξέσκιζαν με τα αιχμηρά τους νύχια, χωρίς να δείχνουν έλεος, ακόμη κι όταν έσφαζαν τις ίδιες τους τις οικογένειες!.. Όλη τη νύχτα έσπερναν τον όλεθρο, ουρλιάζοντας σαν άγρια θηρία! Ώσπου ήρθε το φως της μέρας.. Με την πρώτη ακτίνα του ήλιου εξαφανίστηκαν, λες και κάτι τα είχε τρομάξει, αφήνοντας, όμως , πίσω τους την καταστροφή... Οι ζημιές ήταν ανεπανόρθωτες, οι απώλειες αναρίθμητες και τα κτήνη άφαντα, λες και τα είχε καταπιεί η γη! Όλη τη μέρα οι επιζήσαντες θρηνούσαν και προσπαθούσαν να βρουν τις οικογένειες τους...Πτώματα, όμως, δεν υπήρχαν πουθενά! Η νύχτα, όμως , ξανάπεσε γρήγορα, βρίσκοντας απροετοίμαστους τους ανθρώπους, και ήταν πολύ χειρότερη από την προηγούμενη!.. Τα πλάσματα επανήλθαν και αυτή τη φορά ήταν δέκα φορές περισσότερα!! Ανάμεσα στα παλιά βρίσκονταν τώρα και καινούρια πρόσωπα!.. Ήταν τα θύματα της προηγούμενης νύχτας!!..Κανείς δεν είχε πεθάνει πραγματικά! Κανέναν πλέον δεν τον περίμενε ο θάνατος!.. Όλοι είχαν μετατραπεί σε άγρια και απάνθρωπα θηρία!...
Τα χρόνια πέρναγαν... Οι ελάχιστοι επιζήσαντες άρχισαν να παίρνουν τα μέτρα τους.. Αρχικά, οχυρώθηκαν στα βουνά και συγκέντρωσαν όσες προμήθειες τούς είχαν απομείνει.. Ταυτόχρονα, άρχισαν να εξετάζουν τα κτήνη.. Τη δομή τους, την συμπεριφορά τους, τις μεθόδους δράσης τους... Ονόμασαν τα τέρατα Ιχνηλάτες, επειδή είχαν εξαιρετική ακοή και όσφρηση, αισθήσεις με τις οποίες εντόπιζαν τα θηράματά τους, αλλά αδύναμη όραση, καθώς τα θολά τους μάτια ήταν ευαίσθητα στο φως του ήλιου. Για τον λόγο αυτό και επιτίθονταν μόνο τη νύχτα... Οι Ιχνηλάτες ήταν απίστευτα ευέλικτα πλάσματα, που μπορούσαν να εντοπίσουν το θήραμά τους από μακρινές αποστάσεις. Ένα τους δάγκωμα μπορούσε να οδηγήσει τα θύματα στον άξαφνο θάνατο και, μόλις έδυε ο ήλιος, οι νεκροί αυτοί αναστένονταν και οι ίδιοι ως σαρκοβόρα τέρατα!..
Οι επιζήσαντες, επιθυμώντας να νιώθουν ασφαλείς, έμαθαν να πολεμάνε... Βρήκαν όπλα, αλλά και υλικά για να τα κατασκευάσουν και μόνοι τους.. Έμαθαν να είναι ενωμένοι και να υπερασπίζονται ο ένας τον άλλο, να αντιμετωπίζουν μαζί τους κινδύνους...Όσοι επιζήσαντες ασχολούνταν, έστω και λίγο, στην προηγούμενη ζωή τους με τις επιστήμες ξεκίνησαν με την πρώτη ευκαιρία τις προσπάθειες για την εύρεση μιας θεραπείας που θα έφερνε την λύτρωση από αυτή την φρικτή επιδημία...Οι πιο σοφοί και θαραλλέοι από τους επιζήσαντες αποφασίστηκε να οριστούν ως οι ηγέτες που θα καθοδηγούσαν το λαό στην σωτηρία, αλλά και στην εξόντωση των άγριων Ιχνηλατών...
Από τότε μέχρι τώρα όλοι μας αναμένουμε την εύρεση μιας θεραπείας και την ανάκτηση της παγκόσμιας ευημερίας...

Ο Πλανήτης των ΑθανάτωνNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ