,,Pozrieme si film?" opýta sa Clary v tej zlatej pyžame. Povedzte mi, ako mohla zohnať Spongebob pyžamu?
,,Môžme." prejdem k televízií a vyberiem zo šuplíku filmy.
,,Mám tu: Divergencia, Zelená míľa, Labyrint, Blbí a blbší 2 a Na Vlásku." je pravda, že veľa filmov nemám, ja skôr knižky.
,,Dajme buď Blbí a blbší 2 alebo Na Vlásku." navrhne Zaira.
,,Dobre, kto chce Na Vlásku?"opýtala som sa.
Ruky zdvihli štyria a medzi nimi som bola aj ja. Izzy, Clary, Jace a ja.
,,Vyhralo Na Vlásku." zasmejem sa a pustím video.
.....
,,Aj tak nechápem, čo mal ten kôň proti nemu. Bol pekný." krúti hlavou Izzy a je pri tom pukance.
Za asi dve hodiny sme zjedli dva veľké balíky čipsov, tri energetické nápoje a osem misiek pukancov.,,Myslím, že táto rozprávka je jediná, kde princezná svojho vyvoleného trestne panvicou po hlave." skonštatujem.
,,Pravda, a preto je to tak vtipné." zasmeje sa Zaira.
Chcem sa napiť, lenže vo fľaši už nie je voda.
,,Máme ešte nejaké pitie?" opýtam sa zatiaľ, čo hľadám v taške fľašu vody.Úplne na spodku vaku nájdem vodku.
Uškrniem sa. ,,Kto chce?" zamávam vodkou.,,Poďme hrať 'nikdy som'." navrhne Zaira.
,,To je čo?" opýta sa Jace.
,,Je to hra. Každý dá otázku napríklad ,,Nikdy som sa nepokakal,, a ten komu sa to stalo sa napije." vysvetlí.,,To znie fajn." povie Alec.
,,Tak ide sa hrať. Spravte kruh." poviem.
Sadla som si medzi Aleca a Jacea. Vedľa Jacea je Zaira. Potom je Clary a Izzy.
,,Kto začne?" opýtam sa.
,,Jace začni." navedie ho Zaira.
,,Dobre. Nikdy som.....sa nezľakol Clary po ranú." zasmeje sa.
,,Hej!" ohradí sa Clary a buchne Jace do pleca.Alec zoberie fľašku a trocha si logne.
,,Prepáč, Clary." uškrnie sa a položí fľašku naspäť.Je na rade Zaira.,,Nikdy som..."Zaira sa na mňa lišiacky pozrie. ,,Nikdy som nehádzala jablká po cyklistoch."
Pozriem na ňu pohľadom -Vážne-Zaira-a lognem si s vodky.
,,To fakt?" nadvihol obočie Alec.
,,No.",,Idem ja." vykríkne Izzy.
,,Nikdy som...nemala sex."zaškerí sa.Kurva. Čo teraz? Nechcem aby to vedeli.
Pozriem sa na Aleca. Myslím, že sa mu hlavou mihá to isté.
No nakoniec sa odhodlám a napijem sa. Alec hneď po mne.Všetci sa na nás pozerajú ako teľa na nové vráta.
,,Manželia panicovia." zaškerí sa Zaira.,,Vážne ste ešte nikdy nemali...no...sex?" opýtal sa Jace.
,,Nie.",,Mali by ste to skúsiť spolu." zaškeril sa Jace.
,,Ty debil." hodím po ňom vankúš.
,,Hej.".....
Po pár hodinách už bola fľaša vodky vypitá. A vyzeralo to asi tak, že: Clary zaspala spolu s Izzy na gauči a vyzerajú ako ľudská skladačka, Jace a Zaira sa dosť náruživo bozkávajú v spacáku a ja s Alecom len tak ležíme na posteli a rozprávame sa. My dvaja jediný, nie sme opitý, ale máme nejakú tú kvapku alkoholu v sebe.
,,Zahráme si karty?" natočím hlavu k nemu.
,,....dobre."Sadneme si oproti sebe a Alec rozdá karty, ktoré vybral zo šuplíka.
,,Čo hráme?"opýtala som sa.
,,Vyššia karta." uškrnie sa.
,,Fajn."Rozdá karty.
Mám dve esá.
,,Poďme o niečo hrať, inak to je nuda.",,Vylož ich."
Má menšie karty. Vyhrala som.,,Vyzleč to." zasmejem sa.
,,Čo?",,Povedal si, že budeme o niečo hrať,...tak vyzleč to."
Alec sa uškrnie a pomaly, veľmi pomaly si vyzlieka tričko. Mám zatiaľ čas si pozrieť jeho svaly.
Musím uznať, že telo má tmavšie od slniečka z dovolenky. Brucho má myslím, že viacej vypracované, než predtým.
Aj ruky má mocnejšie a svalnatejšie ako voľakedy.
Alec nabral veľmi veľa na kráse. Je opálený, mužnejší a proste sexi.,,Uži si túto chvíľu. Ďalšia už nebude." usmeje sa.
,,Neboj sa." odtrhnem sa od jeho tela a pozriem mu do očí.Zase rozdáme karty. A znova som vyhrala.
Alec si dal dole rifle.
Už je iba v čiernych boxerkách.Znova rozdáme karty. No ja som teraz prehrala.
Alec sa uškrnie.
Dám si dole tričko. Viem, že ma Alec sleduje, a preto si ho dávam dole pomaly.
Dám si ho dole a pokračujeme v hre.Ahoj!
Možno som trocha sviňa, že som to ukončila takto, ale máš viacej dôvodov sa tešiť na ďalšiu časť.
Vidíme sa pri ďalšej časti.
Ak sa ti páči nová časť daj pekný komentár a votes.
Ďakujem tvoja:Sofinka12
YOU ARE READING
Forever or never ✔
FanfictionAkoby som stála o to, aby som celý zvyšok života strávila s ním! S ním! Veď ho nenávidím! Obidvaja sa nenávidíme. A obidvaja sme tak hlúpy, že sme súhlasili a zachránili naše rodiny, jedným odporným zväzkom - manželstvo. ..... Shadowhunters fanficti...